Logicke to byt moze, ale v kazdom pripade je to blbe riesenie. Cestujuci sa vyberie na dialkovu cestu prvou triedou, este k tomu v kategorii vlaku ktora je u nas glorifikovana na nejaky nadstandard a na hodinu z toho skonci (bez akehokolvek upozornenia) v druhej triede so vsetkymi dosledkami (benefitom prvej triedy je najma to ze je v nej vacsi pokoj). Dufam ze tiez nebudu chybat tri kontroly listkov medzi Trnavou a Viednou.
O kapacitu troch voznov druhej triedy by som sa nebal, kedze ten vlak ide v podstate v sedle.
Asi sa jedná o chybu v rakúskych tabuľkách. V Maďarských prvá trieda normálne figuruje, a e-shop OBB bez problémov umožňuje na daný vlak kúpiť 1. triedu.
V REX-e je naopak preznačenie za 2. triedu vcelku logické, nakoľko bežne v týchto REXoch sú radené 4 vozne, kým IC súprava má len 3 vozne druhej triedy. Navyše v Rakúsku v regionálnych vlakoch prvú triedu nepoznajú.
Inak niekde som čítal, že Herculesy môžu na Slovensku elektricky napájať iba 4 vozne, (aj) preto vraj viedenské REXy nikdy nie sú dlhšie. Pokiaľ to bola pravda, tak nevie niekto, prečo tomu tak bolo a čo sa zmenilo, že zrazu 5 vozňov nie je problém?
No tá súprava bude teda vyzerať, kým príde zo Záhony do BA. A potom šup ako prémiové IC národného dopravcu. Obeh na hovado...OMG
Dúfam, že reštaurák bude v BA dopĺňať zásoby, lebo inak neviem... Teda nekolkované "ukrocigy" tam asi budú ?
Na tej jednokoľajke som už 2-krát zažil mimoriadne zastavovanie medzištátnych REx-ov v staniciach (či skôr iba zastávkach) Untersiebenbrunn a Breitensee. Neviem koľko budú mať tieto IC-čka vozňov -> v takých dedinkách z dôvodu krátkeho nástupišťa bude nástup a výstup cestujúcich z IC súpravy určite zaujímavý, hlavne z posledného vozňa. ? Konkrétne v Untersiebenbrunn sa asi bude dať vystúpiť z jedného z vagónov priamo na malom železničnom priecestí. ?
Meškanie [aj] kvôli týmto mimoriadnym zastávkam malo potom samozrejme vplyv aj na S20 v IDS BK (DNV - HLST). To len, aby ste mi nevyčítali, že sem píšem niečo nič nesúvisiace s verejnou dopravou v Bratislave. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
barack40
V REX-e je naopak preznačenie za 2. triedu vcelku logické, nakoľko bežne v týchto REXoch sú radené 4 vozne, kým IC súprava má len 3 vozne druhej triedy. Navyše v Rakúsku v regionálnych vlakoch prvú triedu nepoznajú.
Inak niekde som čítal, že Herculesy môžu na Slovensku elektricky napájať iba 4 vozne, (aj) preto vraj viedenské REXy nikdy nie sú dlhšie. Pokiaľ to bola pravda, tak nevie niekto, prečo tomu tak bolo a čo sa zmenilo, že zrazu 5 vozňov nie je problém?