Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: dyspozytor #223752:
Myslím si, že toto je dosť nevhodné prirovnanie, pretože DB (a predpokladám, že aj ÖBB, tam to tak detailne nepoznám) majú automat v každom tarifnom bode, v malom jednoduchší len pre regionálku s opciou p.c. pri nákupe ďalšieho lístka v uzle, vo väčšom plnohodnotný. A absolútna väčšina staníc je riadená diaľkovo, takže tam ten potenciálny provízny predajca ani nie je.
Reakcia na: dyspozytor #223752:
Som kazdopadne velmi zvedavy ako bude vyrieseny predaj CL v pripade ak sa v tych Rusovciach dohoda so ZSR nepodari, obzvlast vzhladom k tomu ze na linke ma byt zavedeny SVS.
Reakcia na: S499.1023 #223749:
To netvrdím, ale trend v tomto je jasný - riadenie dopravy striktne oddeľovať od iných obchodných činností.
Ako príklad - OBB INFRA nevykonáva takúto službu pre OBB PV, hoc sú dokonca v spoločnom holdingu... detto DB NETZ vs. DB PV...
Ak už niekde máš zriadenú pokladňu na stanici, tak zákazník automaticky očakáva (a oprávnene), že ponuka služieb je všade v republike obdobná, ak nie rovnaká - teda rezervácie, cezhraničné CL a rôzne doplnkové služby ktoré sú dnes ozaj pestré...
Rozsah, ktorý sa vykonáva cez provízne predaje (a nie len ŽSR), je tak obmedzený, že moderný multifunkčný automat je omnoho lepšou voľbou v takýchto prípadoch.
Reakcia na: S499.1023 #223749:
Ale horšie ako v traffic hube Čata to snáď nebude?
Reakcia na: Davidoshmhd #223748:
Je zaujímavé, že ešte pred tými 25 rokmi sa to dalo, proti boli skôr vodiči (okrem šotovodičov).
Reakcia na: dyspozytor #223747:
No hej, taký výpravca v Rusovciach je vyslovene preťažený ? .
Reakcia na: Solider #223744:
Bohovsky vymyslené. Akékoľvek operatívne výmeny sú teda znemožnené..
Reakcia na: Peon #223675:
"Predajné miesto ZSSK ani zmluvné so ŽSR tam, predpokladám, nebude. A ani predajný automat ZSSK ani ten červený multifunkčný z BID."

Provízny predaj CL zamestnancom ŽSR v Rusovciach, je stále v štádiu rokovania medzi ZSSK a ŽSR.
Osobne predpokladám, že k dohode nepríde, nakoľko v Rusovciach by sa musela vykonať okrem iného aj určitá stavebná úprava v DK pre možný predaj výpravcom.
Naviac si myslím, že pri rozsiahlosti dnešného tarifného systému, či už ZSSK alebo IDS, by predávanie lístkov cez zamestnancov ŽSR ani byť nemalo. A už tobôž nie zamestnancami, ktorí sú tam za účelom riadenia dopravy!
Reakcia na: 810zssk #223745:
Áno, muselo to byť ešte niekedy v 2016 alebo aj skôr.
Reakcia na: Melange #223743:
Kedy to bolo? Do leta 2016 platilo, ze spoj o 0:05 z Hodzovho namestia bol vzdy autobus, cize ak by si siel spojom N72 o 0:00 z Cilizskej, tak by ste oproti krizovali autobus.

Od leta 2016 je uz aj na tomto spoji trolejbus - ide o vozidlo z 210ky s pomocnym agregatom. Tu nastava opacny stav: Ak je napatova vyluka a nocne sluzby su nahradene autobusom, na spoji o 0:05 z Hodzka pojde stale trolejbus, ktory bude po trase krizovat autobus (o 0:00 z Cilizskej).

Okrem toho samozrejme moze ist o zalozne vozidlo, tie su v noci iba autobusove.
Reakcia na: Davidoshmhd #223742:
Áno, aj si na nich robiť zácvik.
Reakcia na: 810zssk #223735:
Zažil som aj to, že som sa viezol na N72 trolejbusom a oproti šiel na tej istej linke autobus.
Reakcia na: 810zssk #223741:
To je čo za blud? ? V prípade, že sa vodič presunie medzi vozovňami, musí si dorábať papiere na ďalšie typy?
Reakcia na: Rary #223739:
Vodic ma skolenie na vsetky typy vozidiel ktore ma "jeho" vozovna, na ostatne spravidla nie.
Reakcia na: Rary #223739:
Nemože. To záleží od toho z akej vozovne človek jazdí. Vačšinou z JD nie sú zaškolení na T6 a Krasňanci zasa nie na 29/30T, lebo také tam nemajú.
Môže si budúci vodič električky vybrať na aké typy električiek bude zaškolení?lebo som tu čítal že niektorý vodiči niesu zaškolení napríklad na t6.
Reakcia na: sunnyEZ #223724:
Tak nemodernizujú sa linky, ale vozy a tie sa potom vypravia tam, kde ich je najviac potreba. Na e-5 jazdia - až na vysokú podlahu - vozy moderné, s pulznou výzbrojou, elektronickým informačným systémom. Električka je investícia minimálne na štvrť storočie a nedá sa zlikvidovať len preto, že už je k dispozícii aj niečo novšie. Alebo doma si kupuješ nový televízor, či chladničku a pod. hoci staré prístroje sú funkčné? Len preto, že chceš mať frajersky vždy všetko nové? Na e-5 jazdia vozy T6, ktoré majú 20-26 rokov, čo na električku ešte zďaleka nie je vek na vyradenie. A potom pár T3G, ktoré majú 28 rokov a majú taktiž modernizovanú el. výzbroj, dokonca modernejšiu TV8, ktorá rekuperuje. Iste, mne by sa napr. páčilo, aby viac jazdili T3P, ktoré, i keď sú o trochu staršie (väčšinou 30 rokov) majú vlastne najmodernejšiu elektrickú výzbroj. Ale to je o inom - o neochote DPB pružnejšie reagovať presunmi vozidiel medzi vozovňami podľa aktuálnej potreby.
Výprava nízkopodlažných vozidiel je v BA spravodlivá - jazdia na každej radiále. Do Rače na e-3 a do Dúbravky na e-4. Tak kde je problem? Jedine Ružinov je cez víkend tak trochu od macochy, hodila by sa celá e-9 alebo aspoň väčšina poradí ako nízkopodlažných. Ale to je zasa o tom istom, že DP nie je schopný zaškoliť univerzálne všetkých vodičov na všetko. Lebo to by museli krasňanskí jazdiť cez víkendy z JD a so Škodovkami...
sunnyEZ zjavne necestuje po Európe. Lebo ak by cestoval, tak by videl, že i na západe jazdia bežne vysokopodlažné električky a aj o dosť staršie ako v Bratislave. Len treba porovnávať s prevádzkami, kde električky nikdy nezrušili a nie s obnovenými po roku 1990. Do nových prevádzok sa samozrejme už kupovali len nové vozidlá.
Reakcia na: Rary #223734:
Celkovo existuje 14 nocnych sluzieb tyzdenne, cize ide o uplnu mensinu. A aj tie su viac-menej sukromne, cize vacsinu noci ich jazdia vodici ktori to maju pridelene. Na Trnavke potom nocne sluzby nie su vobec (okrem posilovych spojov napr. pocas Silvestra).
Reakcia na: Melange #223732:
Vsetky tri linky su v tych istych sluzbach, cize spravidla ak je trolejbus na jednej, je aj na ostatnych. Ide zhruba o 7 noci do mesiaca pocas revizii prislusnych meniarni (+ pripadne dalsie vyluky). Pre Reryho otazku je este relevantne ze v ostatnom case tie trolejbusove nocaky zacali jazdit vodici trolejbusov aj ked je na nich autobus.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.