Praveze do tych SORiek sa teraz narve viac ludi ako do Tedomov. A podla mna to je len plus - aspon nemusim vkuse behat po celom autobuse a uhybat sa ludom A tvoja teoria, ze sediaci clovek zaberie tolko miesta co stojaci je trochu vadna, kedze napriklad na 4 sklapacie sedadla v tedome sa to priestora na kocik narve 6-8 ludi (ked je potreba)
Tieto týždne sa opäť počítajú cestujúci - takže sa presúvajú vozidlá, ktoré majú automatické počítanie cestujúcich účelovo na linky, a ostatná výprava je aj preto pomiešaná. Ale za bežných okolností z 2. kolóny (J. Dvor = Trnávka - sever) sú sorky NB12 hlavne na 37 65 a potom prípadne 90, 153 atď ... Tedomy premávajú už iba počas špičiek a na nočákoch.
Z prvej kolóny (Trnávka (juh)) sú sorky nb12 cez pracovné dni na 29, jedine tá 1029 je hlavne na 50, a občas na 80 a 87. Cez víkend by mali byť na všetkých 70, a občas na 80 a 87, okrem tej 1029.
Miesto nastátie ale toľko,načo,či stojíš alebo sedíš zaberieš rovnakú plochu miesta.T o čo tam oni píšu na tabulke že napr.70 miest na státie nieje pravda skutočne sa tam zmestí sotva polovica ľudí.
Naopak ja som sa potešil, že DPB objednal vozidlá, kde je aj miesto na státie - na linky s ktátkou trasou, s častou výmenou cestujúcich alebo ktoré sú vyťažené len na krátkom úseku ideálne. A po tom, ako som dnes videl 1029 na L80 som sa aj potešil, že sa aj konečne ukázali tam, kde majú... ale tešil som sa márne, jedna lastovička leto nerobí.
Ale určite by sa tam zišlo viac tyčí na držanie, keď už je tam pristor na státie.
To je vec objednavatela, teda naseho DPB. Vyrobca ti urobi barsco co si zazelas. ALe inak suhlasim . NB12 velmi sedadiel (25) neviem z akeho dovodu, ale nove elektroSORy co dojdu, budu mat 33 sedadiel - to je zase dalsi extrem, ze sa nebudes mat kde postavit.
čo hovoríte na tie krátke nové sorky 12,? Ohavné autobusy že,kopu miesta je tam na státie a málo na sedenie,načo sú tam štvore dvere tam mohli byť lavice. Iveco má len troje a nikomu nenapadne že prečo tam niesú aj štvrté dvere ,štyri metre v strede voľnej plochy ako na hokej,keby dali aspoň sklápacie sedadlá na ľavej strane takých šesť tak ako je to v tých malých sorkách 10 ale nič,sú to diletanti ,sedadlá tvrdé ,ani ten šofér sa tam nemôže dobre cítiť to vidieť podľa spôsobu jazdy napr.prudké brzdenie oproti Iveco , zlatý Tedom ,nemohli radšej vynovené Tedomy nakúpiť.sorky nahodili na záhorie ,inde ich nechcú len pre blbších Záhorákov budú dobré.Minule som išiel v krátkom trolejbuse štvordverovom tam už boli kvalitné sedadlá mäkkučké ,tvarované a viac lavíc tam bolo voľné miesto len na jeden kočík a v týchto sorkách miesta voľného ako na hokej.
Tak keby taka fantazmagoria aj presla (co pochybujem ?), tak pri lepsom intervale a pokracovani z Mlynskej Doliny + buducej vystavbe dalsich bytov ta linka mala vyuzitie aj v tom intervale Nehovoriac o tom, ze linka "Od prestupu na prestup" bude mat casto menej ludi, ako keby na jednom konci isla niekam inde, kde je dopyt
Jedna vec, co musim uznat, je, ze pri intervale 30 minut cez den (s hodinovou dierou) by som sa aj ja na cakanie na autobus vykaslal a siel napriklad peso dole z kopca - ked za 5-10 minut som na zastavke, kde mi ide MHD casto, neoplati sa mi cakat desiatky minut na spoj
Akože zlúčiť trolejbusovú a minibusovú linku? A budú tam jazdiť minidegeše?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA