Zdá sa, že Wiener Einkaufskarte nerušia, lebo na https://www.vor.at/tickets/tickets-fuer-wien/ ho vidím v tabuľke podľa ktorej bude od 1. 1. 2018 za rovnakú cenu ako teraz, t.j. 6,10 €.
Práve som zistil, že na http://idsjmk.cz/TicketFinder.aspx (Výpočet jízdného) je možné zvoliť vek cestujúceho, zľavu (napr. ZTP) a hlavne aj zadať zónu alebo zóny na ktoré už má cestujúci předplatní jízdenku. ? Okrem človeka je možné takto jednoducho a rýchlo nájsť cestovné aj pre psa, ruční zavazadlo, jízdní kolo, lyže atď. Napr. pri lyžiach to pekne zobrazuje 0 Kč takže cestujúci sú výborne informovaní. Takéto vylepšenie by sa určite zišlo aj na webe IDS BK.
Žiaľ našiel som tam chybu: Umožňuje to zistiť cestovné aj zo Skalice do Holíča a opačne aj napriek tomu, že napr. v CP v PDF aj na zastávkach je jasne napísané "Vnitrostátní přeprava po území Slovenské republiky je zakázána." Žiaľ aj IDOS má túto chybu.
Zaujímalo by ma čo urobi vodič keď mu niekto v Holíči nastúpi s cestovným lístkom do Skalice zakúpeným cez aplikáciu Poseidon. Vlastne ak si niekto kúpi v Česku jízdenky IDS JMK v predpredaji, tak keďže český vodič (na rozdiel od Slovak Lines) nevydáva registračnú potvrdenku a [ak sa nemýlim] cestujúci mu pri označení si jízdenky nemusí povedať kam cestuje, tak linkou 910 sa prepraviť z Holíča do Skalica môže byť reálne. ? Alebo cestujúci môže povedať, že ide do Sudoměříc. Vodič aj tak na zastávkach v Skalici (aj opačne v Holíči) otvára aj druhé dvere keďže 910-ka ide v oboch smeroch z Česka cez Slovensko späť do Česka.
Vážne? Nie je tak dávno, čo len relácia Bratislava - Břeclav stála niečo cez 9 euro a lístol do z Bratislavy do Brna bol za 13 euro niečo spiatočný. Inak České Dráhy idú vraj zdražovať.
Ja som tiež za zlepšenie intervalu na 30 minút na tie spoje linky 80 zachádzajúce k Cintorínu Petržalka. A to aj preto, že tam je nielen iba ten cintorín. Len smiešne mi príde čakať tam hodinu na zastávke kde nie je ani lavička ani prístrešok keď k Matadorke je to od križovatky ulíc Hrobárska / Nábrežná [t.j. bližšie k cintorínu ako zastávka MHD] pešo tesne pod 1 km (podľa Google mapy iba 700 metrov). A kde boli z mestskej časti Petržalka v rokoch keď tam MHD nejazdila?
Momentálne inak zúri pekný konkurenčný boj medzi ZSSK a RJ: Bratislava-Brno stojí u ZSSK 5 € a u RJ 4,10 / 4,20 €. Smutné že lístok do Púchova preplneným rýchlikom stojí pomaly 2x toľko ?
"Nebylo by to však klasické metro, které by město vybudovalo jako novou část své městské hromadné dopravy. Jedná se o takzvaný severojižní diametr, jenž propojí nejen okraje města, ale i Tišnov a Slavkov, mezi nimiž by vlaky jezdily v půlhodinovém taktu."
Takéto dačo nesmieš pridávať. Teraz si budú ľuďia myslieť že aj Bratislava ho potrebuje.....detail, že u nich električková doprava už nemá ďaľšie kapacity (postaviť sa na Brne hl.n. a čakať na električku je zábava, za 5minút aj 3x rovnaká linka, a prakticky nepretržite je nejaký voz na zastávke) narozdiel u nás čo s 8min intervalom aj tak nemáme vyfullované vozy.... A narozdiel od Brna máme skoro uzavretý železničný okruh okolo centra mesta.... Ale myslím že to ostane aj v Brne na najbližších 10 rokov stále vlhkým snom jedincov....
A teraz tam mas firmy, rodinne domy, cintorin - takze by sa ti tam uzivil lepsi interval v niektorych casoch A smutnej je, ze tie extra spoje by boli viac pouzivane ako L97 ?
Klasická zástavba rodinných domov v Ba v 21. storočí bez kanalizácie. A pýtal si sa ho, či tam niekedy bol. Ja to tam poznám, bývam neďaleko. Tak len toľko
Teda aby som specifikoval - v spicke by sa uzivilo
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mbordac