Ono tych priletov na Vieden z ktorych by sa nestihal posledny Lajns je dost malo. Ale hej, Flixbus ma najlepsi cestovny poriadok, preto ich aj preferujem.
Úplne by stačilo, aby počas cyklu pre električku prednostne púšťalo pri zaregistrovaní autobusov do križovatky (ak je to spustené) aj toto ľavé odbočenie.
Osekal by si obsluhu okolo námestia Slobody. ostala by tam iba L39 s úžasným int.
Cyklus ako keby bežal na pozadí po spustení preferencie. Po prejdení električky znova pustí Mýtnu ul. po skončení zelenej sa zase rúti smerom dole električka zase sa to blokne do preferencie a po prejdení znova pustí priamy smer cez Mýtnu.
Treba to nastaviť tak , aby po skončení blokovania preferenciou pokračovala v ďalšom cykle, kde skončila pred zablokovaním.
Keby tam chodili tri linky tak pri súčasnom systéme nastavenia by to tam kolabovalo.
Takže tie nové super-označovače v ostatných vozidlách DPB realizovať nákup bezkontaktnou platobnou kartou stále nevedia? A nebol ich nákup zdôvodňovaný že ide o najmodernejšie označovače schopné pracovať s najnovšími aplikáciami???? Zase len tunel?!
Na tej Mýtnej trpí električkovou preferenciou nosná L94 a aj L31. Radič križovatky jednoducho vynechá niekedy aj dva cykly pre ľavé odbočenie smer Nám.1.Mája . Stojí sa tam niekedy aj cez dve-tri minúty.
V súčasnosti sa už požaduje aj inštalovanie záložných detektorov pre električky, ktoré by mali zabezpečiť sekundárnu preferenciu v prípade, že nejde vysielačka alebo je nejaký iný problém komunikácie medzi palubným počítačom a radičom.
Konkrétne na spomínaných križovatkách s Mýtnou a Žilinskou záložné detektory nie sú, ale dakedy v priebehu roka 2018 sa pravdepodobne budú dopĺňať a následne sa upraví aj logika riadenia.
Na Karloveskej radiále budú aj záložné detektory.
1; Čoo? ? A aké vozidlá tam jazdia? Budem hádať: Tie, ktoré jazdili predtým na linke Slovak Lines cez Hainburg do Viedne = tie bez dotykových obrazoviek v sedadlách?
Keď teda Slovak Lines prevádzkuje okrem svojej linky do Viedne cez Hainburg čiastočne s Flixbusom aj druhú (po diaľnici na Erdberg), tak to by si ju mohli aj lepšie propagovať, nie?
V smere do Bratislavy vidím v tom CP v PDF aj také spoje, ktoré stoja na všetkých zastávkach (Einsteinova, Most SNP, ASMN, letisko). Tie prevádzkuje kto, resp. aké autobusy tam jazdia?
Flixbus má iba niektoré spoje za 5 € cestovné (a aj to iba pri objednávke cez internet). Niektoré predáva za 7,50 €, takže oproti linke cez Hainbrug aj Regiojetu je to asi menej atraktívne pre cestujúcich.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto