Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #222568:
Jasné, to je nepochybne jeden zo základných problémov. (A plus úchylka, že sa silou mocou musia tlačiť aj nulové lístky a plus pomalé strojčeky). Ale tu ide o zastávky v rannej špičke smerom na Nivy.
Že príde plný 13m krosvej zo Záhoria a tam mu ľudia vystupujú cez jedni jediné úzke dvere. A za ten čas sa za nim nakopí aj 5 MHD vozov a ak stoja dobre, tak z toho prvé dva tú zastávku už aj medzičasom vybavia a obehnú ho.
Reakcia na: Valec #222573:
Začnú to riešiť ako pri regiojete až, keď začali nasraní cestujúci posielať videá z rannej tlačenky na ministerstvo a do televízií.
Reakcia na: S499.1023 #222569:
Áno, ale takto to nebolo. Písal som to na mobile a zhutnil som myšlienku do dvoch viet, každopádne, neporovnával som súčasný stav prímestskej železničnej dopravy s ideálnym, ale so stavom autobusovej prímestskej dopravy.

Na základe mojich osobných skúseností nepoznám nikoho, ktorý by uprednostňoval vyvážanie sa lajnami pred vlakmi. Nepoznám nikoho, kto by si odšlapal dlhšiu cestu, aby išiel autobusom, ak môže ísť vlakom. Opačne však poznám dosť ľudí. Preto som chcel povedať, že ŽOD na tom nie je relatívne až tak zle.

Ak sa bavíme o potenciály, tak potom áno, zázrak je, že vlaky jazdia ?
Reakcia na: david1 #222571:
Ale na výlete sa povozili a tým to skončilo. Jediné pozitívum celého bolo, že aj menežeri pochopili, že jazdiť na súčasnú Filiálku je nezmysel.
Reakcia na: S499.1023 #222569:
Ten havarovaný push pull z Vinohradov jazdil počas rekonštrukcie bez jedného článku s pridaným vozňom.
Reakcia na: 810zssk #222567:
To skôr nie. Veď ešte na jar sám p.minister hovoril že idú posilňovať prímestkú dopravu v okolí Bratislavy a zapojiť do toho málo využívané N.mesto a Petržalku.
Mali aj v bagete výlet po BA staniciach vrátane filiálky aj s televíziou...
Vtedy sa spomínal dátum najbližšia zmena grafikonu čiže December.
Reakcia na: ufo #222562:
No a 951 ešte menej.
Reakcia na: Andy #222555:
Pretož vopred vybratý víťaz súťaže vtedy ešte nedokázal spoľahlivo riadiť ani trojdielnu súpravu, nieto ešte štvordielnu. Inak čiste papierovo sú pušpuly vraj na pridanie jedného vozňa pripravené.
Preto som bol prekvapený keď tu kdesi (tuším v ankete) niekto písal, že vlakové prímesto je okolo Bratislavy uspokojivé (Ajk?).
Reakcia na: Mike #222539:
Lajnová krížna cesta môže mať dveí aj osemnásť, keď má povolený nástup len jednými...
Reakcia na: david1 #222566:
To sa neodklada, to sa proste neplanuie. Na MDV maju pocit ze vsetko je v poriadku.
Reakcia na: 810zssk #222558:
V sedle a cez víkend by tá hodina zatial aj stačila. No špička pracovných dní je fakt zlá aj vďaka malej kapacite push pull súprav.

Pritom by fakt stačili zatiaľ aspoň dve súpravy od Senca po siedmej pred osobákmi zo Zámkov kľudne aj na N.Mesto.
Problémy sú hlavne v zastávkach od Senca. Rexy pomohli Sládkovičovu,Sencu a Bernolákovu. S horšou obsluhou oproti minulosti ostal Veľký Biel a Ivanka.

Ideál je prekopať celý systém vrátane doplnenia večernej dopravy v smere do mesta no to sa stále odkladá.
Reakcia na: ufo #222562:
A to kedysi behalo na osobákoch 7 voznov. 6+1 polopoštovný. Teraz ide push pull alebo max 4 vagóny čo jejeho ekvivalent.
Večer od 20 tej na S60 aj staré B-čka v trojvagónovej súprave !! aby sme si užili "posilnenie" na hodinový takt po Galantu.

Reakcia na: ufo #222562:
Az tak malo je tam navyse? Tak potom beriem spat..
Reakcia na: Ike #222561:
Optimalizacia v PDO predpokladala podstatne obmedzenie, az zrusenie, subehov SL s vlakmi. Ja si pamatam ten jeden GVD ktory bol na Zahori pripraveny na optimalizaciu regiobusov (napr. upravou casovych poloh tak aby sa vlaky krizovali v Zohori) a teda bola to bieda. Keby ze sa vtedy ta optimalizacia zrealizuje v takej podobe ze tie subezne autobusy sa zrusia, tak by to vydrzalo tak do konca zimnych prazdnin a potom by sa proste museli obnovit, lebo by to cele kapactne kolabovalo.
Reakcia na: 810zssk #222559:
Vložák 051 má kapacitu 110 miest, Bdt má 88 miest.
Jeden PushPull zodpovedá 4-vozovej klasike...
Reakcia na: 810zssk #222558:
Ono to bolo opačne. Lebo optimalizácia, ktorá sa navrhla v PDO spočívala v tom, že vlaky navýšia výkony na úroveň, že by nám nestačila ani trojkoľajná trať a SL si bude prevádzkovať všetko tkamer ako doteraz.

Ale súhlasím s tým, že prístup MDV je mimoriadne statický.
Reakcia na: Andy #222555:
Tak kapacita tych suprav je zhruba ekvivalent 6 voznov, co bolo ich bezne radenie regionalnych vlakov na mnohych tratiach kde to jazdi. S ostatnym suhlasim.
Reakcia na: david1 #222554:
Pol hodina mala byt na tych tratiach v sedle a cez vikend. Uz by sme mohli opustit vesmir kde dve hodiny su "luxusny interval" (citujem isteho byvaleho predstavitela MDV). Takto to proste dalej nejde, ak chce verejna sprava ospravedlnit svoju neprilis popularnu existenciu, tak si musi zacat plnit aspon tie najzakladnejsie ulohy.

Mna by zaujimalo ako presne si na MDV predstavuju ze budu fungovat v ramci dopravnej casti IDS, ked sa raz zrealizuje. Lebo pri intervale 2 hodiny narazia na vzajomne sa bijuce poziadavky necakat s regionalnymi vlakmi pripojne dialkove vlaky (lebo by tym rozbili busy v celom kraji) a cakat ich (lebo dalsi regionalny vlak ide o 2 hodiny). A dalsia vec o ktorej by sme sa bavili su vyluky, ZSR sa proste budu musiet naucit robit vylukove CP a nie napisat oznam ze vlaku bude meskat "2 az 43 minut". Ja mam ale obavu ze na MDV maju predstavu ze ich sa dopravna optimalizacia netyka, ze len Slovak Lines sa prisposobi a oni si budu dalej prevadzkovat ten svoj bordel. Co je sranda je, ze tymto davaju SL do ruk velmi silne argumenty proti optimalizacii, ktore ale SL nevyuziva a namiesto toho bluznia o tom ako vsetci chcu ist na Nivy.
Reakcia na: pressburger #222552:
Veď to plánovali aj kvôli výstavbe Triblaviny v trase Senec - Petržalka. No ako viacerí tu písali ostalo pri plánoch.

Na začiatok by však stačilo posielať zdvojené push-pull jednotky na najviac vyťažené spoje ráno. Prípadne k nim pripojiť ešte aspoň tri bežné vagóny.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.