Do akej miery sa v minulosti predávali ďalej papiere z vyradených vozidiel? Je možné, aby B732 #1091 (vyradená 1994) jazdila u niekoho do roku 2004 ako BA-912JA, alebo to skôr bol fyzicky iný voz?
Ešte L51 má super hodinový int. cez víkend...napr. tie vozokm by som presunul tam. Hlavne teraz keď sú nepriechodné nadchody k Račianskej. Jeden už vyše roka.
V súčasnej trase nie je o L69 záujem preto som napísal buď to osekať na min. obsluhu alebo ju zatraktívniť a potom to znova vyhodnotiť.
:OT: v nedelu sa chystajú fanúšikovia Petržalky cestovať električkou z odchodom o 9:36 z Fareského do Rače na stretnutie, takže bude veselo v danej eline
A čo takto ušetriť vzkm a netočiť ju súčasnou trasou, ktorú už dnes aj tak obsluhujú dve linky, ale pekne z nástupiska smerom L65 hneď doľava popod D1, zastávka Pharos a na kruháči naspäť? Čiže namiesto jedmosmerne 3,0 km by to bolo ponovom jedným smerom iba cca 1,5-1,8 km... A v pohode by pri rovnakých vzkm vyšiel aj int 20 so "zákonno-prestávkovými" pauzami. Keďže namiesto 6 km/kolo by to bolo max 3,6 km/kolo...
Videl som jej vyuzitie. Ale pri hodinovom intervale by sa nijak nezlepsilo, prave naopak. Tym ze budes MHD robit nepouzitelnou toho vela nevyriesis. Ak mame pocit ze to tam obsluhovat netreba, tak to zrusme. Ak to obsluhovat treba, tak dva spoje za hodinu su zaklad. Linka MHD jazdiaca menej ako kazdu pol hodinu nema existovat, okrem ucelovych (26, 92..).
Urcite by som teda isiel skor po tom ako tu linku zatraktivnit.
Videl si jej využitie niekedy? Nie je tam jednoducho dopyt v súčasnej trase. Na čo na to míňať zbytočne vozokm.
&Petto
V súčasnej trase by určite bolo riešenie aj vybrané spoje z L63.
No ak by mala poriadne obslúžiť danú obchodnú a administratívnu zónu tak to by klbák v tých uličkách nedal resp. dal s problémami pre všade parkujúce autá v okolí Kiky.
Využívanie L130 po krematórium bude viacmenej náhodné pri tom intervale ako pri L38. Rozlúčky majú int. 45 min. od 8:00 do 17:00 tak aspoň to mohli zladiť. No skôr išlo o požiadavku na obsluhu Obi a priľahlého prázdneho OC.
Až na to, že linka 38 premávala aj cez víkendy a sviatky od rána až do večera. A išla do Krematória priamejšie ako pôjde linka 130. V každom prípade sa mi páči táto malá pozitívna zmena (teoreticky sa tým zlepší spojenie aj do OC Storeland a vedľajšieho Obi).
Do / z Vrakune a Podunajských Biskupíc s SAD Dunajská Streda v rámci Bratislavy cestuje určite viac ľudí ako len traja za rok... Aj keď na tých istých trasách premáva aj zaintegrovaný Slovak Lines. Ja som videl cestovať ľudí v SAD Dunajská Streda aj medzi Rusovcami a Ekonomickou univerzitou.
Som zvedavý kedy budú v IDS BK zaintegrovaní spolu s Arriva Trnava. Takisto som zvedavý či bude zaintegrovaný ten pripravovaný vlak v úseku "Petržalka - Rusovce". Pre porovnanie: Vlaky do Viedne medzi Hlavnou stanicou a DNV sú zaintegrované. Škoda, že medzi Petržalkou a ďalšími stanicami v Bratislave (okrem Rusoviec) budú naďalej premávať iba nákladnè vlaky (a asi raz za rok aj mimoriadne historické osobné).
A určite by sa niekomu niekedy zišlo cestovať aj seneckou linkou Arriva Trnava z Patrónky napr. na Račianske mýto...
Inak vsimol si vobec dakto ze linka 130 bude predlzena od 4.9. az ku Krematoriu? Cim vlastne takmer 100% nahradi volakedy zrusenu málo využívanú 38čku ? ?
Este nejake zmeny ste postrehli ? Okrem idiotskych prekladov elin na radialach ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1