Reakcia na: 810zssk #222376:
Tá 9 je kvôli kombinovanej výprave, aby boli v Ružinove nové vozy, ktoré sú zatiaľ iba v jednej vozovni. Keďže do 22.50 hod. jazdia riadne denné spoje, tak aj tie škodovky sa musia nejako z Ružinova dostať na Trnávku. Takže súhlasím, že Ružinovu celkom príde vhod, že ich o 22.59 a 23.29 odvezie električka až do mesta – na Račianskej radiále majú cestujúci možnosť cestovať len po Vazovovu, prípadne vychytiť kreatívny prestup na Blumentáli na jednu z tých dojazdových devín. Na Vajnorskej pridali N53, inak tam bola tiež riadna diera, a od Zátišia sú dojazdy opäť len po Vazovovu. Karlovka a Petržalka majú tiež výhodu, že električky pri ceste do vozovne musia ísť cez centrum mesta, takže majú spojenie do centra mesta aj po 23. hodine a to celkom luxusné.Ale napríklad na Račianskej by sa to dalo vyriešiť od novembra tak, že každý druhý dojazd L3 by šiel cez SNP (čo by síce ešte viac predražilo dojazdy a výjazdy L3 predstavujúce ročne cez stotisíc vzkm), čo by cestujúcim dosť pomohlo.
810zssk
Zakladom je podla mna aby interval medzi poslednou elektrickou a prvym autobusom nebol interval vacsi ako 60 minut (detto rano opacne), idealne ale by bolo mat tam do prveho nocaku 30 minut (az potom 60) - samozrejme tam uz nie je problem aby medzi poslednou elektrickou a prvym nocakom bolo 40, ako to vychadza napr. v Ruzinove.