Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #222257:
Medzi Štúrovom a Szobom bolo tých zastávok, ktoré "momentálne" neboli dlhodobo obsluhované žiadnym vlakom, viac. Dokonca tam ŽSR dopravňu Kamenica nad Hronom zrušili, lebo ju, pre neochotu ZSSK, v rámci podpory maďarskej menšiny obsluhovali MÁV.
Reakcia na: Troll #222249:
Bráni tomu to, že na žleelznici sa vyskytujú rôzne lokálne zvláštnosti, ktoré treba poznať. Ale v prípade mimoriadnosti sa to zvládnuť dá, máme inštitút tzv. pilota, máme inštitút jazdy podľa rozhľadu. Keď sa niekde postaví nová trať, tak ju tiež nejaký rušňovodič musí prejsť ako prvý bez poznania.
Reakcia na: Peon #222254:
Peon, ja sa úprimne priznám, že som nevylúštil z Tvojho príspevku, na čo sa vlastne pýtaš ? Ale zrejme sa pýtaš na to, ako sa riešila vnútroštátna doprava. No osobákmi. Jediným problémom bolo spojenie väčších miest ako Nové Zámky a Štúrovo s BA. Zvyšok sa aj tak rieši osobákmi. A medzi Štúrovom a Szobom je jediná zastávka - Chľaba, ktorá momentálne nie je dlhodobo obsluhovaná žiadnym vlakom.
Reakcia na: Troll #222248:
Uveď, do akého konkrétneho autobusu by sa ten kočík nezmestil.
Reakcia na: Melange #222246:
A ty ženu s dvojičkami máš? Oni títo metrosexuálni utajovaní chromíkovskí homosexuáli sa tiež veľmi nemnožia.
Reakcia na: Ike #222252:
Pozeral som aj mimoriadnosti ZSSK na Twitteri a nerozumiem: To od včerajšieho neskorého poobedia do noci nešlo nič z Bratislavy do Maďarska? Keďže v úseku "Štúrovo - Szob" už roky jazdia iba EC, tak bez vypravenej náhradnej súpravy sa tam napriek zjazdnosti trate nedalo ako dostať... Poslala by ZSSK náhradnú súpravu z Bratislavy (za uviaznuté EC z Česka) až do Szobu? Keď bol v minulosti neprejazdný úsek pri Nagymarosi, tak poschoďák ZSSK išiel namiesto EC tuším iba v úseku "Bratislava -Štúrovo". EC išli z Bratislavy do Budapešti odklonom cez Rajku, Gyor a Komárom...
Reakcia na: tabina7 #222250:
A 212 z Prievozskej (od 4:52), alebo 207 od Saleziánov (od 4:41) nevyhovuje? Na oba smery sa dá doviesť L201, ak by to pešo bolo až tak ďaleko.
Reakcia na: Troll #222249:
To nie sú značky, ale návesti. A síce sú zhodné po celom Slovensku, vlak nie je 2t osobný automobil. Rušnovodič musí byť oboznámený s tabuľkou traťových pomerov, aby vedel, kde očakávať ktorú návesť, resp. návestidlo, prípadne aké neštandardné prvky (napr. hlavné návestidlo na ľavej strane trate) sa na trati môžu vyskytnúť.

Ja mám tiež VP na sk. B a myslím si, že viesť autobus by nemuselo byť ťažké.
Reakcia na: Troll #222248:
Keby nemal, tak to uvedu ako dovod. Lenze lajna jasne napisali, ze v nom neprepravuju.
zmena cestovného poriadku 208
Ďakujem DPmB za "úpravu" cestovného poriadku 208 od 7. 8. , teda o posun raňajších odchodov z Ružovej doliny do mesta o hodinu neskôr. Doteraz chodili prvá 208 o 4,56, teraz až 5,57. Aj 209 chodí až pred 6,00. Asi budem chodiť do roboty cez Košice ....
Reakcia na: Ike #222244:
Okrem toho, že je to protizákonné, čo tomu bráni, resp. prečo je zákon takto vymyslený? Veď železničiarske "dopravné značky" sú snáď zhodné po celom Slovensku, nie?
Reakcia na: kecho #222247:
Ako viete, že daný autobus má batožinový priestor v zmysle "kufor"? Nikde sa neuvádza o aký autobus išlo, ani to, aký rozmerný kočík išlo (resp. či by vôbec sa do batožinového priestoru, nech už sa tým myslí čokoľvek, vošiel)...
Reakcia na: 810zssk #222236:
Co potom v tom batozinovom priestore maju a preco ho vobec maju? Pre migrantov, ked ich Hyza uz neprevaza?
Reakcia na: 810zssk #222236:
Keď budeš mať ženu s dvojičkami, pochopíš. Jáj, či vlastne ja som zabudol...
Reakcia na: Ike #222244:
Čo je samozrejme takto nedodržateľné.
Reakcia na: Peon #222243:
Bolo by to protizakonne. Dráhové vozidlo smie viesť osoba preukázateľne znala traťových pomerov § 39 ods. 1 písm. a 351/2010
Reakcia na: Peon #222238:
Ajajaj, ČD na Facebooku napísali k úseku "Hodonín - Holíč": "problém je seznání trati strojvedoucích, kdo v dnešní době má poznání tratí Hodonín - Holíč - Kúty a je zároveň po ruce?" To je také ťažké ísť po nejakej trati 1. krát?
Reakcia na: TomJ #222239:
Tak to by sa teoreticky dalo ísť aj dlhšou obchádzkou "Břeclav - Wien - Petržalka - BANM", lebo tam ej, myslím, celá trasa elektrifikovaná. ?
Reakcia na: TomJ #222239:
Pamätám si (videl som fotky na internete) spred niekoľkých mesiacov až rokov, že kvôli mimoriadnosti na území Rakúska išli EC v úseku "Břeclav - Wien" odklonom cez Slovensko (bratislavskú Devínsku Novú Ves), a to aj napriek tomu, že odtiaľ je trať na Viedeň neelektrifikovaná...

Hmm a je zjazdná trať "Sudoměřice - Skalica"? Viem, že minimálne úsek "Skalica - Holíč" je neeletrifikovaný a to by už bola veľmi veľká obchádzka...
Reakcia na: Peon #222238:
Taký EC131 prichádzajúci z Ostravy by na obchádzkovej trase "Hodonín - Holíč - Kúty" ani nestratil veľa času...

Na webe ČD ma zaujalo: "Vlak EC 173 bude z tratě vrácen do stanice Lanžhot, kde proběhne prohlídka lokomotivy poškozené po střetu se stromem." Tak ten do Bratislavy a Budapešti už nebude pokračovať?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.