Reakcia na: Peon #222254:
Peon, ja sa úprimne priznám, že som nevylúštil z Tvojho príspevku, na čo sa vlastne pýtaš ? Ale zrejme sa pýtaš na to, ako sa riešila vnútroštátna doprava. No osobákmi. Jediným problémom bolo spojenie väčších miest ako Nové Zámky a Štúrovo s BA. Zvyšok sa aj tak rieši osobákmi. A medzi Štúrovom a Szobom je jediná zastávka - Chľaba, ktorá momentálne nie je dlhodobo obsluhovaná žiadnym vlakom.
Peon
Akože sa miesto nedá obísť?! ? Tá elektrifikovaná trať "Hodonín - Holíč" sa udržuje pre koho? Alebo sa niečo zmenilo?
Pamätám si pred niekoľkými rokmi vopred plánovanú výluku keď som išiel z Bratislavy EC do Brna. Za stanicou Kúty išiel vlak odklonom cez Gbely a Holíč do Hodonína. Tam mimoriadne stál, lebo vozne obehla lokomotíva (či ako sa to hovorí), a teda zvyšok trasy na Břeclav, Brno atď. pokračoval v opačnom radení vozňov - takže z pohľadu cestujúceho pokračoval akoby v protismere.
NAD za osobáky dnes podvečer zabezpečila ČD alebo ZSSK? Je to autobus slovenského alebo českého dopravcu?
A zaujíma ma ako to vyzerá v praxi keď cestujúci z EC nemajú NAD a tí z Os majú. PRÍKLAD: Z Břeclavi do Lanžhotu ide na linke S53, predpokladám, že náhradná súprava (asi ten motoráčik čo tam jazdí väčšinou), lebo slovenský poschoďák do Břeclavi neprišiel. Do motoráčiku nastúpi veľa ľudí, dovezú sa do Lanžhotu a tam sa nezmestia do autobusu smer Kúty?
A tie EC čo píšu, že pôjdu spojené, to ich dve lokomotívy naraz potiahnu? A to koľko vagónov bude mať jedna súprava? 20? V takom prípade sa na niektoré stanice ani nepomestia...