Mesto ma k dispozícii mestskú políciu a revízori tam ani nepáchnu (obzvlášť úsek Toryská - Dudvážska by bol pre DPB krásnym zdrojom príjmov na pokutách), tak toto považujem za výhovorku. A ak sa tam revízori boja chodiť, nech si berú so sebou policajtov alebo SBSkárov. Ak sa to nebude riešiť, tak to tam bude upadať čoraz viac.
IvoN sa žiaľ sústreďuje na marketingové práce typu most SNP, ale úplne ignoruje miesta, ktoré ničia mestský majetok (vozidlá MHD) najviac. Ako napríklad zastávka Zochova alebo zjazd z mosta Apollo v smere do Petržalky.
Neviem, ako v autobusoch, ale v trolejbusoch áno. Dokonca som to už zažil, že boli okná zamknuté. Pre cestujúceho je to najlepší signál, že klimatizácia je pustená.
Otazka-je fyzicky mozne v JTi-ho pomste "zamknut" okno?
Ina vec je, ze na konecnej vodic v ramci "prechodu" busom a vizualnej kontroly, ci je vsetko ok, tak by logicky mal zavriet okna. To predsa nie je umyvanie busu.
Mne ako cestujucemu moze byt srdecne jedno, ci klimu nepustil vodic alebo ci nieco odflakli v dielni alebo ci tymtochce DPB setrit naklady, pricom mestu fakturuje plnohodnotne vzkm.
Lenze pokial sa ludia nezacnu hromadne ozyvat priamo DPB (alebo mestu ako objednavatelovi nekvalitnej sluzby), preco nepusta klimu, ked ju ma v busoch, tak sa na to Urbanovci zvysoka vykaslu. Dolezitejsie je pre nich predsavymyslanie novych cp.
Prepáč, ale myslím si, že toto by mal riešiť vodič. Je pustená klíma = zamknúť všetky okienka, je vypnutá klíma = odomknúť všetky okienka, nech si cestujúci regulujú vzduch.
Tým, že budeme hádzať zodpovednosť na cestujúcich spôsobíme stav, ktorý ich v cestovaní VOD demotivuje. Keď to funguje vo vlakoch, tak neviem, prečo nie v MHD.
Cestoval som včera z práce a nebiť mňa, tak turista nemá šancu vedieť kedy má vystúpiť. My tu žijúci už vieme, že keď je výluka a je náhradná autobusová doprava, ekektričková doprava, informačné tabule neukazujú zastávky. Viď príklad, posilnená linka 1, vôbec neukazuje a ani nehlási zastávky. Viem pochopiť, že to je spoj, ktorý normálne nepremáva ale sorry, keď už si raz vonku na trati, tak to zapnite.
X-vé linky by som dal do číselnej rady 101-109 aby dopravný podnik vedel nahrať zastávky pre náhradnú dopravu a na tabuli by nesvietilo trápne číslo 803 či čo.
Vôbec nežijeme v 21 storočí ale v 19tom. Už by sme sa mohli zobudiť, keď nám ani len blesky nepomohli! A teraz čakám minuska ako to tu po niektorý viete ale mne to nevadí lebo v takom prípade ste ma vôbec nepochopili! Krásny deň.
Zaujimava vec dnes na linke 32 SOR 3. serie - v prednej casti klbaku boli vsetky okna zatvorene a fungovala kilma, no v zadnej casti za klbom boli 2 okienka otvorene a klima iba ventilovala...
Maju SORy nejake zvlastne senzory na to? Alebo to vodic pusta manualne? Neskusal som zatvorit okna vzadu a pozriet sa ci naskoci klima, ponahlal som sa.
Čiže to zhrniem - busy majú nálepky o klíme a podľa Vás majú vodiči otvoriť strešné okno? ?
A ak nie je pustená klíma, čo takto sa spýtať vodiča, prečo nie je pustená? Alebo rovno zavolať do DPB, že vozidlo xy buď nemá funkčnú klímu alebo ju vodič nevie zapnúť/použiť.
Minule bolo vrcholom v 96tke - klíma pustená, nastúpi babka a hneď otvorí posuvné okno - načo ju oprotisediaci upozornili, aby ho zavrela, čo sa aj stalo. No a o zastávku ďalej pristúpili 3 *ujovia a prvá vec - otvoria posuvné okno o pár sedadiel ďalej... Samozrejme, že o 3 zastávky vystúpili a nechali prúdiť mimoriadne príjemný teplý vzduch (+/- 35 C) do voza - veď oni predsa ďalej necestujú...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Salomon
X-vé linky by som dal do číselnej rady 101-109 aby dopravný podnik vedel nahrať zastávky pre náhradnú dopravu a na tabuli by nesvietilo trápne číslo 803 či čo.
Vôbec nežijeme v 21 storočí ale v 19tom. Už by sme sa mohli zobudiť, keď nám ani len blesky nepomohli! A teraz čakám minuska ako to tu po niektorý viete ale mne to nevadí lebo v takom prípade ste ma vôbec nepochopili! Krásny deň.