Odskáče si to najmä miestna časť Čierna voda, ktorá moc starostu Chorvátskeho grobu nemusí a naopak.
Samotná obec má dopravu relatívne ok cez Pezinok alebo Bernolákovo a Ivanku.
bavil som sa s jednym vodicom z druhej kolony a potvrdil, ze hoc je klima zapnuta, chladiaca kvapalina je OK, tak naozaj niekedy prudi aj pri zavretych oknach z vetrakov teply/horuci vzduch.
Včera, t. j. 20. júla 2017 som cca o 14.00 hod. cestovala zo zastávky Lúčanka na zastávku Farského autobusom 95 alebo 97 (nie som si istá). Bol to nový autobus s nálepkami "klimatizácia". V autobuse bolo minimálne 40°C. Tak som išla za šoférom a poprosila som ho, či by mohol zapnúť klimatizáciu. Šofér mi odpovedal: "Otvorte si okná". Ja mu na to: "Ale toto je klimatizovaný autobus a okná sa otvárať nemôžu." On mi odpovedal: "Povedal som Vám, otvorte si okná." Tak sme si otvorili okná, aby sa aspoň ten horúci vzduch preháňal po autobuse. Mohol by sa niekto kompetentný vyjadriť, ako je toto možné? Prosím o odpoveď. Viktória
Posledná voľba sú Informácie. Po kliknutí na túto voľbu sa zobrazí táto stránka: https://automat.idsbk.sk/ Ak zostala biela obrazovka, musela byť nejaká chyba v pripojení, príp. bol internet tak pomalý, že sa stránka počas čakania nezobrazila.
Externá firma slúži len na odlievanie peňazí, podnik si to pokojne môže robiť efektívnejšie vo vlastnej réžii. Čo sa týka základného dočisťovania, to súhlasím, ale vozy musia byť aj vybavené napríklad takou metlou a obratiská smetnými košmi. Na väčšie zametanie alebo umývanie nie je čas. Pokiaľ ide o prideľovanie, tak starostlivosť o salón pre cestujúcich sa väčšiny pridelených vozov netýka (4045 je ozaj výnimka potvrdzujúca pravidlo) a komparatívna výhoda prideľovania končí dverami kabíny vodiča.
Na poslednú otázku neviem presne odpovedať, pretože netuším, ktorých konkrétnych priebežných/východiskových zastávok sa to týka. Určitú odpoveď načrtol 810zssk. Minulý rok sa táto problematika riešila pri predĺženej linke 6 pod Most SNP. Vodiči nemali jednotný metodický pokyn a tak si to každý riešil podľa seba – niekto pristavil a neotvoril dvere, niekto pristavil a otvoril dvere na fotobunku, niekto pristavil a otvoril dvere na centrál a päť minút púšťal klímový vzduch z voza, niekto nepristavil až do 15 sekúnd pred odchodom. Až sa musel urobiť príkaz, ktorý prikazoval pristavovať k nástupišťu a umožniť cestujúcim nástup do vozidla, ale s pochopením tohto príkazu mali viacerí jedinci problém.
Dnes som bol s krpatym synom sa povozit trochu elektrickou a kupovali sme si listky v tom novom samoobsluznom automate na Safku. A deti ked nieco vidia, tak to chcu vyskusat (a odhalia kazdy bug). No a posledna volba je na uvodnej obrazovke "IDS BK". Myslite si, ze v IDS BK vedia, co sa pod touto volbou nachadza? Alebo sa na to iba vykaslali? Lebo nezobrazuje tam vobec nic. Biela obrazovka a krizik na zavretie okna. Vyskusal som to potom aj na dalsich troch automatoch na petrzalskej radiale.
Prekazkou je ze sa to tak nikdy nerobilo. Inak je to zaujimave, lebo mimo Ceska a Slovenska to funguje fakt vsade, ci uz na zapad, alebo na vychod. Nemecko, Skandinavia, ale aj Polsko, Madarsko ci Ukrajina...
Bohužiaľ je to pretrvávanie starých zvykov v DPB bez ohľadu na to, kto tomu práve velí. V stave, že dnes sú takmer všetky trolejbusy rovnako staré, je prideľovanie vozov blbosť, ale my to nezmeníme. A ak to skončí tak, ako píšeš, čo k tomu dodať... Ja som bol len brigádnik, ale k vozom som sa správal slušne a preto som nikdy nemal problém si vypýtať od "majiteľa" či už Sanos alebo nový skleník. S dobrým vozom služba vždy rýchlejšie ubehla a človek sa toľko nenarobil a v tej dobe bol sakra rozdiel, či si mal 8-9 hodín odjazdiť so 6152-kou alebo ešte staršou "klasikou" alebo takou 6250-kou ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike