Ci henten nebude taky "pseudo"dochodcovia - bezia od Lidla na Molecke cez 10 pruhov ciest, cez elektrickovu trat, na cervenu, pomedzi auta, s 3 taskami a barlou pod pazuchou, ale akonahle sa dotknu trolejbusu, tak div ze na mieste neumru ?
Podla mna je blbost ich vyradovat, ked ich mozeme pouzit. Vela ludi napriklad nema rado klimu, tak by im to vyhovovalo. Ale tak niektori chcu byt papezskejsi ako papez ?
"nemam pocit, zeby si Wiener Linien nemohol dovolit ich vyradit"
To vidíš zle, na diskusii v SME by si sa dozvedel, že je jedno čo je inde, my na to máme. ?
Jedna vec je nahrada starych elektriciek za nove, postupne, po malych davkach, aby sa nestal sok, ked nam "umru" 29T a 30T.
Druha vec je, ci realne na to mame, a ak ano, tak preco sa to kupuje "lebo nova trat" (ktora mimochodom pri tom bordeli na magistrate mozno ani nemusi byt) a preco nie "lebo chceme obnovovat"? To akoze bez Petrzalky by sa nove vozy nekupili?
Inak az taky problem by tie 50 rocne vozy nemuseli byt, ak su v dobrom stave, je na nich robena dobra udrzba, a su linky kam sa mozu dat (napriklad. ako L6, kde TT ci 29T/30T je vela). V takej Viedni ti stale jazdia elektricky z rokov 1959-1977 a nemam pocit, zeby si Wiener Linien nemohol dovolit ich vyradit
lebo kolony, lebo dobiehajuci cestujuci ... lebo kopa ludi si sama musi vyvazat prdel v aute, hoci jej ide priame spojenie z domu do prace, ale MHD je pre socky, tak nepojde predsa MHD, ked moze ist v aute. radsej smutny v aute, ako vesely v elektricke ?
A nevadí, že väčšina K2S je zo 70. rokov? Či majú osláviť päťdesiatiny na petržalskej trati?
Plus by som do výpočtu zahŕňal posilnenie Rače, čo v akejkoľvek podobe zhltne nezanedbateľný počet vozov. A v prípade, že sa zavedie vyháňanie ľudí z IAD parkovacou politikou, nám 8´ interval nemusí stačiť, takže ďalšie vozy...
Potrebu na vyjadzenie Petrzalky tu niekto spominal 15ks. Rezerva by sa zcvrkla pri TT na 22% co je tak na hrane. Aj ked po reko radial, by sa malo usetrit 5 poradi.
Mestsky poslanec vsak chape - nova trat = nutnost novych elektriciek. Treba to vyuzit.
Mestsky rozpocet za posledne dva roky narastol v danovych prijmoch o 50mil €. Mesto uz ma nato, aby sa rocne kupili dve tri elektricky a obnova prebiehala kontinualne.
Nevie niekdo, ci ta stara budova posty v Dubravke este stoji? Nieze by som jej nejak fandil pokial je v tomto stave, ale budem v Bratislave buduci tyzden a rad by som si ju vyfotil pred zburanim.
Nakoľko tupé vymleté duté hlavy na Magistráte hlavného mesta Bratislavy v úzkej súčinnosti s dementnými kreténmi z Krajského dopravného inšpektorátu sústavne potláčajú akékoľvek snahy o preferenciu verejnej hromadnej dopravy. Vozidlá MHD musia stáť v kolónach, nedodržiavajú sa stanovené intervaly, vodiči majú kratšie prestávky, výrazne sa znižuje komfort cestovania bežných ľudí. Skúste napísať sťažnosť na info@bratislava.sk a do kópie csaba.farago@minv.sk
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA
Podla mna je blbost ich vyradovat, ked ich mozeme pouzit. Vela ludi napriklad nema rado klimu, tak by im to vyhovovalo. Ale tak niektori chcu byt papezskejsi ako papez ?