Inak ratali ste niekto cenu noveho klbaku ? Vychadza to 372 000 / klbak. V roku 2014/2015 sa kupovali SORky za 308 000 / klbak. Co vyzera ze to budu CNG verzie - ktore su vzdy o cca 10-20% drahsie ako diesel verzie. A odlisnosti v specifikacii medzi vozmi v 2017 a 2014 vyrazne neboli.
No potom mi to tu smrdi podvodom / kartelom . Ako take 2.Iveco vedelo ze SOR sa prihlasuje s CNG verziou ? A prihlasilo sa zrejme tiez s CNG kedze bolo drahsie. Ved keby sa Iveco prihlasilo s dieslom tak to vyhra . Predsa CNG verzie neboli nijak v tendri bodovo zvyhodnovane. ☠
Velmi podozrive je potom aj pozicanie SOR NBG12 2990 aby si na nom vychytali muchy tesne pred vyhlasenim vysledkov.
Za čo mám 4 mínusky? ? Čo som tam také strašné napísal? Veď to nie je nejaký off-topic a súvisí to s verejnou dopravou v okolí Bratislavy. Sú to moje postrehy a [verím, že zaujímavé] otázky. Čo je na tom zlé? ? Namiesto mínusiek by som privítal keby mi na to niekto seriózne zareagoval...
Tak stahovat sa z KV-DD nema pre mna zmysel, kedze mam lacny najom a auto by sa mi v dlhodobom horizonte oplatilo viac ? A je celkom absurdne, ze pre neschopnost DPB kupit autobus s poriadnym interierom/dostatocnym posilnenim linky sa musim stahovat, aby som nemusel cestovat ako dobytok ?
moznosti je ovela viac. chodit viac peso (pesia trasa v dlzke L32 je celkom v pohode), prestahovat sa blizsie k praci, najst si pracu blizsie k bydlisku, .... ?
Oranzovy Citelis s tym, ze by bola stvorka pri dverach namiesto priestoru pre vozik a ostal velky priestor na statie oproti strednym dveram, by naozaj nebola od veci
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe