Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Lukyno87 #220868:
Ked uz sa najde 3000 ludi na zbytocnost ako L97, tak by sa mohla peticia spisat rovno aj za toto...
Dnes v rannej špičke som si vyskúšal L6 z KV až do centra a musím uznať (ako to tu už bolo písané), že je úplne zbytočné aby tam jazdili 29T a 30T. Počas celej cesty bolo v eline cca 15 až 20 ľudí, pričom na Molečke z cca 30 čakajúcich na zastávke nastúpili až 3. DPB by mal preto pochopiť, že pre L6 sú K2S ako stvorené. 29T a 30T by sa oveľa viac hodili na L8.
Reakcia na: zlomok #220866:
tomu sa hovorí kontinuita ....
Reakcia na: Mike #220863:
Zvarili to dobre, ale prasklo to o pár cm ďalej. Ináč je krásne vidno že konštruktér toho "autobusu" je rovnaký ako ten čo kreslil kĺbovú Karosu B741. Tie praskajúce tyče pri kĺbe som okrem Karosy B741 a SOR NB18 City nevidel.
Reakcia na: zlomok #220861:
Podla mna ten kusok nebude az tak hrozny - predsa len to moze byt ako Obchodna a ked sa este k tomu tam pred SND hodi zastavka 🙂
Reakcia na: Rubber38 #220862:
Vy riešite hlúposti. Ale nikto si nevšimol, že:
- cyklisti jazdia v protismere,
- na priechode pre chodcov hrozí kolízia s cyklistami,
- v celom území chýba platné zvislé dopravné značenie v zmysle Vyhlášky MV SR 9/2009 Z. z.,
- chýbajú zastávkové označníky,
- chýbajú zastávkové majáčiky v zmysle Vyhlášky MDVRR SR 351/2010 Z. z.,
- chýba trakčné vedenie!!
- Slnko zapadá na juhu,
- tiene majú rôzny smer, niektorí ľudia nevrhajú tieň a
- niektorí ľudia majú zimné oblečenie, niektorí letné.

IMHO je to nereálne.
Reakcia na: zlomok #220859:
Jedno zo základných pravidiel DPB. Ak ten spoj nedrží, tak to znamená, že sa použilo málo pásky.
Reakcia na: zlomok #220861:
Tak myslím, že od začiatku bolo jasné, že v ich vízii nie je ani tak segregovaná rýchlodráha, ale skôr tradičná mestská električka dotvárajúca bulvár a pešiu zónu v širšom centre.

Navyše, v mieste toho oblúku trať križuje námestie pred SND, čiže široký priestor pre peších, tam by nebolo vhodné jazdiť nad cca 30 ani pri rovnej trati, podobne, ako napr. pri Kapucínskej, či Nám. SNP.

Skôr by ma zaujímalo, ako tú trať chcú priviesť na Košickú, ako robiť problém z jedného esíčka pred SND, keď už sa teda chceme baviť o detailoch vedenia trate (resp. nie je mi jasné vo všeobecnosti, ako bude riešený priestor severne od mrakodrapu, nejak sa tomu všetky vizualizácie vyhýbajú).
Reakcia na: Rubber38 #220860:
Za výjazdom z podzemnej garáže, vzadu. Tie oblúky sú zbytočne ostré, pre rýchlosť 15 km/h, možno 20.
Reakcia na: Valec #220858:
Pekná T6A5. Dokonca v tej vizualizácii trafili aj rozchod. Ale tie zbytočné oblúky sú dôkazom že nič z toho nebude. Realita MHD žiaľ vyzerá takto.
Toto si sem odložím pre budúce porovnanie.

Zdroj: J&T Real Estate
Stiahnuté z: http://bratislavayimby.blogspot.sk
Reakcia na: Peon #220856:
To je typický prejav stavu, keď má niekto vydanú licenciu, nechce o ňu prísť ale zároveň sa mu nehodí na nej aktuálne niečo prevádzkovať.


Mimochodom, nerozmýšľal si niekedy, že okrem mnohými odporúčaného kladenia offtopic otázok na príslušné fóra, by bolo fajn ich aj čítať? Vedomosti o dopravných systémoch, zabzar či papierových kľučkách by sa na teba lepili samé...
Ani som nevedel, že donedávna bolo vraj možné sa dostať priamym autobusom z Bratislavy do Mosonmagyaróváru... To načo sa zverejňuje taký CP kde je pri všetkých spojoch "nejde od 13.4.17 do 31.12.21"? http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102960_170413_53583.pdf Zaujímavé, že ten CP platí od 13. 4. 2017, ale na portal.cp.sk bol umiestnený až 21. 4. 2017.
Reakcia na: dyspozytor #220853:
Participoval som na jednom projekte, kde sa riešilo nové administratívno-správne členenie SR. Pri použití rôznych metód boli niektoré regióny veľmi stále. Platilo to aj pre Prievidzu, ale tá bola veľký rébus. Je to veľmi silné ekonomické centrum s vysokým populačným potenciálom (presne som narážal na ten Trenčín, ktorému konkuruje). Žiaľ, chýba mu väčšie zázemie a taktiež je to dopravne marginálny región. Problém sme mali ešte s Gemerom, ale tam bol opačný problém: veľké územie bez významného centra (podobne ako česká Vysočina). Tento problém zasahoval aj na neďaleký Abov, preto tam vlastne vznikol nezmyselný okres, ktorý nemá na svojom území okresné mesto ?
Reakcia na: Joyki #220847:
V Bernolákove sú 4 koľaje s nástupišťom, hoci 4. koľaj sa pre osobnú dopravu používa minimálne.

Každopádne zastavovanie EC v Galante/Šali namiesto iných staníc nemá nič s počtom koľají s nástupišťom (stačia dve), ale jednoducho s tým, že najpraktickejšie je vykonať prestup tam, kde rýchlik pravidelne zastavuje.
Reakcia na: Ike #220829:
Pamätám ešte obdobie, keď bola celá aglomerácia okolo PD hospodársky silnejšia - so silnou kúpyschopnosťou, ako trebárs krajský Trenčín. Aj napriek úpadku v baníctve si Prievidza stále drží akýsi osobitný štatút významného priemyselno-obchodného sídla. V PD je napríklad aj McDonald´s ?
Reakcia na: Mrkva #220828:
...uniká len mne (ne)súvislosť porovnávania Prievidze a Malaciek v zmysle debaty o zastavovaní RJ v Kútoch a Malackách... ???
Reakcia na: Mrkva #220824:
Netrep! Odjakživa to tak nebolo! Alebo tvoje "odjakživa" siaha max. do roku 2010?

Neporovnávaj Štúrovo a Kúty z pohľadu PPS a technológiou pri vlakoch OsD. V Kútoch sa nemení ani rušňová a ani vlaková čata. V Štúrove sa mení minimálne rušňová čata a vlaky sa vyrozumievajú písomným rozkazom na trati MPZ v dvojjazyčnom znení. (takýto písomný rozkaz nemôže Štúrovo delegovať na žiadnu inú stanicu na ŽSR (a v opačnom smere ani na MÁV) - v znení podpísanej zmluvy medzi MÁV a ŽSR).
Reakcia na: Peon #220818:
SlovakLines neuplatňuje filozofiu spoplatnených názvov svojich zastávok. Pokiaľ viem, stále je pomenovanie zastávok v ich kompetencii. Napokon, nasledujúca zastávka je Pezinok, TESCO.
(inak, Pezinok, KAUFLAND v smere do BA je prvá zastávka v PK s kasselským obrubníkom - v smere od BA nie, kto vie prečo...?)

k druhému odseku: Slovak Lines vie najlepšie, kedy, kde a kam má kto cestovať. Aký kľúč používajú pre túto selekciu, vedia len oni sami (iba že by nie...? )

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.