Bože dobrý.... z Bystrického rýchlika prestúpia ľudia, ktorí chcú cestovať smer Praha a v Bratislave by ten vlak nestihli... Bystrický rýchlik potom pokračuje so zbytkom osadenstva klasicky smer Bratislava... Dva traťové oddiely a princíp fungovania autobloku ti tu radšej rozpisovať ani nejdem.
Nejako tomu nerozumiem. ? Smer Bratislava príde R z Banskej Bystrice do Galanty a mimoriadne tam zastaví aj EC z Budapešti. Ten R zostane v Galante stáť a neskôr sa vracia späť do Banskej Bystrice či prečo cestujúci musia prestúpiť z R na ten EC?
Alebo to je iba dobrovoľný prestup cestujúcich, aby mohli byť skôr v Bratislave a ten R potom ide za EC-čkom, a teda príde s ešte väčším meškaním do Bratislavy?
A čo znamená, že sa EC vlečie za R na dva oddiely? Čo sú to tie dva oddiely? A teda na úseku "Galanta - Bratislava" sa na ten EC predávajú cestovné lístky bez EC príplatku 1 €?
Kedze reagujem na Peonov prispevok kde sa pytal na prepravu z/do Kutov v RJ a v prvom odseku sa celkom jasne pise o vylucenej preprave v useku BA-Kuty, tak neviem ako kto dospel k tomu ze ide o EC. V celom tom prispevku totiz "EC" nezaznelo ani raz. Tvojimi slovami: Ocividne si to sprosto precital
Očividne si to tak sprosto napísal, keď aj ďalší to z toho tvojho príspevku pochopil ako vravu o EC vlakoch. ? Takých ako ty priam milujem - musíš mať vždy svoju pravdu, ak aj nie, just si ju vydobyješ. ?
Keď bystrický rýchlik ledva nestíha prísť do Bratislavy ešte pred EC, tak oba vlaky zastavia v Galante a prestup je riešený tam. A EuroCity vtedy sa vyhlasuje ako pravidelný vlak, na tabuli je vypísaný, predávajú sa lístky. A takáto situácia sa vyskytuje už takmer každý deň.
Horší prípad je ten, keď predsa pustia R z Galanty zmeškaný a potom sa EC vlečie za ním na dva oddiely až po Hl.st.
Ale na Kúty sú napojené dve okresné mestá - Senica a Skalica, a EC vlakom chodí dosť ľudí do/z Bratislavy. Ak by si zrušil pre Kúty EC a pridal pre Malacky, tak Kútom a okoliu by si zhoršil dosť obsluhu a Malackám zlepšil až príliš. EC nemá slúžiť ako prímestský vlak. Kútom a okoliu slúži ako rýchla preprava a prestup na Os smer Skalica a Senica.
V Senci a v Sládkovičove sa predvčerom z dôvodu výluky (jednokoľajka) zdržali vlaky 40 minút. To nikoho neprekvapuje, pretože sa to ani nezverejňuje. 29 je ešte celkom fajn...
Napriek Karpine je prievidza 10. najväčšie mesto a spolu s Bojnicami, s ktorými je fyzický zrastená a Novákmi, s ktorými je spojená cestou I/9 v peáži s cestou I/64 v usporiadaní 2+2 a mú riešenými križovatkami, má konfiguráciu krajského centra možno väčšiu ako niektoré súčasne krajské mestá. Nevýhodou je relatívna uzavretosť spôsobená lokalizaciou v hornonitrianskej kotline a dlhodobo monotematicky orientovaným priemyslom (ťažba a plastové okná).
V tom prípade moja chyba, ale podstata zostáva rovnaká. Mimochodom, aj Prievidza je okresné mesto a je to asi taká veľká diera, ako je toto fórum. A tie Malacky sú diera ešte väčšia. Takže tak. Zmier sa s tým. ?
Prečo považuješ za vhodnejšie zastavovanie EC vlakov v Malackách, keď sa tam človek dokáže regionálnym ex-vlakom dostať za 28 minút? Respektíve, ak ide klasickým osobným, tak 38 minút. Navyše, kam sa vlakom dostaneš z Malaciek? Na danom takte jazdí množstvo spojov, aj autobusy, ktoré sú súčasťou IDS, aj vlaky - v špičke idú 2 do hodiny. Tak načo by tam mali zastavovať ešte aj EC vlaky? Z Kútov odchádzajú prípoje na smer Senica, Skalica a spol., tak je logické, aby EC vlaky zastavovali práve tam a ľudia nemuseli stokrát prestupovať. Takto by sa mohol začať priečiť ktokoľvek napríklad aj za to, aby vlaky zastavovali napríklad v Zohore. Tak ako je Štúrovo pohraničný bod, kde tie EC vlaky zastavujú, takisto sú takým bodom aj Kúty. Odjakživa to tak bolo. Dáva to zmysel. ?
Hmm ako to majú vyriešené nápojové automaty (na ASMN som taký vídel) a MHD napr. v Brne na linke na letisko? Teda prejde platba vždy vďaka tomu, že tam nie je klávesnica?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon