Ten vstup ma len jedno pozitivum, ze bude vsade menej ludi Inak, ked chcem zobrat dieta, tak to mu mam akoze aj pas zobrat alebo cim sa ukaze, ze byva v BA?
V aprílovom tlačenom magazíne inba je program a 31 má ísť z Trnavského mýta, a posilnená má byť aj 32. Má jazdiť aj historická električka.
A podujatie sa najnovšie volá Bratislavské mestské dni 2017 a ide sa šetriť. Pri múzeu a galérii a ZOO má byť voľný vstup len pre ľudí s trvalým pobytom v Bratislave, preukázať sa majú ľudia s OP.
Inak načo boli dobré tie čiary na Patrónke? Lebo už sú zamazané.
A musím pochváliť mesto za preferenciu (pre vozidlá idúce z garáží Zuckermandlu) a konštantnú červenú vlnu na nábreží medzi Mostom SNP a tunelom.? Určite to prospeje linkám tade premávajúcim.
Okrem toho co napisal 810, tak Ovsište je zly priklad lebo maju priame spojenie na AS v podobe linky 88 resp. blizko premava aj L68. Taktiez treba povedat, ze na ceste spät L95X bude premavat cez zonu nikoho, a nie cez Ovsište. Takze v podstate je tvoj prispevok z pohladu na aktualnu situaciu mimo ?
Chcem iba to, aby cestujúci, ktorým je lepšie použiť NS MHD, mali vytvorenú zodpovedajúcu ponuku. Tvrdím, že časť frekvencie na Zochovej je indukovaná zlým nastavením grafikonu. Ak niekomu po zvážení všetkých za a proti vyjde Zochova, nech tade ide, spojov bude mať dosť.
Koho tým obmedzím, ak sa presmeruje jedna z dvoch L95 na Antolskú? Ak sa mohlo NEsystémovo pridávať na jednom konci, môže sa systémovo pridávať na opačnom konci L95. A bude zachované aj to vami požadované kopírovanie (=soc. plánovanie), keďže Vyšehradská už leží mimo budúcej trate. Práve tie minúty stratené prestupom na Lúčanke rozhodnú o tom, že vyhľadávač ľuďom ponúkne cestu do Rače cez Zochovu alebo L98 ani nie cez Starý most. To je tá indukovaná frekvencia.
Mám pocit, že grafikonistom sa po nasadení moderných súprav a otvorení trate do Pe iba nechcelo rozmýšľať a "riskovať" zmeny, tak proste opajcli starý grafikon.
Samozrejme ze pre ludi iducich na Nivy je toto riesenie lepsie. Len problem je ze kvoli tym par ludom bude trpiet aj drviva vacsina cestujucich na L95.
Ja mám pocit, že ty chceš zachrániť celú Petržalku, tretie najväčšie mesto na Slovensku tým, že ich všetkých naženieš na jedinú električkovú radiálu a vnútiš im ako správny socialistický plánovač najlepšie riešenie (podľa tvojho názoru) od stola a proti ich vôli.
Teraz sú bohužiaľ nútení ísť cez Zochovu aj tí, ktorí prestupujú na L3.
ad Vajnorská: Tak na Vajnorskú sa z Blumenálu dostanem len do jej prvej časti (L2). Vozidlá na L2 sú zastarané, na Šafku by mohli prestúpiť do modernej L4 (áno, prestup navyše).
ad Ružinov: To som dole písal, že je škoda, že nepredĺžili do Petržalky aj L8.
ad Západ:
Tam vychádza každý smer rôzne. Ja napríklad chodím v smere z Karlovky na Lúky cez Starý most, do Karlovky cez most SNP. Ak by sa v budúcnosti predĺžila L6 do Pe a presmerovala cez Kapucínsku (mimochodom vlastne Zochova, ktorú si grafikonisti tak obľubili), tak by bol aj Západ vyriešený.
Neriešiteľné oblasti sú Lamač, Patrónka a Kramáre.
Lenže z Petržalky ti nejde električka na všetky smery, zatiaľ čo z Blumentálu sa dostaneš aj na Vajnorskú a Ružinovskú. Takže by si pridal prestup navyše. Naopak pri ceste do západnej časti mesta nebudú ľudia cestovať okľukou cez Starý most.
Zochova by sa mala odľahčiť minimálne od tých cestujúcich, ktorí prestupujú tak či tak na električku (na zastávkach Blumentál, Kollárko, čiastočne aj Kapucínska). Tento prestup sa má udiať na petržalskej strane.
Ďalej sú cestujúci, ktorí síce končia na Zochovej, ale potom ešte 5-7 minút kráčajú niekam do mesta. Pre niektorých z nich by sa (v súčte) oplatila električka L1.
Áno, zápchy na moste SNP nie sú každý deň a ani celý deň, lenže nikdy nevieme kedy prídu. Sú ľudia, ktorí radšej zvolia väčšiu istotu, pravidelnosť spojov a nesporne vyššiu kvalitu cestovania (električka) aj za cenu straty nejakých 3-4 minút.
Zochova je v priamom centre mesta. Myslíš si, že ak linku, ktorou to teraz dáš od ŽST. Petržalka do centra za 5 min (zápchy na moste SNP nebývajú celý deň), presmeruješ na Farského a tam budú ľudia musieť prestúpiť na električku, ktorá ich dovedie na opačnú stranu centra, že tým pomôžeš presunúť ľudí z áut do MHD? Práve naopak. Ľudia si počkajú na 93, ktorá to sama neutiahne, ľudia sa nezmestia a na druhý deň sa vyberú autom.
Ak by bola L8 predĺžená na Farského (po výmene trasy v centre s L9), tak by si to mal na 1 prestup a nezaťažoval by si centrum mesta busmi (exhaláty, zápchy). Stačilo, keby DPB vtedy nakúpil o 2-3 obojsmerné vozy viac alebo sa bol vybudoval dočasný triangel na Jungmanovej. Ale aj prestup L94(ak na Farského)+L3+L9 je použiteľný, je to o časových nadväznostiach. Bohužiaľ je príliš veľká ponuka spojov na Zochovu (podľa grafikonistov asi pupok sveta). To, ako sú vedené linky a nastavený grafikon je kľúčové, lebo niekedy stačí málo, aby sa významná časť cestujúcich presunula na NS MHD. Obávam sa ale, že kompetentní si takto otázku nekládli, proste len sa vybudovala el. trať a ďalej nech sa deje čo chce.
3 tyzdne do Bratislavy pre vsetkych. Su uz zname trasy autobusov?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JerryBA
A podujatie sa najnovšie volá Bratislavské mestské dni 2017 a ide sa šetriť. Pri múzeu a galérii a ZOO má byť voľný vstup len pre ľudí s trvalým pobytom v Bratislave, preukázať sa majú ľudia s OP.