Inak k téme čistotnej MHD v BA... už dávnejšie som rozmýšlal, koľko ľudí vlastne robí vo vozovni to tzv. čistenie? Možno sprostý nápad, ale v metre to býva častým úkazom, že na konečnej čakajú dvojica potmavších občanov s kýblom,mopom a handrami, vyhodia posledných cestujúcich (nie vodič), a zatiaľ čo voz sa otočí na obratisku, tak ho umyjú, resp vyhodia bordel... A zas toľko obratísk u nás nie je, nie? vybrať najfrekventovanejšie, a netreba každú linku zvlášť na každej slučke. Koľko vlastne teraz stoja tieto cleaning companies?
Viko
Tie tagy, to je zas lajdáctvo podniku. Vandali sú na celom svete, akurát v normálnych končinách sa ich výtvory promptne odstraňujú. Svojho času sa aspoň chrbty sedačiek a zadné vozne ako-tak čistili - zostávali síce šmuhy, ale aspoň prejavovali snahu proti tomu bojovať. Pretože takýto stav je len povzbudením - autor dosiahol, že je na očiach a keď mohlo bez dôsledkov čmárať 5 blbých, tak sa pridá aj šiesty, siedmy... Ale evidentne aj tá slabá snaha pohasla. Dávno mohli odkukať fóliovanie dorezaných skiel či dávanie CP na bezvitrínových zastávkach hoc aj len pod priskrutkované plexisklo, ale oni radšej upustili aj od toho minima. Keď sa k tomu pridá totálna neúdržba (konkrétne u Solarisov potrhané linoleá opravené nanajvýš klincovaním či nevymieňanie zdevastovaných poťahov; u iných napr. otrasne zvárané zvislé tyče, hrkotajúce stropné panely a poprelepované tlačidlá), tak to vyzerá ako v gete.
Horšie je, že fakt netuším, aká sila by dokázala podnik scivilizovať.