Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #219535:
Veď tam majú chodci, hlavne mamičky s kočíkmi tento "krásny prechod s chodníkom":
https://goo.gl/maps/nALrwBKaS5D2 ?
Chlpatí dnes nemajú čo iné na práci, než striehnuť na ľudí prechádzajúcich cez trať pri Hornbachu. ?
Reakcia na: jandro #219533:
Vyžadovaná udržateľnosť eurofondových projektov je štandardne 5 rokov. Takže aj tu na imhd sa dá pozrieť kedy to vzniklo a k tomu treba pripočítať 5 rokov ..
Reakcia na: ivanbuto #219527:
64-ka musela byť zavedená kvôli použitým eurofondom na časti trate po ktorej jazdí, určitý presne stanovený počet rokov tam teda musí jazdiť, aby nebol s tými peniazmi problém. Vie niekto, že ako dlho tam ešte musí jazdiť?
Reakcia na: ivanbuto #219527:
Nie som zástanca ník, ale tu by mal byť pohodlný a čo najkratší prestup medzi vozidlami preferovaný na úkor plynulého výjazdu zo zastávky. Ostatne, ak by sme boli v krajine s podporou PZ, tak by sa dali aj niky spraviť tak, aby mali vozidlá pri výjazde prednosť ? (napr. vodorovným dopravným značením).

Každopádne, ak sa nemýlim, 27.3.2017 to bude 5 rokov ? Ale myslím si, že Horský park si na spojenie s mýtami a Centrálom celkom zvykol. Lebo tá 41 jazdí na trase Hroboňova - HLST relatívne prázdna. ?
Reakcia na: ivanbuto #219527:
Super
konečne sa ten paškvil L41/64 a buzerácia cestujúcich skončí.
Reakcia na: MatejBA #219529:
A myslíš že v Amsterdame doprava pri tomto výpadku neskolabovala?
http://www.teraz.sk/zahranicie/holandsko-amsterdam-a-okolie-postihol-r/238580-clanok.html

No pekne, to by Bratislava skolabovala ? Ziadne semafory? To pseudo-vodici by neprezili ?
Reakcia na: ivanbuto #219527:
a Horsky park co ? Obnovi sa 41tka v povodnom rezime a trase na HS ? ?
Reakcia na: Ike #219484:
Nesúhlasím, že by bolo treba zastávky v nikách.
Časová poloha 207 sa možno zmení v súvislosti s úpravou odchodov tak, aby nešli naraz 207+212 z Vojenskej nemocnice do mesta (navzájom sa blokujú na Patrónke).
Navyše je podľa mňa otázka času, kedy sa 64 zruší.... ale uvidíme. 🙂
Reakcia na: piggee #219525:
Nebola by na toto vhodnejšia sekcia Transport?
Reakcia na: Mike #219522:
Ono by "stacilo" mat pristup ku RADIOPOL GPS signalom a bolo by postarane. To ale DPB asi nezverejni.
Reakcia na: Ma178rek #219517:
Nespaja nahodou L31 studenstke body:
- Mlynska Dolina (Intraky/Univerzity)
- Lafranconi (Fakulta)
- Zochova (VSMU + prestupy na ine linky + prestup na 84/184 na EKUBA)
- Nam. 1 Maja (STU), Vazovova (STU/Intraky)
- Trnavske Myto (prestup na ine linky)

Uz teraz cez semester nestracia autobusy v niektorych usekoch, a to by si chcel posilnit L39 na ukor L31 a vozil od Trnavskeho Myta prazdny autobus?
Reakcia na: 810zssk #219514:
Súhlasím že by sa hodilo mať cp ako opendata, alebo teoreticky aj online polohu vozidiel (lebo o to tu išlo..). Ale mám pocit že pointa kritiky článku bola niekde inde...

https://dennikn.sk/336300/bratislava-mohla-mat-mapu-vsetkych-spojov-mhd-no-ma-mapu-odhrnacov/

A dnes už je online mapa vozidiel mhd na dpb.sk. Je síce úplne nepoužiteľná a od želateľnej na míle vzdialená, ale verím že postupne, tak v horizonte dvoch-troch rokov, by sa mohla dostať na užívateľsky dostatočnú úroveň. Alebo ich predbehne imhd...
Reakcia na: juraj.k #219520:
To by bolo super, ako ja minule som si kreslil mapky a riešil hlavné problémy a to duplicitné linyk ktorých už nie je veľa, ale skôr by sa riešila doprava tak akov Petržalke keď sa odstavia električka...
Reakcia na: Ma178rek #219519:
Toto by mohlo byť realizovateľné po reko Karloveskej radiály, pokiaľ vznikne možnosť posilových spojov po Molecovu. Tieto skrátené spoje by boli dedikované práve pre Dlhé Diely a Slávičie Údolie.
Reakcia na: Viko #219518:
ako určite by stačilo po Lafranconi.. 39 je po Bajkalskú iba plná, po Súhvezdnú už ani moc nie.. ako áno, najviac ľudí ide 31 na Zochovu, Kollárovo, Blumentál, Račko a Trnko ale tak všade sa dá pohodlne dostať elinami.. Mne osobne by to bolo jedno, ja aj tak veľmi nevyužívam 31 po celej trase jediný probléím by už bol aj tak rános preplnenými električkami..
Reakcia na: Ma178rek #219517:
Lenže tu je otázny prínos - či by napríklad študenti STU nečakali cielene na priamy spoj L39, ktorá by tým pádom mala ešte väčšie problémy s kapacitou. Snahu usporiť autobusy chápem, ale nie všetky spojenia električka nahradí. Keď, tak naozaj len po Lafranconi, ťahať to až pod most by nemalo žiaden ďalší benefit (na nábreží samotnom nie sú študentské ciele, UK na Šafku je spod mosta stále ďaleko a stále vyžaduje prestup na elinu, takže by šlo o km navyše bez osohu).
Reakcia na: Petto #219515:
ako ja uvažujem s tým že 1 linky s hustejším intervalom,... áno 30 ale iba ten úsek by bol problém v Lamači.. možno by sa dalo pouvažovať nad posilenním 23 z Lamača ako náhrada, ale je podľa mňa bobosť vieť takéto 2 linky.. ja yb som bol aj za to, aby 31 chodila z CSU len po Lafranconi, alebo niekde inde ako na Trnavské mýto.. nech sa na lafku prestupuje ale zase menej vozov by trebalo, resp možno pod Most SNP tú 31... potom by bol možný 5 minútový interval.. bez zvýšenia vpdičov a aj výpravy určite

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.