Error sa pýtal na adhéziu, ktorá by mala byť u pneumatiky na ceste lepšia než u oceľového kolesa na koľajnici. Potom by z toho ešte lepšie vychádzal trolejbus alebo elektrobus, ktorý má obidve tieto výhody.
OT k fotka z Porta:
Na nemeckej Wikipedie som sa docital, ze ked v 80ich rokoch zrusili elektrickove a trate a nahradili ich autobusmi, tak sa zistilo, ze elektricky mali lepsie jazdne vlastnosti po strmych usekoch ako autobusy. Ako je to mozne? Nemali by byt vo vyhode v autobusy kvoli gumam a lepsej adhezii? Ci to vobec nehra rolu?
" In der Zeit der Umstellung großer Teile des Netzes von Straßenbahn auf Bus um 1980 zeigte sich jedoch, dass auf starken Steigungen die alten Trams den neuen Bussen überlegen waren."
prejazd bol aj doteraz, ale len pri večernom poradí ... po zmene by tam v podstate mal byť približne rovnaký počet vzkm za deň (ubrali v rannej špičke 52-ky a poobede aj pár spojov 56tky) ... zaujímalo by ma, že prečo sa tam strieda až toľko rôznych vozidiel za deň (pondelok, utorok, streda)? Okrem stabilných 3548 a 3530 v špičke na 52-ke sa tam točia tuším všetky ostatné SORky od 3521 do 3551
Malo byť 93, samozrejme. Netušil som, že ten podchod je vtedy zatvorený, hm. Ale aspoň tie Slnečnice hádam kompetentní doplnia. Rado sa stalo a nemáte za čo. (To na margo chýbajúceho kúzelného slovka "ďakujem" za upozornenie na chybu.)
Odkedy?
Ešte som z posledného vlaku cez neho neprešiel. Maximálne tam stál človek ktorý miesto toho aby ho otvoril tak iba hovoril "tade nepréjdete je to zamknuté"
Na otázku a kade mám ísť na N93? Že dokola cez nadjazd. na otázku že prečo? lebo je to zamknuté...
a prečo je to zamknuté lebo tak je to prikázané zamykať ...
jednoducho služby ŽSR
Čo inšpirovalo magoriát a z časti aj DPB zaviesť po snáď dvoch desaťročiach sedlovú premávku linky 52 počas doobedňajších hodín?! Aké vozy obsluhujú linky 52+56 po tejto zmene?
Odhliadnuc od takeho detailu ze linka N92 neexistuje, uvadzat v scheme nocnych liniek N93 ako linku pre pristup na ZST Petrzalka by bolo kontraproduktivne, kedze zo zastavky N93ky sa na stanicu v case premavky nocnych liniek dostat neda. Je nutne pouzit linku N80 (popripade N95 z Gercenovej).
Zdravím. Rád by som upozornil na (pravdepodobne) chyby v mapke nočných spojov, ktoré som našiel:
1. nie je zobrazená zastávka Slnečnice,
2. v okne ŽST Petržalka (vľavo dole) je uvedený iba spoj N80, nie však aj N92.
Vsak akoze kludne to moze byt aj tak ze by aj u DPB platil az povedzme tie dve hodiny po kupe, ak by toto bol problem. Kazdopadne ohranicovat to kalendarnym dnom ako dnes je blbost a zas sa obavam ze SL a ZSSK aktualizaciu kazdych 10 minut nezvladnu (aj kvoli kvalite signalu v regione).
S prvým bodom zásadne nesúhlasím - načo je dobré vnášať do systému ďalšiu anomáliu nerovnosti dopravcov?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
absurd