Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #219356:
prejazd bol aj doteraz, ale len pri večernom poradí ... po zmene by tam v podstate mal byť približne rovnaký počet vzkm za deň (ubrali v rannej špičke 52-ky a poobede aj pár spojov 56tky) ... zaujímalo by ma, že prečo sa tam strieda až toľko rôznych vozidiel za deň (pondelok, utorok, streda)? Okrem stabilných 3548 a 3530 v špičke na 52-ke sa tam točia tuším všetky ostatné SORky od 3521 do 3551
Reakcia na: absurd #219352:
Vozidla prejazduju medzi 52/56 co tusim nebolo minuly rok. A su tam kinderka LE primarne.
Reakcia na: david1 #219346:
Malo byť 93, samozrejme. Netušil som, že ten podchod je vtedy zatvorený, hm. Ale aspoň tie Slnečnice hádam kompetentní doplnia. Rado sa stalo a nemáte za čo. (To na margo chýbajúceho kúzelného slovka "ďakujem" za upozornenie na chybu.)
Reakcia na: absurd #219352:
Myslím že na dôvod prídeš aj sám.
Reakcia na: barack40 #219349:
Odkedy?
Ešte som z posledného vlaku cez neho neprešiel. Maximálne tam stál človek ktorý miesto toho aby ho otvoril tak iba hovoril "tade nepréjdete je to zamknuté"
Na otázku a kade mám ísť na N93? Že dokola cez nadjazd. na otázku že prečo? lebo je to zamknuté...
a prečo je to zamknuté lebo tak je to prikázané zamykať ...
jednoducho služby ŽSR
Čo inšpirovalo magoriát a z časti aj DPB zaviesť po snáď dvoch desaťročiach sedlovú premávku linky 52 počas doobedňajších hodín?! Aké vozy obsluhujú linky 52+56 po tejto zmene?
Reakcia na: david1 #219348:
Obcas v lete ten prestup pouzivam a stiha sa to v pohode. Tie vlaky malokedy meskaju a 5 minut na presun je tak akurat, ze si este dve minutky pockam.

Ale mam tu vyhodu ze viem kam ist. Turista to nema sancu dat. Tam uz potom skor tu Gerecenovu... opat neschopnost sa nejak zmysluplne skoordinovat 😕
Reakcia na: barack40 #219349:
Neotvara (zial).
Reakcia na: 810zssk #219347:
V čase príchodov osobákov z Viedne sa podchod otvára ?
Reakcia na: 810zssk #219347:
a to od posledného vlaku šprintom ? načo by otvorili podchod keď je už pozametaný...

a to má N80 ešte zastávku v opačnom smere za križovatkou... Pokial sa neznalý zorientuje na zastávke pred stanicou tak je už dávno fuč..

Reakcia na: Melange #219345:
Odhliadnuc od takeho detailu ze linka N92 neexistuje, uvadzat v scheme nocnych liniek N93 ako linku pre pristup na ZST Petrzalka by bolo kontraproduktivne, kedze zo zastavky N93ky sa na stanicu v case premavky nocnych liniek dostat neda. Je nutne pouzit linku N80 (popripade N95 z Gercenovej).
Reakcia na: Melange #219345:
Kam že si sa viezol s N92?
Zdravím. Rád by som upozornil na (pravdepodobne) chyby v mapke nočných spojov, ktoré som našiel:
1. nie je zobrazená zastávka Slnečnice,
2. v okne ŽST Petržalka (vľavo dole) je uvedený iba spoj N80, nie však aj N92.
Reakcia na: Viko #219343:
Vsak akoze kludne to moze byt aj tak ze by aj u DPB platil az povedzme tie dve hodiny po kupe, ak by toto bol problem. Kazdopadne ohranicovat to kalendarnym dnom ako dnes je blbost a zas sa obavam ze SL a ZSSK aktualizaciu kazdych 10 minut nezvladnu (aj kvoli kvalite signalu v regione).
Reakcia na: 810zssk #219341:
S prvým bodom zásadne nesúhlasím - načo je dobré vnášať do systému ďalšiu anomáliu nerovnosti dopravcov?
Reakcia na: 810zssk #219341:
Jaj a este jedno: Ide to prekvapivo aj bez predrazenych zbytocnych masiniek od TrestDaty. Predajne miesto je vybavene tabletom so schopnostou citat bezkontaktne karty 🙂
Od 1. januara je spustena prva etapa elektronickeho odbavovania cestujucich v Brne - tato etapa zahrna predaj PCL cez internet. Celkovo ju povazujem za dost nestastne riesenu (obzvlast na tamojsie pomery), ale je tam par veci ktore by mohli byt pre Bratislavu inspirativne:

1. Neexistuje obmedzenie predaja PCL s platnostou od daneho dna - cez internet je normalne mozne kupit PCL s okamzitou platnostou (revizori su online, u CD a regiobusov sa zakaznik v tejto etape preukazuje vygenerovanym QR kodom). Toto by som rad videl aj u nas, sucasny system napokon ani nedava prilis zmysel: Mozem si o 23:59 kupit PCL platny od 0:00, ale o 0:00 si nemozem kupit PCL platny od 6:00. Chapem ze synchronizacia regionalnych vozidiel/POPiek je u nas kusok zlozitejsia, ale viem si predstavit taky model, ze v DPB by ePCL platil okamzite, zatial co v ZSSK a SL by platnost zacala napr. 2 hodiny po kupe.

2. Cestujuci si nemusi pre internetovy predaj zbytocne vybavovat kartu dopravcu - dopravcovia tam ani ziadne BCK nevydavaju*. Pri cestovani sa preukazuje lubovolnou platobnou kartou ktoru si urci pri kupe CL, pricom prilozenie karty k revizorskej citacke automaticky vyvola zobrazenie udajov o CL zakupenych k tejto karte. Do samotnej karty sa nic nezapisuje. Vyhodou je tiez, ze ak cestujuci chce z nejakeho dovodu pouzivat inu kartu, vie si listok jednoducho online preniest z jednej na druhu. (* Ak cestujuci nemoze/nechce pouzivat platobnu kartu, moze si u DPMB zakupit predplatenu kartu ktoru bude pouzivat len ako nosic)

3. Cestujuci sa na rozdiel od nasej BMK nemusi popri platobnej karte preukazovat aj dokladom totoznosti. Revizorovi sa pri nacitani karty okrem udajov o CL rovno na citacke zobrazi aj fotka priradena k danemu kontu.

System ma oproti tomu bratislavskemu aj rad nevyhod, ale minimalne tymito vecami by sa vyhladovo mohlo dat inspirovat 🙂
Reakcia na: Viko #219338:
Jasné. Už asi rozumiem. Proste neprepočítať to podľa plochy domu, ale podľa počtu bytov v dome.
Dobrý nápad.
Reakcia na: durcekpavol #219333:
Ak vás zaujíma výška budov, tie sa dajú zistiť zo ZBGIS.
Reakcia na: durcekpavol #219336:
Je mi jasné, že prenásobiť iba počet bytov dákym celoslovenským koeficientom je málo presné (2-izbák na Honoch je o inom než 2-izbák v drahšej lokalite a úplne o inom než štvorizbák), avšak práve ten kľúč v podobe presného počtu x-izbákov v spojitosti s lokalitou by mohol byť dobrým vodítkom v modelovaní. Totiž, riadiť sa len plochou budov je zradné - veľké vežiaky a terasové domy (veľa chodieb a nebytových priestorov) vs. radové sekcie po 2 bytoch/posch. s malým schodiskom, to sú vcelku odchýlky vo využiteľnosti

Ešte mi napadá - v niektorých prípadoch nedostupnosti dát by sa možno dalo pomôcť si podlahovou plochou z evidencie vydaných energetických certifikátov, avšak ako vysoko manuálna robota to asi nebude vhodné na nejaké väčšie ťahanie informácií.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.