Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Pe67 #219233:
Linka 4 je najvyťaženejšou električkovou linkou v Bratislave a vyťažená je nielen v karloveskej časti trate, ale aj na opačnej strane od mesta smerom k Polusu. Vypravovaním Škodoviek sa štvorka stala ešte atraktívnejšou (starší, kočíky, a pod.), takže jej využívanie v porovnaní s rokom 2012 alebo 2014 ešte narástlo.

Linka 6 má nepochopiteľný poobedňajší režím – začína o 15. a končí o 21.30 hod., pre koho? Úplne to napríklad ignoruje skončenie výučby na ZŠ a SŠ a časť pracujúcich, ktorí končia o 14. hodine a zase naopak po 19.30 hod. to premáva úplne prázdne, bežne do 10 ľudí, či sú prázdniny alebo školský rok. A najnepochopiteľnejším je vypravovanie Škodoviek na túto linku – preeexponovaná kapacita v porovnaní s tým, ako je ráno obsadená predĺžená L7 do Rače alebo L8 počas rannej a popoludňajšej dopravnej špičky a tam sa ľudia tlačia v kačiciach, hoci by nemuseli.

Ja si naopak myslím, že linka 4 by mala mať počas špičky hustejší interval (či už formou riadnych alebo vložených spojov po ŽST NM) a do budúcnosti aj dlhšie, 45-metrové vozidlá.
Reakcia na: Ike #219184:
Regiojet? Skôr vaša sebranka na ministerstve vymýšla kvôli výstavbe obchvatu voziť kvetoslavovi aj v sedle, ale dopravca sedlových vlakov do Kv má byť ZSSK, čo bude "supervýhodne" pre všetky strany. Však vozidiel je prebytok...
Reakcia na: Ike #219232:
To, čo považuješ za posunovacie návestidlo, je pôvodne vchodové do Ba Predmestie, za Janoškovou, len na pozícií červenej je modrá. Novými trpaslíkmi kryjú priecestie na Jarošovej z oboch strán, po odstránení vchodového návestidla do Filiálky za zastávkou Slovany a odchodových návestidiel z Filiálky smer Predmestie pri 1. koľaji (ex. AŽD), 2. a 3. koľaji (ex.ZSSR). Odstránený bol aj roky nepoužívaný trpaslík do tupíka za priecestím v pokračovaní 3. koľaje (dnes vedľa priechodu za Billou ku Slimáku).
Reakcia na: Pe67 #219233:
6 je velka bieda aj cez skolsky rok, o prazdninach ani nehovorim, ked som ju mal cez prazdniny tak som mal v skodovke na kazdu jazdu tak 2-10 ludi, takze to uz bol naozaj extrem.
Reakcia na: MatejBA #219236:
Možno jednorázový dopyt. Večne keď ju večer stretnem tak je v nej do 10 ludí.
Opodstatnenie má cez špičku aj to s K2S.
Tie 29T patria na L8. O tom tu už debata bola.
Reakcia na: david1 #219235:
No neviem, videl som dost studakov vystupovat z L6 na Botanickej aj okolo 8 vecer (vsak vies, univerzity na Safku, intraky na Botanickej) 🙂
Reakcia na: Pe67 #219233:
Večer po siedmej chodí večne prázdna a ešte viac to kričí keď tam dávajú T29.
Reakcia na: S499.1023 #219231:
Som myslel električkové ?
Reakcia na: Solider #219206:
A čo linka 4 tá je snáď nafukovacia? Nejakú posilu určite potrebuje. Stačí 6ku viac posunúť pred linku 4 a hneď zoberie o pár ľudí viac.

A mimochodom naplnenosť jednotlivých liniek nemožno posudzovať podľa zimných prázdnin - kedy cestuje MHD v BA z celého roka ľudí najmenej.
Reakcia na: david1 #219223:
Pri McD nie je zrušené, dokonca tam dali AŽD výstražníky. To isté platí aj pre posunovacie, ktoré bolo predtým vzor ZSSR a teraz je AŽD (inak má 5 znakov, to je spádoviskové?)
Reakcia na: david1 #219223:
Ak je priecestie v úrovni Riazanskej už "roky" zrušené", tak toto je potom čo? Som si dal kvôli tebe obchádzku, lebo sa mi to nezdalo, však tade bežne jazdím.
Reakcia na: Ike #219227:
Samozrejme. To bolo bežné už aj v tých sedemdesiatych, keď som tam brigádoval. Prechod medzi nimi je buď cez tzv. Einsatzpunkty, kde sú signály v jednom pláne v jednom okamihu také isté ako v inom - vtedy je prechod plynulý, alebo sa ide cez celožltú / celočervenú.
Reakcia na: fanatikmhd #219216:
7 min to nebolo. Padli rampy a už sa rozbiehal vlak zo zhlavia stanice. V opačnom smere to bolo dlhšie . Vlak bol niekde medzi Riazanskou a Jarošovou. Trvalo to dlhšie pre max.rýchlosť 30 km/h
Semafory sa prepli do trvalej žltej na cca 7 s. A potom do blikavej vo všetkých smeroch.
Po obnovení sa púšťal signál ako to vyšlo. Ako keby bežal na pozadí..
Niekedy bola zelená v niektorom smere iba dve sec. a išla späť do oranžovej a červenej.
Križovatka je zosinchronizovaná s Vajnorskou a ďalej s Trnavskou. V smere od Račianskej na Bajkalskú je zelená vlna.
Reakcia na: Ike #219221:
Od 6:20 ji vidieť aj obnovená zastávka Bratislava Slovany pre linku vlakolinku 155. Tá nakoniec jazdila iba po žst Predmestie.
Reakcia na: S499.1023 #219226:
Nevyznám sa v tom a preto sa pýtam: môže mať križovatka viacero signálnych plánov? A prechod medzi nimi je plynulý, alebo sa ide cez kmitavú žltú?
Reakcia na: Ike #219219:
Zmenu signálneho plánu pre prejazd so železnicou bezkolíznych smerov sme vtedy na MSK riešili (aj za prítomnosti istého ing. K. K., ktorý tam vtedy pracoval) ale dospeli sme k záveru, že zmena signálneho plánu tam a späť by v 99% prípadov trvala dlhšie ako uzavretie priecestia.
Reakcia na: 810zssk #219215:
Bola ale taká, ako popisujem ja.
Reakcia na: Kanarcan #219213:
Nebolo to tak, ako popisuješ. Križovatka prešla na vyprázdňovaciu dobu do režimu celožltej (správne podľa ČSN mala do celočervenej ale to radiče Siemens nevedeli, tak dostali výnimku) a potom do blikajúcej žltej.
Reakcia na: fanatikmhd #219200:
Zrušením by si ešte viac skomplikoval miestnu dopravu.
Od Slimáka aj od Kukurice na Račiansku by to bolo obklukou až na obrat pri Bielom kríži.
Priecestie v úrovni Riazanskej je roky zrušené a pri Mc Donalde cca 2 roky detto.
Reakcia na: piggee #219217:
prepac, az teraz mi doplo, ze sa jednalo o krstne meno. takze ano, mas pravdu ... nielenze mu platime veci z dani, este aj vdaka svojej chamtivosti drzi ludi za varlata a robi z nich rukojemnikov ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.