Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #219037:
Myslím si, že súbežná autobusová linka s električkami by mala zmysel len vtedy ak by sa výrazne zredukovali električkové zastávky a slúžili by ako doplnok k električkám, ale to u nás tak skoro nebude, skôr nikdy... Aj keď má električka veľa zastávok, i tak je lepšia ako autobus - viacerí ľudia, ktorých poznám a cestujú v trase Petržalka-Rača, tak radšej prestúpia na električku ako ísť s L59 ktorú majú priamo... Preto som stále toho názoru, že by sa 59 mala zrušiť a obnoviť zaniknutá 55, ktorá by zabezpečila spojenie Rača - Pánty
Reakcia na: MatejBA #219037:
Autobusy 83 a 84 až nápadne pripomínajú socialistickú 54, preto ich treba zrušiť a nahradiť priamymi spojmi, ktoré budú obsluhovať destinácie v najkratšej trase.
Reakcia na: Petto #219038:
No veď tie autobusy 83 a 84 treba rozdeliť, na Dúbravka - Staré Mesto a Staré Mesto - Petržalka a Dúbravka - Petržalka. A sám uvidíš, že cestujúci budú nadšení.
Reakcia na: kelovy #219036:
Aha a ti co chcu ist z Dubravky do centra s 83,84 nepojdu hej ? Lebo pojdu cez Lafranconi a vyhnu sa tak centru. Neviem naco tu stale omielas o dopyte Dubravka Petrzalka - nie je natolko ,aby sa hlavne linky kvoli par minutami (max 5) vyhli centru. Iste, Dubravka ma aj elektricky do centra ale su stale papierovo dlhsie ako 83,84
Reakcia na: kelovy #219036:
Znova sa ta pytam - KTO to zaplati? KTO tym bude cestovat? Bude to mat DOST cestujucich, aby si tam nemal horsi interval ako ma L92? Oplati sa to tahat SUBEZNE s elektrickami cez celu Karlovku a Dubravku?

Mozno, ale iba uplne mozno, by sa dalo uvazovat o linke Molecova - Petrzalka (Kvoli Botanickej Zahrade a prestupe na L139), a aj to len vdaka dost vela privatom v Petrzalke plne studentov z PriFuku, Matfyzu, FEIky a FIITky. A aj tak taka linka by mozno stacila v intervale, ako ma L39 (a mozno aj menej hustom).
Reakcia na: Petto #219035:
Ja viem, že nie- ale práve tie zastávky pri Horskom parku mi vždy pri ceste do Dúbravky v 83, 84 idú na nervy 🙂 Jednoducho ma to zdržuje... Tie električky nemôžu ísť inak, tak je logické, že stoja pri PKO. Ale autobus z Petržalky do Dúbravky inak ísť môže - cez Lafranconi 🙂
Reakcia na: kelovy #219032:
Really si myslis ze 83,84 su prave pre spojenie Petrzalka - Horsky park ? ?

Tvojou logikou naco ma potom karlovka spojenie az s 4 linkami s oblastou PKO ? dokonca kazde 2 minuty v spicke
Reakcia na: Error 0x007 #219029:
To mi je jasné, že mnoho ľudí tieto spoje 83, 84 využíva na to, aby sa dostali do Starého Mesta. A podľa mňa tam by mali mať aj konečnú... A kto chce ísť z Dúbravky do Petržalky (a opačne), využije ten môj nový spoj cez Lafranconi... V minulosti existoval legendárny autobus 54, na trase Vyšehradská - Čiližská. Vždy bol plný a predsa ho zrušili, skrátili ho na 94 s konečnou pri Blumentáli. Pretože je omnoho logickejšie vypravovať kratšie spoje s optimálnou trasou než také okružné cez celé mesto.
Reakcia na: S499.1023 #219024:
Dohovorím sestre, že prekračovať rýchlosť sa nemá, ani keď sú cesty úplne prázdne 🙂
Reakcia na: Viko #219025:
92 je autobus do Volkswagenu v Devínskej Novej Vsi , ktorý vôbec nevyjadruje túžbu Petržalčanov cestovať do Karlovej Vsi alebo Dúbravky (pretože tade vôbec nejazdí)... Ja som mal na mysli tie zákutia pri Horskom parku ako je Dubová (kde občas nastúpi nejaká starenka), naozaj sa mi zdá zvláštne, že spojenie Petržalka - Horský Park je zabezpečené dvoma linkami 83, 84 a do Karlovky nejde nič, absolútne nič... Pritom máme parádny most, ktorý tieto dve mestské časti báječne spojuje.
Reakcia na: Error 0x007 #219028:
Tak ale zastávka Dvory sa nachádza na tom viadukte, ktorý sa priamo napája na Most SNP... A napriek tomu je tan úspora 1 minúty ! Isto si vieš predstaviť, aká úspora času je z iných končín v Petržalky. Alebo všetci tí petržalskí automobilisti, ktorí používajú Lafranconi pri ceste do 4. obvodu sú pomýlení a je úplne jedno, ktorý most sa použije ?
Reakcia na: S499.1023 #219024:
Alebo zaspal. Ked clovek spi cas tiez leti...
Reakcia na: kelovy #219017:
"...zdá sa mi absurdné, že oba jej spoje s Petržalkou krúžia po rôznych zákutiach Starého Mesta, kým sa konečne dostanú do cieľa..."
-> WTF? Ty si myslis, ze ludia jazdia L83/84 iba Dubravka - Petrzalka? A co ze prave väcsina ludi z oboch sidlisk smeruje prave do toho Stareho Mesta, kde "kruzia oba spoje"?
Reakcia na: kelovy #219012:
Schvalne som skusil, co povie gúgl:
-) Dvory-Molecova cez Lafranconi: 8min (7,7km)
-) Dvory-Molecova cez Most SNP: 9min (6,2km)
Reakcia na: MatejBA #218998:
Ale no vies co, prechod do stredu zastavky? To ako si prisiel na taku kacirsku myslienku? §nikdysatotaknerobilo
Reakcia na: kelovy #219021:
"Je ale pravda, že boli prázdne cesty kvôli Štedrému večeru"

ba dum tsss
Reakcia na: kelovy #219017:
Och božínku... Ty si ďalší odborník s prstom na mape, alebo sa aj vozíš linkou 84? Myslíš, že jej frekvencia cestujúcich vypovedá o tom, že Ovsišťania chodia do Dúbravky, alebo že je to napájač sídliska na uzlové body v centre (ktorý sa len z ekonomických dôvodov zlúčil z napájačov dvoch) ? Nie je ti divné ani to, že tá závratná úspora času nedokáže motivovať ľudí na prázdotou zívajúcu 92?

Ďalej mi vysvetli, ako môže byť prejazd najpriamejšou (nasilu vybúranou) trasou cez centrum považovaný za krúženie po zákutiach. A vo výhľad ber, že sa dá presunúť L84 na historickú trasu po Šancovej, keď sa zatrolejuje Apollo a Ovsište.

Navyše, kto koho núti prestupovať na Patrónke? Cez Zochovu to je rýchlejšie, ako som už spomínal. A na Lafranconi a jeho nájazdoch tiež vie byť veselo.
Reakcia na: kelovy #219021:
Navigácia mi hovorí, že Donnerova - Romanova je 10 km. Ak ste prešli 10 km za 5 minút, tak ste šli priemernou rýchlosťou 120 km/h. Ale skôr by som povedal, že ti zastali hodinky.
Reakcia na: S499.1023 #219020:
Jednoducho - chodievam ten usek na 15 minutovy listok. Ak mi neujde autobus na Zochovej, tak to stihnem presne do limitu listka, ale obcas to trva az tych 20 minut. Kedze vacsina ciest (az na vynimky ked je zapcha) mi trva do 20 minut (vratane jazd do 15 minut), tak som to napisal tak, ako som to napisal. Aj ked je to mozno trochu zmatocne, priznavam.
Reakcia na: kelovy #219017:
L84 - Dubravka - Patronka - Zochova - Jungmannova - 29 minut.
L"84E" - Dubravka - Karlovka - Lagranconi - Jungmannova - cca 30 minut*

Takze ty navrhujes rovnako rychlo linku ako ma Dubravka teraz s tym, ze vynechas prestupny uzol Patronka, SAV, Hodzovo Nam., Zochova, Aupark a zriadis linku, na ktorej bude minimalny dopyt (takze bude velmi zly interval), zrusis ludom prestupy smerom k biznis centram/pracovnym zonam na vychode BA, presmerujes od velkeho nakupneho centra a zhorsis interval pre usek L83/L84.

* N34 Dubravka - Botanicka Zahrada 13 minut, ale zastavky ma na znamenie, takze treba pridat minimalne +50% = 20. L92 Zoo - Jungmannova 11 minut, uberieme cca minutu, kedze Botanicka zahrada je o nieco blizsie k mostu ako ZOO = 10 minut.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.