Inak ma napadlo, ked uz to budu rekonstruovat, nebolo by pre zastavku Nad Luckami lepsi prechod viac ku stredu zastavky? Uz teraz tam ludia chodia tak na divoko
A čo si myslíte o mojom návrhu spraviť priamu linku autobusovú Petržalka - Karlova Ves ? Je pre mňa totiž prekvapením, že Most Lafranconi, ktorý je pre petržalských automobilistov jednoznačnou voľbou, ak chcú ísť do 4. obvodu, je v rámci MHD vyžívaný výlučne linkou 92, ktorá jazdí len v čase špičky do Devínskej... Úspora času pre cestujúcich by bola obrovská.
Len ak pripustíme, že gro cestujúcich z Dúbravky chce/má cestovať do centra mesta (čo môže a nemusí byť pravda), tak potom je otázka, či je jedno kam do centra mesta (dajme tomu na pešiu zónu), alebo napr. do administratívnych budov v okolí špitálskej a pod..
Lebo v tom prípade Ti ľudia z posilnenej 83 budú prestupovať tiež na električky, ale na Zochovej/Kapucínskej. Lebo tá X5 nie je o vzťahu Dúbravka - Karlovka, ale aj o prestupe na električky (4, 5, 9), ktorými môžu ísť na druhú stranu mesta, alebo z ktorých môžu prestupovať potom ešte ďalej na busy/tbusy do okresov BA II a BA III, kde je väčšina pracovných príležitostí...
Vacsinou nerad vymyslam chobotiny, lebo ich niekto vyvrati, ale pri takej vyluke by mi to davalo vacsi zmysel.
Velkej casti Dubravky skor ako vymetak X5 cez KV pomoze posilnenie L83/84 pocas vyluky. Karlovke ta X5, resp. aj posilnenie L133 stacit bude tak ci tak. A dopravne prudy medzi KV a Dubravkou nie su tak velke, aby tam musel jazdit NAD kazdych 6 minut ci kolko.
Nemam cisla, a klamal by som, ak by som povedal, ze mam, ale verim, ze dopyt medzi KV a DB je taky, ze v spickach by stacil interval 15-20 minut na L35 a celodenny 30 minutovy. A je mozne, ze takymto systemom usetris zopar potrebnych busov a vodicov do doby, nez sa spojazdni usek Dubravka - obratisko KV pre elektricky.
Ale stále to nerieši problém, že nikto nebude motivovaný ísť z Dúbravky do KV, ak má došľapať k električke, prestúpiť na autobus a potom znova na električku.
Stačili by aj busy aj 12m z Borskej minimálne po Damborského a to už môžu označiť ako X5. L35 ako NAD je fakt blbosť v takej podobe, v akej by musela byť aby nahradila električky.l
To s linkou 35 je podľa mňa blbosť. Tam myslím nemôže ísť ani bežný 12M bus (alebo po zjednosmernení Sološníckej už áno?), takže to by moc ako náhrada za električky nefungovalo.
To by potom asi mala L35 premávať celotýždenne s lepším intervalom a mala by zastavovať aj na oboch Krčacoch, stačilo by aj na znamenie. A keď to bude v lete, tak aj vozy s vyššou kapacitou kvôli kúpalisku Rosnička. A potom, či je treba takú kapacitu na Dúbravskú cestu. A či by neboli aj ľudia naštvaní, tí ktorí cestujú ďalej do Dúbravky než len na jej začiatok, že musia prestupovať dva krát v KV a na Lipského, kým doteraz majú priame linky.
? Rozumiem, že to nepatrí sem do bratislavskej časti fóra, ale napr. Skalica a Komárno nie sú od Bratislavy až tak ďaleko. ? Totiž na http://imhd.sk/transport je mŕtvo podobne ako aj v skalickej sekcii imhd...
4MInuty ani nebude NAD v useku KV - Pri krizi, naposledy bolo 6minut s klbakmi a nieco podobne ocakavam aj teraz
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
skopi