Vidíš a predsa len si potvrdil moje slová . Rozchod je na zozname, mal som pravdu.
Ak chceš relevantný zdroj naštuduj si demografiu, vývoj robotizácie a prognózy práce z domu. Potom prídeš na to, že moje slová o tom, že ľudia nebudú v takom počte hromadne cestovať do práce sú pravdivé. No musíš si otvoriť myseľ...
Ja som mal rozpísanú dlhú reakciu na jeho posledný príspevok, ale zmazal som ju. On je typ ľudí ktorí nepochopia, lebo už vopred majú jasnú odpoveď, potvrdzujúcu ich pocity. Poslednou vetou to úplne zabil. Pletie si príčiny a dôsledky. Korelácia a kauzalita sú dve odlišné veci. Žiaden zo svojich argumentov nepodložil relevantným zdrojom, iba svojou logikou, ale nám neverí a rád by videl zdroje našich tvrdení. V skrini za sebou mám nejaké pekné knižky ktoré sa používajú na výučbu problematiky na vysokej škole v Žiline. Nalistoval by som mu tam nejaké stránky aby si ich prečítal. Na konci kapitoly má aj uvedené zdroje. Obávam sa však že by to bola strata času. Tvrdí že je v neutrálnej rovine, ale pokračuje v rovnakej línii argumentácie ako predtým. "Niečo z toho" čo napísal... Nie, nič z toho neplatí. Sú úplne iné faktory ktoré vplývajú na to koľko stojí stavba trate, ako často musím robiť údržbu, koľko ma to stojí, alebo čo je dôvodom znižovania rýchlosti. Rozchod bude až na konci zoznamu. Lenže to by analytik musel niečo vedieť a keby niečo vedel, tak by nepísal také nezmysly.
Ak to potrebuješ tak dnes bolo vypravených 94 električiek. Ja som odhadoval 100. Čiže menšie číslo 94 hraje v prospech mojich minulých argumentov. Neviem prečo sa oháňaš presným číslom, vidíš že to nebolo podstatné, no hľadáš čokoľvek aby si mohol kritizovať
Naozaj? A čo si bol? Magnát v hre Transport Tycoon de Luxe? Aj si vyhral? Na to, že "robíš v doprave" a "myslíš mimo box s nadhľadom" Ti chýba základný poznatok a síce, že prvky verejnej dopravy (prímestská, MHD, železničná, ale aj cyklo a pešia) sú spojené nádoby.
Áno, si najbombastickejší dopravný analytik. Síce si za 40 strán príspevkov nedal ani jedno relevantne podložené číslo, ani jeden objektívny fakt a dokonca si nebol schopný nájsť ani počet električiek v BA (hint: je to na tejto stránke a zaberie to asi 3 kliknutia), ale áno, si dopravný analytik.
Zase mi tu niekto nový podsúva niečo čo som nenapísal a o čom nediskutujem. Nechaj železnice bokom, píšem len o MHD v Bratislave. To že naše električky majú menší rozchod ako železnice je fakt tragédia. Mal by som na električky iný pohľad. Užší rozchod električiek nespôsobuje len nemožnosť prepojenia so železnicou no predražuje aj samotnú električkovú dopravu. Treba častejšie opravovať trate, či technologicky to robiť lepšie a drahšie, prípadne nechať električky jazdiť pomalšie...atď, niečo z toho.
Neviem kto je Drahovsky, no ja nerozmýšľam v boxe. Získavanie poznatkov z rôznych vedeckých disciplín pomáha tomu nadhľadu. Po STU som vzdelávanie neskončil, mnoho ľudí má dopravné vzdelanie a pracuje v doprave, no chýba im nadhľad.
V budúcnosti bude menej zamestnaných ľudí a nebudú chodiť do práce viac menej v tej istej dobe. Teraz rozmýšľajte a reagujte ak chcete.
O dopravu sa zaujímam a dá sa povedať, že veľa rokov som v doprave aj pracoval.
Podľa teba zrušiť všetko čo može jazdiť po železnici ...Ako nahradíš TEŽ - tatranské električky ? ? Obhajuješ sa tu ako mudrc sveta, no všetci sa ti tu snažia povedať,len toľko ,že budúcnosť je v koľajovej doprave !! Keby si náhodou šiel po stránkach venovanej sa železnici ,tak sám si všimneš ten pokrok kam všade sa dostala ,nelien di akého vývoja samotného ,ale aj železničným traťiam ako takým ,pod ktoré určite patia aj električkové traťe ...Pre Bratislavu a jej okolie ,je potrebna električka,a možnosť začlenenia sa sa daľšej kolajovej dopravy na dráhy mesta ... t.j...keby sme mali iný rozchod kolajníc,tak určite časť našej električky može jazdiť plynule z mestkej elektičkovej traťe po rozchode ŽSR a spať ...
Máš obrovské ego. Nedokážeš prijať žiadny vecný argument a len okydávaš.
Napísal som, že môj názor sa posunul do neutrálu, čiže už nepresadzujem názor na budúci najlepší systém MHD. No ty stále melieš, že zúrivo bojujem za likvidáciu električiek. Nevieme mnoho vecí ako parametre budúcich busov, koľko ľudí bude cestovať za prácou a v akej dobe v porovnaní s tým čo je dnes (možno budú ľudia pracovať flexibilné hodiny, možno 3 x týždenne po 12 hodín...), asi bude oveľa viac ľudí pracovať doma. Ja si myslím, že potreba veľkokapacitných vozidel nebude taká ako sa očakáva.
Vecnú poznámku napríklad o tom, že dlhá električka občas (podľa mňa každý deň) zablokuje prejazd medzi Šancovou a Legionárskou si odbil hlúpou poznámkou s tým, že: "na základe akého zákona môže niekto s ťažkým vozidlom ísť tam, kam nevidí? (príspevok 218704)" Kedy som to napísal? Si hlupák, nediskutuješ na úrovni. Prečítaj si moje príspevky pozorne, rozmýšľaj a potom reaguj...
Nie som zainteresovaní na autobusoch a o 5 rokov to už ani nebude možné, budem na dôchodku a mimo Bratislavy si užívať prírodu. Aspoň to teda tak plánujem.
Keďže analyzujem MHD z nadhľadu som dopravný analytik. V posledných dňoch sa môj pohľad posunul do neutrálnej pozície aj vďaka tvojmu zaslepenému obhajovaniu električiek.... Električkám, či už kratším alebo dlhším, si totiž nepriznal žiadnu nevýhodu. A to je fakt sila...
Prečo by ľuďom, ktoerí potrebujú parkovisko a MHD nepoužívajú, malo záležať na kvalitnejšej MHD?
Električky na VN sa v najbližšom čase nevrátia, pretože mesto je za ale Praha 1 je striktne proti. Asi sa jej viac páči mať na tvári mesta tan vekslácko-taxikársko-drogodelaersko-pasácky vred-
Môžem ťa ubezpečiť, že s električkami nemám profesionálne vôbec do činenia.
Ak je to tebe jedno, mne nie. Ak by ti to bolo naozaj jedno a súčasne tak zúrivo bojuješ za likvidáciu električiek, tak to môže znamenať len jedno - že si zištne zainteresovaný na autobusoch.
Tu nikoho nepresvedčíš (ani nikde inde, kto sa doprave profesionálne venuje) o náhrade elekričiek autobusmi v Bratislave, lebo je to totálny nezmysel, ako ti to už tu viac ľudí vysvetlilo. V Bratislave je to nemožné technicky a prakticky i legislatívne. Leda ak by sme chceli tie nové vozidlá zaplatiť zo svojho miesto príspevku od EU.
Nahrádzať elektricky za autobusy/trolejbusy sa dá tak ešte v 100 000ovom meste i keď tam to može byť na poriadnu škodu - Ustí nad Labem. Určite nie však v meste s pomály polmiliónom obyvatelov. Tak si už daj povedať.
Je div, že na tom Pankráci radšej chceli ludia parkovisko naprostred cesty, ako skvalitnenie hromadnej dopravy. Vraj, ale že sa majú opatovne sa vrátit električky na Václavské nám. len sú tam tri rozne varianty a nevie sa poriadne, aký sa bude realizovať.
Tak toho Ustí je potom naozaj škoda. Ja si pamatám jednokolajné trate z fotiek z pár stránok, ono asi preto mi to došlo, že to boli fotky z centra mesta kde každý smer trate bol vedený inou ulicou. Ako v predošlom mojom príspevku bolo spomenuté, by sa tam aj tie električky i dnes uživili. Dnes na vačšine liniek jazdia vozy 15Tr/27Tr alebo 28Tr čo zodpovedá kapacite asi T3. Po niektorých tratiach by mohli ale premávať len sólo vozne, K2 by tam mali do kopca problémy a dvojičky by už bola naddimenzovaná kapacita. Otázne je, čím by sa ten vozový park dnes nahrádzal, jedine tak jednočlánkovými Variami. Keby bolo keby... Dnes rozhodne obyvatelia Ustí nad Labem možu byť radi za trolejbusy. Vozový park je obnovený tak pol na pol. Pre záujemcov, ktorým sa cnie za typom 15Tr(M) opakujem, jazdí ich tam stále dosť. Ešte pri tejto príležitosti trocha odbočím: Ustí nad Labem postihlo aj horšie, ako len likvidácia električkovej prevádzky, ale hrozila aj úplná likvidácia starého mesta. Nejaký múdry si zmyslel Ustí totálne prestavať, zmizla s polovicou povodnej zástavby i historická radnica, našťastie padol socializmus, tak niečo sa podrailo zachrániť, ale urbanisticky je mesto ani ryba ani rak. Ešte spomeniem naspať k doprave kúsok od Ústeckého nádražia v jednej uličke je pamatníček na električky v podobe kúska kolaje. Človek by ani nepovedal, že tou uličkou kedysi jazdili elekričky, dnes je myslím bez dopravy.
Tak toho Ustí je potom naozaj škoda. Ja si pamatám jednokolajné trate z fotiek z pár stránok, ono asi preto mi to došlo, že to boli fotky z centra mesta kde každý smer trate bol vedený inou ulicou. Ako v predošlom mojom príspevku bolo spomenuté, by sa aj tie električky i dnes uživili. Dnes tam na v
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
munww
Ak chceš relevantný zdroj naštuduj si demografiu, vývoj robotizácie a prognózy práce z domu. Potom prídeš na to, že moje slová o tom, že ľudia nebudú v takom počte hromadne cestovať do práce sú pravdivé. No musíš si otvoriť myseľ...