Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: munww #218445:
Ak chceš čiste autobusovú dopravu, tak hybaj do Příbramy. Počul som, že si ju tam veľmi "chvália".

Ty hovoríš, že autobusy sú spása na všetko. Veľa šťastia dostať sa ráno autobusom z Karlovej Vsi do Rače v normálnom čase. Kamarátom to trvá ráno autom dlhšie, ako mne električkou.

Áno, električka nechodí do kopcov. To nezvládnu ani tie tvoje super autobusy hnané jednou nápravou. Len som dával protiargumenty k tvojim bezchybným autobusom.

Mimochodom, električka obíde všetky autá aj autobusy, hlavne ak je na samostatnom telese.

Ešte nejaké super argumenty?
Reakcia na: medzernik #218444:
Medzerník, ty skutočne vôbec nerozmýšľaš nad tým, čo som napísal. Ak stojí električka, stoja všetky. Ak zastane autobus ostatné ho obídu. Namiesto koľajníc treba funkčné (zabezpečené) bus pruhy a čiste autobusovú dopravu.
Preboha veď nepíš o kopcovitovom teréne, tam električky nechodia, čiže nieje čo porovnávať. Busy tam majú šancu ísť, električka by sa po koľajniciach zošmykla a mohlo by to skončiť katastrofálne...
Reakcia na: munww #218443:
To hovorí fakt ten pravý.

"Ďalši príčiny sú nevoľnosť vodiča či cestujúceho, prekážka na koľajniciach, porucha vozidla, trakčného vedenia, koľajníc, mrznúce mrholenie na drôtoch vedenia atď a električky (čo?) ...stoja všetky."

Ešte že v autobuse nemôže prísť vodičovi ani cestujúcemu nevoľno, prekážka na ceste neexistuje, autobusy sú bezporuchové, skvelé, mrznúť cesta nemôže (viď linka 33 alebo 32) a potom to nestojí. Sú fakt super.

Strč sa niekam.
Reakcia na: medzernik #218441:
Si úplne vedľa. S MHD mám spoločné veľa, domýšľaš si a píšeš hlúposti.
Reakcia na: Valec #218440:
Podložiť sa to dá jedine zdravou úvahou. Treba myslieť pred predsudkov. Každá nová teória vždy vyvolá odpor. Ćo je na mojich slovách nelogické?
Reakcia na: munww #218434:
Hlavne by bola tichšia a ekonomickejšia. Presne tak. Preto ľudia ako ty, ktorí nemajú poňatie o tom, ako MHD funguje, nemajú s MHD spločné nič iné, ako platenie lístkov alebo pokút. A dúfam, že ani nebudú.
Reakcia na: munww #218434:
"Som za čiste autobusovú MHD, bola by výrazne lacnejšia, spoľahlivejšia, rýchlejšia, tichšia a vhodná pre mesto ako je naša Bratislava."

Predpokladám, že tieto tvrdenia vieš aj niečim podložiť. Teda okrem svojich dojmov.
Reakcia na: zlomok #218437:
Električky zaberajú jazdné pruhy pre seba kde by mohli vo funkčných bus pruhoch jazdiť autobusy a nestáť v zápche medzi autami. Električky majú mnoho príčin prečo stoja a nezáleží na rozchode koľajníc. Jedna stojí, zastanú všetky. Autobusy sa obídu, sú spoľahlivejšie.
Reakcia na: Ike #218435:
A čo takto vyjadriť sa k veci?
Reakcia na: munww #218431:
Ale nie, za to električky nemôžu. Za to môže ten hnusný, škaredý, krivý, hlučný, rádioaktívny, psíkyzabíjajúci ale najmä ÚZKY rozchod 1000 mm. Spýtaj sa poradného orgánu na ministerstve dopravy! V Prahe, Brne, Ostrave, Budapešti, Viedni ani Košiciach električky ničím z toho čo si napísal netrpia.
Reakcia na: munww #218431:
Počuli sme slovo debilovo. Blahoslavení chudobní duchom, lebo ich je kráľovstvo nebeské. Vstaň a choď s pánom Bohom do riti.
Reakcia na: munww #218434:
Zatiaľ nový repertoár. Budú aj evergreeny ako expresné linky odvšadiaľ všade? ?
Reakcia na: Ike #218432:
Niet za čo. Hej, mal som si dať nick autobusolobista, to sedí. Som za čiste autobusovú MHD, bola by výrazne lacnejšia, spoľahlivejšia, rýchlejšia, tichšia a vhodná pre mesto ako je naša Bratislava. Všetko by bolo jednoduchšie. Nemusíme predsa trvať na nejakých prežitých zvyklostiach, ktoré sú dobré len na to, aby sa na na rôznych objednávkach papaláši naďalej nabaľovali a zamestnávali sa zbytoční ľudia z našich verejných zdrojov.
Cestujúca verejnosť nepotrebuje električky, potrebuje sa spoľahlivo a rýchlo presunúť kam treba.
Reakcia na: Petto #218427:
Plánovať prestup 1.min. sa dá len na papieri. Realita je taká, že 3.min. aj to niekedy nestačí. Grafikonisti by s tým mali rátať, ak vôbec niekto plánuje niečo také. Lebo tie linky aj tak chodia skôr hromadne a podľa Murphyho zákonov - vždy ujde pred nosom.
Reakcia na: munww #218431:
Počuli sme slovo autobusolobistu. Autobusolobistovi vďaka.
Električky spomaľujú verejnú dopravu

Električky sú príčinou, prečo autobusy v priemere jazdia pomalšie a niekedy vypadávajú (stoja v zápche, meškajú až príde k vynechaniu jázd). Električky zaberajú pruhy na ceste pre seba (často nejazdia vôbec) a tým spomaľujú aj autobusy tlačiace sa v zápche s autami... Keby namiesto električiek boli funkčné bus pruhy, busy by boli rýchlejšie a spoľahlivejšie ako električky. Keď jeden stojí, ostatné ho obídu. Včera popoludní napríklad električky dlho nejazdili na trase do Rače. Neviem čo bolo tentokrát dôvodom, príčin je veľa, električky stoja často.
V Petržalke majú byť úrovňové priecestia, cyklocesta, stačí aby tam došlo k zrážke s autom, bicyklom či chodcom a nosný dopravný systém pre Petržalku zastane. Ďalši príčiny sú nevoľnosť vodiča či cestujúceho, prekážka na koľajniciach, porucha vozidla, trakčného vedenia, koľajníc, mrznúce mrholenie na drôtoch vedenia atď a električky (čo?) ...stoja všetky.
Električková doprava je naviac drahá a pri opravách koľajníc no aj inokedy si tiež vyžaduje náhradnú autobusovú dopravu. Čiže zase treba viac autobusov a vodičov.
Koľajová doprava je stáročia starý a nepružný spôsob dopravy. Električky mali zmysel v minulosti keď ešte autobusy zamorovali živ. prostredie. Teraz sú čoraz ekologickejšie a tichšie ako hrmotajúce električky.
Reakcia na: david1 #218429:
Ano, na tej spicke sa zhodneme. Skor mi islo o okrajove casy.
Reakcia na: 810zssk #218428:
Lenže na tú L95 sú nadväzujú dalšie linky

napr. toto by si nemusel stihnúť.
http://imhd.sk/ba/planovac-cesty-vyhladanie-spojenia?z1x=Farsk%C3%A9ho&z1k=477&z2x=Jasovsk%C3%A1&z2k=z777&odpr=0&datum=16.12.2016+DNES%2C+piatok&cas=11%3A49&mnp=2&np=5&ptyp=0&rch=1&dpre=true&dprt=true&dpra=true&dprv=true

V špičke by som to pri 4 min.int.neriešil.
Garancia resp. určená max.doba vyčkávania na zmeškanú električku by mala fungovať večer a cez víkendy.

Reakcia na: forester #218425:
Grafikon je spraveny dobre. Keby si prestupnu dobu natiahol, tak by zas nadavali ludia z ineho spoja ze to tesne nestihaju.

Suhlasim s nazorom, ze minimalne 95 mala mat zavedene garantovane cakanie, kedze cely zmysel jej existencie je vozit ludi od elektricky.
Reakcia na: kri #218424:
ako tak pozeram , pridchody L95 z vysehradskej na farskeho su 1 minutu pred L3 z farskeho smer mesto ,co by malo stacit na prestup "na hrane" Samozrejme sedi to len papierovo

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement