nikto nepise, tak este nieco som si spomenul: co sa stalo minuly tyzden priblizne v stredu pri Mladej Garde alebo tam niekde? Ja som tam letel ako blazon ked to povedali v radiu, ale uz som len videl odchadzat 5 z Gastanoveho Hajika (tam sa tocila) a uz v smere do mesta dve 11 za sebou. ???
d3k0
Jano: To o 2407 som uz v popise vozidiel opravil. Dik.
tulenique/tr3mp: SOR C7.5 bol v ankete preto, lebo SOR B7.5 bol zverejneny na ich stranke len nedavno, takze som o nom nevedel Aj taky Ik405 by sa hodil, ale kedze sa DPB zacal orientovat len na SORy, tak boli SORy - sorry
tr3mp: K tym cestovnym poriadkom na metro.host.sk. Ich autor zrejme netusi, ze odchody zo zastavok sa pocitaju podla troch roznych casovych pasiem, takze ked si porovnas odchody z predposlednej zastavky u nas a u nich, zistis, ze su uplne rozdielne. A to uz nehovorim o tom, ze tam nie su uvedene spoje, ktore nezacinaju priamo na prvej zastavke, ale pripajaju sa na trasu inde (napr. linka 1 pri Technickej univerzite a podobne). Skoda len, ze nam DPB dal len chronometraze elektrickovych liniek, inak by pribudli aj autobusy a trolejbusy. Este sa s nimi chcem o tom dohodnut.
Jano: Info o MHD je na tych cislach, ktore ti uz chalani napisali, ale treba ratat s tym, ze niekedy nebudu prilis ochotni... Rozhodni sa, ci tie informacie chces davat do Diskusneho fora, alebo vymyslime nieco nove (mozes mi mailnut). Vdaka.
Wacky: To, ze si robime srandu zo SORov a Astier si neber osobne. Mne sa Astra (co sa tyka designu) paci, aj ked som pocul, ze je to srot. Koniec koncov aj RT6 sa mi pacila, kym sa nerozpadla... SORy su dobre, ale ako som uz x-krat pisal - nepaci sa mi pomale otvaranie dveri, piskanie pri brzdeni a manualna prevodovka.
Ad. Karosy (B 7xx): Skuste sa odviest s 3181 - cez podlahu vidiet na cestu. Mozno su Karosy zle, ale udrzba je potom 5x horsia. A 3183 - to je uplna hroza. Som si myslel, ze ked ju tak seredne natreli, tak aspon vnutri nieco opravili, ale mylil som sa - guma z podlahy odpadava, sedadla su zlikvidovane, je to proste natrety vrak. 3184 (tolko ospevovany plynovy bus) - v prvom tyzdni premavky som sa nim viezol a uz som objavil hrdzu a este viac som zacal nadavat, ked som zistil, ze jej ani zadne okno neumyli! Mimochdom, namiesto digitalnych transparentov ma iba listy (asi dosli prachy)...
Ad. Ikarusy: 415, 435 = pekne vyzerajuci srot (ked sa neudrzuje), 280 = skaredo vyzerajuci relativne spolahlivy bus (ked sa tiez neudrzuje). Keby sa Ik 280 modernizovali v BBDS alebo v Zlineri, bolo by to ovela lepsie, ako ked sa iba natru v Ustrednych dielnach a za mesiac su uz hrdzave (4929).
Ceco: Revizori chodia kam ich napadne, ale zvacsa na linky, ktore maju dlhsie minutaze medzi jednotlivymi zastavkami.
Andy: Tie sedadla v Ik412 boli otocene normalne, prave dielenski ... (slusne slovo ma nenapada) to otocili tak, ako je to teraz. S anketou mas pravdu, asi by bolo dobre vynasobit tie cisla nejakymi koeficientami poctu prepravenych osob (pozri Clanky > Prevadzkove udaje).
Robin: Este k tomu druhemu polIkarusu (2855) - je to vobec najstarsi Ikarus v Bratislave (z roku 1986 - ak sa nemylim).
Turbo: Hornik (sef techniky na Hrobonke) by ti za tie HN2ky urcite vynadal - on ich neznasa :)))
Jana (a ostatni nahnevani cestujuci): Aj my sme nahnevani na udrzbu vozidiel, ale konkretne poziadavky treba adresovat na zad@dpb.sk alebo 02-59505950, lebo my s dopravnym podnikom nemame skoro nic spolocne (je to uvedene aj na Uvodnej stranke dole). Ale aspon sme o tom podebatovali a ktosi prisiel na to, ktory voz to je
Turbo: Az take velke problemy s linkou 21 by neboli, keby nemala tak trhly interval (20 min). Ked chodila 101, tak mala v sedle 10 min a zvladala to.
Wacky: Byt sukromnikom, tak nasim UD nezverim ani trojkolku a nieto este autobus!
Juro/tr3mp: Ano, ano uvazujete a aj na webe bude taka uvaha (asi 16.7.) vdaka tr3mpovi.
Martin: Ked som takmer pred rokom rozbiehal www.mhd.host.sk, vyhladavanie spojeni bolo mojou prioritou. Ale... Neratal som s tym, aka bude "ochota" zo strany DPB, ked som (neskor uz nielen ja) im chcel ponuknut taketo vyhladavanie spojeni, co je robota v hodnote niekolkych desattisicov. Po tristvrteroku otravovania sa Spectremu podarilo v marci dohodnut sa, ze dostaneme aspon potrebne udaje o elektrickach. Po niekolkych urgenciach a odkazoch typu "to musite ist za panom XY" sme konecne dostali potrebne udaje, takze mame aspon cestovne poriadky elektriciek. Vyhladavanie vsak nie je mozne bez toho, aby sme mali aj trolejbusove a autobusove cestovne poriadky. Ked sa nam nahodou podari ukecat DPB, aby nam poslal aj dalsie udaje, potom mozem zacat uvazovat o vyhladavani.
Juro: Presne to tvrdim aj ja - jediny nater v bratislavskych farbach je na 7785+6 (len keby ta ruzovo-cervena bola cervensia a aj na medziokennych prieckach). Taky nater tu uz raz bol - reklama West.
TBC: Ja som klbak na Zeleznej videl uz vlani (tusim zalozak 4821) a mal dost velke problemy s otocenim sa na konecnej.
Este k cestovnym poriadkom a vyhladavaniu: Urobit cestovny poriadok vobec nie je jednoduche, vzhladom na to, ze linka moze mat x zachadzok, kazdy druhy spoj moze zacinat a koncit uplne niekde inde a este k tomu vsetkemu pre roznu hodinu odchodu platia rozne casy medzi zastavkami. Je to dost dlhy program. Urobit vyhladavanie z hotovych cestovnych poriadkov bude trosku jednoduchsie. Ale co je najhorsie, skutocne neviem podla coho pocita DPB cestovne poriadky, ked su ine v palubaku, v dispecerskych grafikonoch a na zastavkach. Ako je mozne, ze z Hlavnej stanice trva cesta k PKO kazdu chvilu inak (podla ich cestovneho poriadku)? Momentalne si myslim, ze nase cest. poriadky su vierohodnejsie ako tie, co su na zastavkach...
Jozo: To bola nova verzia software pre transparenty. Samozrejme, vsetky vozy to stale nemaju, lebo dnes som napr. videl 32ku len s napisom Hlavna stanica bez vlacika.
Dietatko: Ja sa uz nad tymi dvomi za sebou jazdiacimi autobusmi ani nepozastavujem. To je proste obraz DPB...
No hurra... Hawk, docital som, dopisal som...