Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218202:
Pokiaľ nebude Magiostrat vedieť koľko obyvateľov je v BA ťažko navýšia rozpočet a tým aj počet vozidiel DPB
Reakcia na: Error 0x007 #218200:
Z rozrastajucou sa tendenciou BA by mali aktuálny stav vozového parku reálne navýšiť.Ale to by muselo byť sčítanie ľudí skoro 100℅ presné
Reakcia na: Error 0x007 #218199:
Hlavné že ty to vieš!!!
Reakcia na: Doprava.Dolava #218193:
Podla teba vsade treba klbaky ale odkial ich ma DPB vycarovat? Z klobuku?
Reakcia na: Doprava.Dolava #218192:
Prepac, vidno podla toho co pises, ze nemas sajnu ako sa planuje a prevadzkuje doprava...
Reakcia na: Doprava.Dolava #218191:
Spravne pises, treba kapacitu rovnomerne vyclenit podla dopytu. A preto na L80 nezostava na klbaky, ked v beznej situacii stacia kratke autobusy.
Reakcia na: S499.1023 #218189:
To bola, myslím, trochu iná téma. Vtedy som tu šokovane híkal nad tým ako je možné, že si Flixbus dovoľuje predávať na spoje Slovak Lines z Bratislavy do Hainburgu jednosmerný lístok až za 7,50 €! Pre porovnanie: Slovak Lines taký lístok predáva za 1,50 €.

Viete koľko stál lístok do Hainburgu krátko pred vznikom 901-ky? Ja čo si pamätám, tak bolo to za 3 €.

A keď už som pri (podľa môjho názoru) prehnaných cenách, prekvapilo ma tiež, že celoštátny knižný CP predáva ZSSK až za 5,50 €. Som zvedavý za koľko bude predávať Slovak Lines, naposledy to bolo niečo nad 2 €, ale vyšiel až tento rok začiatkom januára. ?
Reakcia na: Doprava.Dolava #218190:
WTF...
Reakcia na: Doprava.Dolava #218193:
Nemám pocit, že by zastávka Bory bola neatraktívna. Naopak, vždy sa vynorí balík ľudí a je super, že títo ľudia nejazdia autami. Ak chceš zvýšiť rýchlosť MHD tak Buspruhmi. Pokojne môžeš vytvoriť expres 921, ktorý bude stáť na Králika a potom na Nivách, no nič sa tým nezmení, lebo každodenná zápcha na Šancovej ho neminie.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218192:
S L 99 si totálne vedľa pretože je to obslužná linka a nie nosná.Ona zváža k nosným.V špičke zváža a odváža ľudí z nosných liniek.A opýtaj sa petržalských dôchodcov a tí ti povedia svoje.Pre nich je je to linka od všadial všade,bez prestupu. Keď sa pozrieš do CP,tak uvidíš koľko strategických bodov pre dôchodcov obsluhuje(a nielen v sedle).Zdravotné strediská, obchodné centrá,pošty,prestupné body a v neposlednom rade nemocnicu Antolská.A to sa týka Kopčian aj Údernickej.Tak váž svoje slová.
Reakcia na: Viko #218180:
Projekt Bory nemá dopravu riešený vôbec nejakými svojimi linkami...Zatiaľ sa zapĺňa kapacita L21 ktorá stráca pri zastavovaní na Bory Mall funkciu expresnej linky uz vôbec a to nehovorím o zastávke bory-razcestie.Zahorska bystrica by tiež potrebovala kapacitnejšie spojenie s mestom Tedomy nie sú žiadna výhra.A dlhé diely s krátkymi vozmi na L32 sa mi zdá výsmech obyvateľom DD i ked majú ešte Tbus 33.A L50 bola istý čas s klbakmi neviem prečo sa zaviedli opet krátke...výhovorka kvôli nizkopodlaznosti neobstojí veď už máme isté roky Sor 18nb...fakt nerozumiem
Reakcia na: Error 0x007 #218183:
Diagnóza si možno ty...Iba má zaráža že sa zrušili linky ktoré premávali x rokov...A boli využívané.
Isto nie sú spokojný obyvatelia okolia Lúky 5 až 8 ktorým pomiesali karty v roku 2005 asi najviac.Uvediem príklad že L94 chodila z Vyšehradskej a boli na nej Kĺbové vozy a chodili naplnené dostatočne.L93 bola dobrá keď chodila na Jasovsku a vtedajšia L 98 z Dolnozemskej.Jedine pozitívum vidím v L95 ktorej sa upravila trasa "aby čo najviac kopírovala trasu metra(eliny)"!!!L99 sa mi vidí úplne zbytočná a je vidieť že rozumný človek si nájde nahradnu trasu inej linky ako sa dostať rýchlejšie než L99 ktorá je fakt s intervalom 7minut celý deň vyťažená tak na 40℅kapacity aj pri 12m vozoch.A to že tam jazdí občas kĺbový voz je trochu "cez" kde v meste sa na L39 tlacia ľudia v 12m voze...ale je to z hľadiska v danej chvíli jediné operatívne riesenie a presun ZV pri schopnosti sa co najrýchlejšie napojiť na trasu hradenej linky.Ked je voľný klbak v petrzalke tak ide na L99 aj keď zbytočné a krátky na L39 lebo je pod mostom snp a vie sa napojiť napr...na Zochovej...
Reakcia na: Error 0x007 #218185:
Nikto netvrdil že na L80 treba 2 minútový interval...Kľudne by stačil terajší ale s dlhými vozmi.Iba toľko...kapacity v BA je dosť len by ju trebalo rovnomerne vyčleniť nie pozerať iba jedným smerom a existuje iba napr.petrzalka a iné časti BA nie...
Reakcia na: Viko #218179:
Áno to bol zámer ľudí z jedno cestných listov pritlačiť k stene a viazať na predplatné CL...
Reakcia na: Peon #218187:
Už ti to tu vysvetľovali.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218178:
? ? ? ? ? ?
Tomuto mám rozumieť tak, že si Slovak Lines konkuruje sám sebe? http://www.eurolines.sk/fileadmin/user_upload/cestovne_poriadky/mal_new/wien_erdberg.pdf

Iba na jeho vlastnej linke sa však dá kúpiť spiatočné cestovné iba za 8 €. Blaguss cez Flixbus má niektoré spoje jednosmerne aj v súčasnosti za 7,50 € (pri kúpe u vodiča je to vždy 7,50 € jednosmerne).
Reakcia na: Error 0x007 #218185:
Uff, klbakmy je asi hrubka ?
Reakcia na: Viko #218180:
Uzasny recept: L80 s 2min intervalom a klbakmy, zrusit L95, uz by bola vyriesena polovica problemov Autoslavy ?
Reakcia na: Doprava.Dolava #218176:
Toto uz je na diagnozu...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.