Reakcia na: Valec #217987:
1) Teraz to je v Rači prijateľné, ale od Vinohradov je to klasická lotéria, že či práve prišiel vlak, alebo nie. Každopádne L7, vzhľadom k tomu, že ide až 3 minúty po L3, je peklom tak či tak.2) Nemyslím si, že by to bolo od Vinohradov výrazne lepšie. Ak by bol interval úplne rovnomerný (čo by pri JL variante musel byť, inak by bol prúser zase na opačnom úseku linky), tak by krátky spoj chodil v polke prípadov bez stojacich cestujúcich, a z dlhého by vypadávali ľudia, keďže by oba brali polovicu cestujúcich z úseku Vinohrady-Račko. A pre ľudí, ktorí chcú mať pri cestovaní priestor na dýchanie, znamenalo čakanie vždy na krátky spoj, čiže 6-8 minút
MatejBA
Co sa tyka prestupov, tak jediny chybajuci prestup by bol pod Manderlakom. L1/L2 mas prestup na Safarikovom nam. alebo ak sa vybuduje pri Maderlaku; L1/L3 by malo momentalne Kamenne Nam./Nam. SNP, co by riesila obojsmerna zastavka pri Manderlaku; L1/L4 prestup na obchodnej; L2/L3 mas Spitalsku/Manderlak; L2/L4 prestup na Trnavskom Myte/Legionarskej; L3/L4 prestup na Blumental. A to hovorim o prestupoch na hrane
Tento navrh som robil kedysi a ano, nerata s inym predlzenim ako do Petrzalky. Z jednoducheho dovodu - este vobec nevieme, kedy, kade a ci sa budu tahat nove elektrickove trate. Mozem ti nakreslit peknu schemu vseliakej trasy liniek, ale pokial nevieme ani priblizne trasy, bude to este vacsia fantasmagoria ako to, co som navrhol
Re #217987 Valec: Uprimne neviem ako plna je Raca na elektrickach, ale nestacilo by 3000 os/hod (cca priemer medzi 242 a 356 ludi v 30T) v spicke? Nie je kritickejsi usek od Mladej Gardy do mesta? Plus moj prvy odstavec na Rubbera