Neštandardné obratisko, neštandardné riešenie. ZV bude stáť na zastávke smer mesto, nástup a výstup L1 a L3 na zastávke smerom z mesta, a za zastávkou máš 2 kolaje na obrat.
Nachadza sa tam aj riesenie doplatkov, tak by ma zaujimalo ci je toto uz nejaka nova verzia, alebo to tam je zabudute este z tej uplne starej z ktorej potom moznosti doplatku k PCL vyhodili (co je samozrejme brutalny fail, niekedy mam pocit ze tuzia potom aby na nich ludia nadavali, inak nechapem ako stale prichadzaju s tak hlupymi rieseniami).
Mimochodom, vieme do akych vozidiel maju tieto nove kusy ist?
Od toho su dispeceri aby pri MU na Racianskej riadili premavku tak, aby z tej jednotky postupne vsetky vozidla neutiekli na zablokovanu Raciansku. Na prejazdoch nie je nic zle a prave naopak, v Bratislave sa absolutne nevyuziva ich potencial, casto na ukor efektivity.
Len ako by si potom riesil obrat elektriciek na 1 kolaji? Lebo tak by sa mohlo stat, zeby zmeskana L3 musela cakat, kym odide L1 z uvrate, aby mohla ist, a zase mas 2 elektricky za sebou.
Ale dobre vieme ,že niečo také DPB nezvláda. Navyše ako Joyki písal meškania L3 sa prenášajú na L1, zažil som už aj dvojičku 1+3 odchádzajúcu z SJK smer mesto.
Zle riesenie to nie je, len by v DPB museli rozmyslat a vediet zorganizovat operativne "udrzanie" vsetkych elektriciek, ktore su v okamihu MU na L1, na tej linke.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko
Ďalšia otázka znie, či je možné meniť stranu otvárania dverí nezávisle od aktuálne navoleného smeru jazdy.