Inac uplne mimo temy: vcera som bol na tri hodiny v rakuskom Linci. V Linci maju a-busy, t-busy a eliny. Tie a-busy a t-busy nic moc, ale ten trolejbus mi otvoril hubu na dobrych 5 minut. Bolo to Volvo 7000, klbovy, cely nizkopodlazny, tichucky, rychly a proste... fantasticky. Inac zaujalo ma, ze to nema klasicke navijaky vzadu, a dokonca ani palice nema nijako spojene so zadnou stenou. Asi im v Linci palice nepadaju. Nepodarilo sa mi na nete najst fotku Volva 7000 v trolejbusovej verzii, ale v autobusovej je tu.
A mimochodom, vdaka jednej skuske budem mat prazdniny az od 20.9.2001 [zhruba styri dni:-(]...
A mimochodom, vdaka jednej skuske budem mat prazdniny az od 20.9.2001 [zhruba styri dni:-(]...
tulenique
1. Na celnom transparente zmizol dvojriadkovy napis cielovej stanice (Po starom: Petrzalka - Ovsiste, po novom: OVSISTE) k tejto uprave neviem zaujat stanovisko ci je to lepsie/horsie
2. Na bocnom transparente bol v prvom riadky ciel linky (Ovsiste spolu s tou sipockou) a v druhom riadku blikal "najblizsi" ciel (asi 1.5 sek. svietil, potom zhasol na asi na sekudnu a takto dookola). Zaujimalo by ma je definovany "najblizsi ciel", lebo ked bus odchadzal so Safka smerom do petrzalky, ako najblizsi ciel zobrazoval BULIKOVA, a pokial viem, najblizsia zasavka je FARSKEHO.
3. Vnutorny transparetn som nevidel, lebo som ten bus videl len zvon.
tot moje postrehy, celkovo sa mi zda ze nastal isty pokrok, hoci dake veci by sa dali urobit lepsie (nechapem preco ten najblizsi ciel blika)