"..ALEBO zmeniť logiku PZZ tak, že by závory išli hore až po ukončení výstrahy"
Toto mi pride ako najvhodnejsie riesenie. Pocas vystrahy tam beztak nema nikto vchadzat, takze tie zavory su hore uplne zbytocne (ak neratame casovu usporu asi tri sekundy oproti sucasnemu rezimu kedy sa vodic moze pohnut okamzite po skonceni vystrahy a nemusi cakat na zavory).
Pretože v okamihu, keď idú závory hore, ten vlak ešte v približovacom úseku nie je, tan si šliapol v okamihu, keď závory zase spadli. Keby sme to chceli eliminovať, tak by sme museli zaviesť ešte predpribližovací úsek ALEBO zmeniť logiku PZZ tak, že by závory išli hore až po ukončení výstrahy.
Druha vec je ze ked uz tam vosiel, tak mal prejst a nie pred tou rampou zastat. Na toto by konecne mohli uz aj u nas upozornovat nalepkami priamo na vnutornej strane rampy.
Zial ta technika jazdy niektorych vodicov cez priecestia je vskutku tragicka
Na to priecestie nemáš vstupovať hlavne preto, že svieti stále svetelná signalizácia.
Aj keď som nepochopil, prečo za tých niekoľko desiatok rokov železnice nezačali používať zopár relátok naviac, ktoré by podržali rampy dole, keď už je vlak v približovacom úseku a zopol svetelnú signalizáciu, asi sa to tak nikdy nerobilo...
Tu je krásne video (aj s dôsledkami), prečo dodržiavať predpisy a nevstupovať na železničné priecestie kým sa otvárajú závory: https://youtu.be/xMkkaNNngYE?t=4m39s
Inak svedkom nedodržiavania tohto predpisu som takmer vždy. Dokonca občas za mnou aj nedočkavý vodič zatrúbi. Škoda, že sa to nepropaguje viac.
Stare, ale predsa:
Aj ja som minule videl, ako vodic presiel zastavkou (Špitálska) bez zastavenia. Bolo to za bieleho dna a bolo to pri vchode do socialnej poistovne, takze sa nemoze vyhovorit, ze zastavku nevidel. Na zastavke stalo 15-20 ludi...
Tak pri príchode na zastávku môžeš mať istotu o takejto osobe len, ak sa jedná o osobu pod extrémnym vplyvom alkoholu. Je nereálne, aby sa vodič hotoval vyhodiť každého otrhaného, či igelitkami ovešaného človeka, to by preventívne kontroloval 10x na každom spoji. Zamedzovať prístup je naozaj zložité, druhá vec je už samozrejme potom tá reakcia, ak dojde o vykázanie obťažujúceho požiadať iný cestujúci
K tomu ma napadá - akú dĺžku má najkratšie nástupište na tej trati, pojme tak dlhú súpravu? Alebo mám kapacitu CCA 500 vlkov chápať v kontexte, ako chápal kapacitu regiovlakov RegioJet doteraz, teda "koľko sa ich stojacich na jednej nohe do toho vagóna narve?"
RegioJet: "Do pár týždňov nasadíme namiesto havarovaných jednotiek na najvyťaženejší spoj z Dunajskej Stredy do Bratislavy veľkokapacitnú súpravu, zloženú z rušňa a niekoľkých klasických vozňov o celkovej kapacite cca 500 cestujúcich."
Ešte by som doplnil,že ich teoreticky môže vyhodiť alebo zabrániť im nastúpiť aj iný (spolu)cestujúci ? to,že sa viacerí vodiči tvária tak ako sa tvária jednoducho nezmeníš ? z vlastnej skúsenosti (z pohľadu cestujúceho) čo som na vlastné oči videl slušne požiadal,aby si vystúpil alebo som videl aj takého vodiča,ktorý sa bezďákom (ten mal na saláme keď ho vodič najskôr slušne poprosil) nepáral a zhúkol na neho,aby okamžite vypadol inak volá políciu...Tak sa milosť pán postavil a vyšuchtal sa von ? popritom samozrejme nezabudol vodiča počastovať "milými" slovami,ale išiel a to je podstatné ? je to skrátka o ľuďoch a v ich povahe,lebo aj keď ich vypudí niekto z vozidla nájdu sa takí "svätci",ktorí si ich budú ešte zastávať a ľutovať ich ?
A to si zober,že asociálov a iné živly môžeš vyhodiť z vozidla MHD,ale ja v robote môžem akurát tak nadávať na ten poondiaty svet,že takýto ľudia existujú a po takomto "grátis" prevoze môžem ísť jedine tak dezinfikovať a hrešiť jak pohan keď budem drhnúť celú sanitku sú dni v roku kedy sa mi niekto dogrcá,dokadí,dočúra,takže pomaly každý deň drhnem jak debil a sú mesiace kedy sa nič nestane ?
Načo revízori? Z vozidla ich môže vyhodiť aj vodič. Bez ohľadu na to, či lístok majú alebo nemajú.
Môžu ich mať aj desať označených pokiaľ obťažujú cestujúcich zápachom, správaním, hlukom alebo inak tak môžu byť vylúčený z prepravy...
Na začiatok by stačilo, keby sa niektorí vodiči netvárili, že ich cestujúci ktorý ich na takéhoto cestujúceho upozorní otravuje.
Povedal by som, že by sa mal klásť oveľa väčší dôraz zo strany vodičov na „Do vozidla nemajú prístup“ z Prepravného poriadku, keďže dnes veľa vodičov maximálne tak postupuje podľa druhej časti daného článku, kde sa píše: „sa z prepravy môžu vylúčiť“ pričom v mnohých prípadoch môžu takéhoto cestujúceho vidieť už pri príchode na zastávku a zamedziť mu prístup do vozidla.
V zasade hej. Staci aby sa mu poslali nove nevyhodne ekonomicke podmienky, ze by ostal v strate. On ich nepodpise a tym padom mu mozu dat vypoved.
V kazdom pripade zivnostnik nema na to aby sa sudil so SN.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Rubber38