A co my tu s tym ? Ale rypnem si aj ja. Autickari zase upchali celu Rivieru a okolie. Preto dane abus, tbus linky 28,29,32,33,133 cisto nahodne odchody. Esteze mam rad ranne prechadzky so skodoradostou ako vsetci trcia v kolone a 1clovek v aute?
Dnes vypadok komplet trolej na mileticovej . . . par zastavok od krizovatky a za krizovatkou nikto nic nevie, len ludia postavaju a nadavaju . . . Akoze diky za taku dopravu. Stojite jak blbec na zastavke, nikto Vam nic nepovie, a ked konecne zacnu chodit trolejbusy, tak pride 212tka, vidim ze za nou ide dalsia, tak chcem nastupit do dalsej, predpokladam ze bude prazdnejsia. Ale inteligent vodic vozidla 6854 na mileticovej smer do mesta sice zastavi, ale dvere neotvori, darmo mackate tlacidlo na dverach celou dlanou ako je doporucovane . . . postoji sekundu a ide dalej . . . A kedze to bol posledny spoj z tych co boli odstavene pred krizovatkou, tak som si to tam zase pekne odstal nez sa otocia ti, co isli z mesta . . . To som sa zase nechal oje...babrat dopravnym podnikom a magistratom, ze vyuzivajte hromadnu dopravu. Mozem sa na take sluzby vykadit, od zajtra zase autom.
No neviem, ak potiahnes k EUBA elektricku a das tam linky z KV (okolo Mlynskej) a potiahnes tam L3, tak studentov tam bude chodit dost Nehovoriac o tom, ze na take Trnavske/Racianske sa dostanes neporovnatelne rychlejsie aj takou obklukou ako po ceste rano
Jasné, kratšiu cestu autobusom nahradíš okľukou električkou. Budeš vykupovať súkromné pozemky namiesto úpravy zdržiavajúcich križovatiek a prestupného uzla, ktoré mesto vlastní. ?
Doplním, že v tých materiáloch sa konkrétne spomínajú 2 zastávky v oblasti Lida, pravdepodobne jedna po odpojení z radiály, a druhá niekde pri tých dvoch vežiakoch, ktorých realizácia je na spadnutie. No a tiež sa počíta s rezervou pre blokovú slučku v oblasti = možnosť realizovať trať na etapy, a v tej prvej postaviť len odbočku pre dve zastávky do Lida (i keď by to bola pre Ovsište škoda, ale projekt by sa tak stal ekonomicky reálnym). Pre dnešnú L8 ideál.
A teoretizuje sa o navýšení povrchu v oblasti na úroveň hrádze, čo by znamenalo uľahčenie terénnych podmienok pre realizáciu odbočky z radiály
1) Ak by bolo Lido vybudované len z polovice tak, ako špekuluje tá urban. štúdia, tak by bolo jednak zaujímavým cieľom pre Petržalčanov, ale najmä pre celý zvyšok BA, podobne, ako je na tom dnes napr. Eurovea. Nehovoriac o tom, že táto oblasť má, oproti mnohým iným masívnym developerským projektom súčastnosti, naozaj vysoký potenciál na prilákanie miestnych/návštevníkov do MHD (a špeciálne v prípade potiahnutia elekričky do oblasti), a dokonca si to evidentne uvedomujú aj tvorcovia štúdie. Za mňa sympatický posun v myslení
2) Oblasti Ovsištského nám. to dnes trvá na Šafko s MHD 15 a viac minút, dôležitá oblasť okolo Ekonomickej sa vezie do centra 15-20 minút cez Apollo. Všetko s prestupom. Myslím, že cesta príp. električkou cez Lido by nezabrala viac, ako 8-10 minút, v závislosti od rýchlosti prechodu oblasťou Lida, a to ešte atraktívnejšou formou dopravy (kapacitnou, vcelku presnou, a bez prestupu). Ja myslím, že tak, ako sa dnes vyťažujú spoje L84+L99 v úseku Ovsište - Farského, tak by chodila vyťažená aj 1 štandardná linka električky, i keď sa bavíme o vetve o +- 5 zastávkach.
Samozrejme, da sa. Mozno uz neboli zapchy, nestal na semaforoch a niekto pred nim pobral ludi. Skoro rano a vo vecernych hodinach je rozdiel v chrono 5 min.
Z dalsich zastavok to uz bralo ako meskanie oproti odchodom v opacnom smere (36 az 45 minut).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Rubber38
A teoretizuje sa o navýšení povrchu v oblasti na úroveň hrádze, čo by znamenalo uľahčenie terénnych podmienok pre realizáciu odbočky z radiály