Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #217239:
Napis si vpravo hore x3 a najdes to...
Reakcia na: Peon #217238:
Zeby cez Kollarko?
Karvasa, slobody, kollarovo, radlinskeho alebo opacnym okruhom?
Kade ide bus X5 (bez cestujucich predpokladam) z vystupnej zastavky Blumental (smer centrum) na nastupnu zastavku Blumental (smer Vozovna Krasnany)? Je to dlhy voz urcite.
Reakcia na: BigMac #217232:
V BID zamestnali Vachovú? 🙂
Reakcia na: All1111 #217223:
Toto je len slabý odvar ešte to čo bude koncom roka to bude ine divadlo?
https://www.idsbk.sk/oznamy/16100512400001gej1-kratkodobo-nefunkcne-oznacovace-na-hlavnej-stanici/


05.10.2016
Krátkodobo nefunkčné označovače na Hlavnej stanici

Oznam v skratke:
Z dôvodu prerušenia dodávky el. energie, budú zajtra, 06.09.2016, od cca 7:30 do cca 13:30 nefunkčné všetky označovače cestovných lístkov na nástupištiach na bratislavskej Hlavnej stanici.
Za toto dočasné obmedzenie sa Vám ospravedlňujeme.


Toto stvoril ktorý diletant? Okrem toho, že tam je zlý dátum, nejaké tarifné opatrenia sú kde?
Ako napríklad: použite OCL vo vozidle DPB, lístok Vám označí sprievodca/vlakvedúci ZSSK atď...
Reakcia na: Belphegor #217222:
Cakaju na odpredaj, no 1.pokus nevysiel. Do premavky uz neni dovod.
Reakcia na: Peon #217228:
"Btw rozumiete niekto prečo má Slovak Lines na ASMN klientskeho poradcu pre linku Bratislava - Viedeň, ktorý kontroluje cestovné lístky pred odchodom každého spoja?"

A čo má podla teba, robiť dcéra, bratranca vedúceho, ktorá práve doštudovala VŠZaSPsv.A???
Stavím sa, že tento "poradca" je tam len v "X" v čase 8:00 až 14:00?
Reakcia na: All1111 #217227:
Mňa zaujalo vyhlásenie "... Váš vybraný spoj nebude vypravený" ?!

Toto paušálne prehlásiť, bez konkrétne uvedených spojov kt. sa to týka, alebo iných opatrení, je vytváranie si "pôdy" na prípadné sťažnosti na akékoľvek nevykonanie spoja... Čistý DILETANTIZMUS á la Slovak Lines!!!

Veľavravný je aj "podpis" Vedenie Slovak Lines ... s veľkým Vééé, aby všetci vedeli, že vo vedení sú Veľkíííí .o.o.i . A aby ich nedajbože vlky neotravovali, keď už budú peniť na zastávke čakajúc na autobus, ktorý možno pôjde a možno aj nie, radšej na oznam preventívne nedali žiadne kontaktné údaje dopravcu, a už vonkoncom nie telefón na dispečing!

Žiadam zrušiť tento diablov spolok Ústavným zákonom v skrátenom legislatívnom procese ?
Reakcia na: Peon #217180:
V súvislosti s VOR tu mám ďalšiu zaujímavosť: Minimálne na automate ÖBB v obci Wolfsthal zobrazuje informácie v slovenčine nielen veľký dotykový displej, ale dokonca už aj platobný terminál. ? Na automate je tiež viditeľná nálepka v nemčine aj v angličtine s telefónnym číslom kam má cestujúci zatelefonovať v prípade problému s ovládaním automatu alebo jeho poruchy.

Off-topic: Páči sa mi ako sa v Rakúsku predsa len zvyšuje akceptácia kariet VISA a MasterCard. Po Bille a ďalších bežných už aj diskont Lidl. Tiež aj online bezkontaktné platby tam už dorazili. Pred pár rokmi bolo minimálne kartu VISA možné použiť iba na čerpacích staniciach, v obchodoch s oblečením a automatoch na cestovné lístky ÖBB. Vo všetkých supermarketoch bolo zo slovenských platobných kariet možné platiť iba kartou Maestro (tú ponúka napr. VÚB ako Bratislavskú mestskú kartu). Navyše v automatoch ÖBB sa dalo platiť bez zadania PIN kódu - našťastie v súčasnosti sa to už nedá. Topic on.

Na 901-ke zaujímavá situácia: Vodič v smere Most SNP nezastavil na zastávke Einsteinova. Po prejdení okolo zastávky si vodič všimol, že tam chcela vystúpiť pani s dieťaťom. Podarilo sa mu zastaviť pri malom trávniku v križovatke niekoľko desiatok metrov za zastávkou. Spýtal sa jej či chce vystúpiť. Ona mu najskôr oznámila, že veď doteraz nemusela zvoniť pred tou zastávkou. On jej povedal, že nie je na znamenie, ale že sa neskoro postavila, tak on nevedel, že chce vystúpiť. Keď sa jej znova spýtal či chce vystúpiť, tak povedala, že potrebuje. Tak ju tam teda tam pustil von.

Btw rozumiete niekto prečo má Slovak Lines na ASMN klientskeho poradcu pre linku Bratislava - Viedeň, ktorý kontroluje cestovné lístky pred odchodom každého spoja? Veď na iných zastávkach to zvláda vodič. Predávajú bežne vodiči lístky na tejto linke aj na ASMN alebo tam je nutné kúpiť v pokladni (ak nemá cestujúci lístok kúpený cez internet)?
Reakcia na: Andy #217224:
Čítať viem, a v SL je úplne bežné že v nedeľu 16:20 spoj z Rovinky mešká 12- 17 minút, ktorýkoľvek deň v týždni spoj do Ba o 21:30 (5-6 cestujúcich vo vozidle) meškanie 5-10 minút. a vedenie to toleruje! Tak ako to bude ,,fungovať,,po takomto ozname??? Na to narážam ?
Reakcia na: All1111 #217223:
Hlavne, ked ten nasledujúci alebo predchádzajúci spoj ide o 50 minút +/-
Reakcia na: Andy #217224:
Ja som si ho prečítal. Z oznamu nie je jasné o ktoré problémové spoje sa jedná čo nestíhajú obraty.
Reakcia na: All1111 #217223:
Čo keby si si ten oznam prečítal?
Zaujímavý oznam na zastávke, toto už naznačuje začiatok úplného chaosu a anarchie v regiodoprave v podaní SL?
čaute. Len tak zo zvedavosti - odstavené T3 čakajú na vyradenie alebo ešte niekedy zasiahnu do premávky? hlavne T3SUCS mám na mysli.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.