Reakcia na: marian555 #216658:
Ďakujem, nevšimol som si to predtým.Ten mag(or)ický dátum 11.9. je asi fakt vyčlenený pre katastrofy. Bolo by možné úplne odstaviť dopravu v Dúbravke a okolí 25.-27.9. kvôli hodom, teda všetko vrátane celých 4, 5, 20, 23, 26, 83, 84, 123 a ďalších? A podobne aj v Karlovej Vsi 30.9.-1.10., tiež kvôli hodom?
Vivat autoslava! ?
Domnievam sa, že DPB ani tak nechýbajú samotní vodiči ako niekto, kto by už všetkým politicky dosadeným a zvýhodneným povedal TAK UŽ DOSŤ!!! Veď pre koho tu "jazdí" tá MHD?
kri
Treba si uvedomiť, že po zavedení električiek do Petržalky sa z L95 stalo len približovadlo k električke.
To mám akože z jedného približovadla (L99) prestúpiť na druhé približovadlo (L95) a potom víťazoslávne prestúpiť na Farského na L3 (L1 mi je v podstate nanič)?
Tá teória DPB o postupnom skracovaní L95 a jej nahradzovaní električkou je hlúposť. Načo je na Vyšehradskú 4 minútový interval? Ani umiestnenie zastávok nesedí s budúcimi zastávkami električky.
To malo zmysel, keď 95-ka chodila na Šafko.
Zo skúseností môžem povedať, že na Lúčanke vystúpi celý bus L95 a na Vyšehradskú sa vezie 2 a pol človeka. Ostatní čakajú na prípoj (L99 alebo L98) alebo idú pešo pomerne dlhú vzdialenosť. Počas čakania na ne niekedy prídu ďalšie dve 95-ky, lebo linka L98 smerom do Petr. je mimoriadne nespoľahlivá.
Proste návoz na petržalskú električku treba zlepšiť. Napríklad ani z Panónskej sa nedá dostať na električku.