Ľudia moji, je pravdou to, čo píšu v novinách?
http://bratislava.sme.sk/c/20267285/kvoli-travniku-nebudu-premavat-elektricky.html
To kvôli tomuto bude v meste ďalšia výluka? Fakt sa nedivím, že je tu viac a viac áut ?
Bude niekomu vadiť, ak na každý deň v týždni vymyslím nejakú akciu, kvôli ktorej bude treba odstaviť MHD v niektorej časti mesta? ? ? ?
http://bratislava.sme.sk/c/20267285/kvoli-travniku-nebudu-premavat-elektricky.html
To kvôli tomuto bude v meste ďalšia výluka? Fakt sa nedivím, že je tu viac a viac áut ?
Bude niekomu vadiť, ak na každý deň v týždni vymyslím nejakú akciu, kvôli ktorej bude treba odstaviť MHD v niektorej časti mesta? ? ? ?
kri
Treba si uvedomiť, že po zavedení električiek do Petržalky sa z L95 stalo len približovadlo k električke.
To mám akože z jedného približovadla (L99) prestúpiť na druhé približovadlo (L95) a potom víťazoslávne prestúpiť na Farského na L3 (L1 mi je v podstate nanič)?
Tá teória DPB o postupnom skracovaní L95 a jej nahradzovaní električkou je hlúposť. Načo je na Vyšehradskú 4 minútový interval? Ani umiestnenie zastávok nesedí s budúcimi zastávkami električky.
To malo zmysel, keď 95-ka chodila na Šafko.
Zo skúseností môžem povedať, že na Lúčanke vystúpi celý bus L95 a na Vyšehradskú sa vezie 2 a pol človeka. Ostatní čakajú na prípoj (L99 alebo L98) alebo idú pešo pomerne dlhú vzdialenosť. Počas čakania na ne niekedy prídu ďalšie dve 95-ky, lebo linka L98 smerom do Petr. je mimoriadne nespoľahlivá.
Proste návoz na petržalskú električku treba zlepšiť. Napríklad ani z Panónskej sa nedá dostať na električku.