Ja tym ludom nerozumiem. Minule som si uvedomil, ze napriek prestupu navyse priniesla elektricka omnoho lepsiu dostupnost centra. Uvediem priklad - uz netreba pri ceste do mesta spekulovat, ci je lepsie ist hore na zochovu/hodzovo, na Kollarko alebo 95 dolu na nabrezie, kalkulovat s casom pesej dochadzky apod., pretoze elektricka vojde priamo do centra - a minimalne pre Haje to vychadza bez nejakej casovej straty.
Architekti je taka zvlastna kasta ludi. Ziju v oblakoch a nie su to vseobecne prave najpraktickejsi ludia.
Moj osobny nazor, ze DPB a vobec doprava ako taka by boli riesene ako posledne. Akurat by sa furt pokukovalo na tych 60 mega, ktore DPB dostava, ze kolko osobnych podmienok by sa dalo z toho postavit.
Len všeobecne, keď zabudnem električenku - DPB predsa má moje údaje a vie zo svojej databázy, že ju síce mám kúpenú, ale nemal som ju pri sebe, keď som sa nepreukázal. Nemôže byť predsa veľký technický problém, aby revízor pri kontrole porovnal OP s údajmi v DPB a rovno zinkasoval v hotovosti "pokutu" 5 eur, ak si priznám chybu, resp. aby vystavil "pokutový blok" na 5 eur, keď sa mi chce trepať sa na oil street. Či je problém v tom, že "nikdy sa to tak nerobilo"?
Na prelome júna a júla tohto roku, na 90% koncom júna.
Kontrolór riadne pozeral na naše SMS lístky, keď boli oba mobily pripojené ultrakrátkymi 5cm káblikmi k nie práve najmenšej power banke 10400mAh (aj rozmerovo) ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk