Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #216604:
Aha, ja som si pamatal ze z infa to nejde. Tak potom dobre 🙂
Reakcia na: zakaznik #216589:
A už si nejaký vymyslel?
Reakcia na: 810zssk #216594:
Ad 1:
V MHD tak môžeš spraviť do minúty od kúpenia lístka pre seba (cez voľbu INFO), a stanici do 5 minút a v PAD u vodiča (tuším kedykoľvek počas platnosti lístka).
Este jedna otazka. Ako dlho trva zaevidovanie mojej platby (teda od kedy mozem vyuzivat eCL) ked som si teraz navysil kredit?
Reakcia na: zakaznik #216601:
"Zum Jubiläum dürfen sich BesucherInnen selbst hinter das Steuer eines Busses setzen und in der Garage eine Runde drehen." ?
4. september, stale nemam v Konte IDS BK zobrazeny ani jeden danovy doklad k eCL DPB. Pritom moj najstarsi eCL ma v tejto chvili 82 hodin..
Reakcia na: 810zssk #216598:
vlastne asi ano ?
Reakcia na: mbendzi #216597:
Nepouzival si danu emailovu adresu v minulosti pri plneni nejakej inej karty, napr. kupe ePCL?
ale nejake muchy este su ? :

Daňový doklad si môžete vytlačiť po prihlásení na webovej stránke eshop.dopravnakarta.sk/DPB pomocou vašej e–mailovej adresy a hesla, ktoré ste obdržali pri prvom plnení karty.

problem je ze pri prvom plneni karty som nic neobdrzal ?
pred 1.9. nechodili ani potvrdzujuce emaily (ani dosial nedosli), teraz uz ano:

Platba vo výške 5,00 EUR bola pripísaná na účet DPB, a.s. dňa 4.9.2016 11:00. Vaša objednávka bude aktivovaná od 4.9.2016 19:00 po priložení dopravnej karty ku čítačke kariet vo vozidle, automatu, resp. na predpredajných miestach DPB, a.s.

aspon uz daju vediet... mile...
Reakcia na: 810zssk #216594:
tak tomu s ITICom nerozumiem... ach... sklamanie... naco dalsie a dalsie karty ?
Reakcia na: mbendzala #216593:
1. Vies kupit listok pre spolucestujuceho. Musis ale volbu "zakupit pre spolucestujuceho" zvolit ihned po kupe CL. Blbe je ze dodatocne to uz nejde (dalsia nedomyslena vec..).

2. Neda.
2 otazky o eCL (ano som lenivy to hladat)
- da sa kupit 2 listky sucasne, pre niekoho dalsieho na 1 kartu?
- ITIC karta ma cip totozny s ISIC kartou, da sa aj ta pouzit, po aktivacii? bez aktivacie nie, to som uz vyskusal, len ze ci je zbytocne sa o to vobec snazit...
Reakcia na: Peon #216590:
"Či so zaintegrovaním rýchlikov by bol problém kvôli limitom na bezplatnú prepravu, že aj tak sú už dosť plné?" - práve preto by ten Vršatec nemal zastavovať v Pezinku. Ja ani neviem, načo tam zastavuje... asi lebo len kopírujú z roka na rok grafikon, ako tomu je už desiatky rokov. Voľakedy aj jeden posilový R zo Štúrova zastavoval v Senci, ale potom to zrušili. Ani teraz nezastavuje posilový RR Žitava či Skalka. Aj ten Vršatec je len internátsky posilový vlak, a je full plný, zastavovaním v Pezinku raz do týždňa je fakt zbytočnosťou.

Jedine by bolo vhodné ich zaintegrovať na úseku Vinohrady - Hlavná stanica, aspoň by sa nepokutovalo v tých vlakoch jedna radosť, čo veľmi radi robia tí vlakvedúci. Lebo spoľahnúť sa na Os a REX napr. s PCL je nič moc s tými "super" intervalmi regionálnych vlakov.
Reakcia na: Peon #216590:
R by sa dal využiť aj na trase Nové Mesto - Hl. stanica. Ráno idú Poľana a Zemplín z Hlavnej st. na Nové Mesto a večer naopak.
Čo myslíte, bol by dobrý nápad umožniť cestovať v IDS BK aj rýchlikmi (R)? Veď v IDS JMK sú zahrnuté - aj keď tam sa nimi dá niekam aj reálne dostať...

Tu by ich bolo možné využiť v úseku "Hlavná stanica - ŽST Vinohrady" a späť. V nedeľu a cez sviatky som podvečer našiel regionálny rýchlik (RR) Vršatec, ktorému by sa mohli potešiť cestujúci z Pezinka do Bratislavy. Má rovnakú jazdnú dobu na Hlavnú stanicu a zastavuje na rovnakých staniciach ako za ním nasledujúci REx Zobor. Často sú rýchliky aj regionálne expresy zostavené aj z rovnakých vozňov, takže o nejakom nadštandarde R oproti REx sa nedá hovoriť...

Či so zaintegrovaním rýchlikov by bol problém kvôli limitom na bezplatnú prepravu, že aj tak sú už dosť plné? Samozrejme chválim prekategorizovanie prievidzských R na REx-y a aj ďalších na trati 120.

Jazdia na území IDS BK ešte nejaké reálne využiteľné R alebo RR - napr. z Bratislavy do Malaciek, Pezinka či Senca? Ja som už ďalšie nenašiel.
Neuer Rekord: 715.000 Öffi-Jahreskarten im Umlauf
http://goo.gl/vcJCTC
...medzičasom v Bratislave sa naopak hľadajú spôsoby, ako cestujúcich od predplatných lístkov odradiť.
Skúšali ste už niekto reálne v autobuse Slovak Lines u vodiča kúpu sieťového 180-minútového alebo 24-hodinového CL z kreditu EP? Zaujíma ma prípad keď cestujúci nastupuje v Bratislave a má PCL pre zóny 100+101. Nie je ten PCL problém, teda dokáže aj tak sieťový CL strojček vydať?

Škoda, že tomu 180-minútovému sieťovému CL sa nepredlžuje časová platnosť o zakúpené zóny tak ako pri CL na počet zón (pri nástupe v zóne 100 by to bolo 100+100+101). ? Ja navrhujem v takomto prípade platnosť CL klasicky na +30 minút, takže 210 minút (3 a pol hodiny). ? Čo si o tom myslíte?
Reakcia na: zavinacsk #216584:
V prvom rade samozrejme pre transakciu su a vzdy budu rozhodujuce udaje v cipe karty, pripadne databaze internetoveho predaja. Ziadne online overovanie by nebolo pouzite.

A teraz k synchronizacii: Data medzi predajcami a zuctovacim strediskom sa synchronizuju raz denne. Co je podla mna zbytocne malo. Otazka je ako presne prebieha synchronizacia dat v ramci dopravcu - Slovak Lines kedysi uvadzal ze dobitie EP cez net sa prejavi do 8 hodin, cize voz si stahoval data minimalne tak casto (predpokladam ze tam je aj nejaka rezerva). Co neznamena ze v rovnakom intervale aj data posielal, aktualizacia zostatku v eshope trvala vzdy podstatne dlhsie.

Osobne by sa mi pozdaval taky model, ze by vozy, automaty, predajne miesta a stanicne oznacovace komunikovali priamo so zuctovacim strediskom a v podstatne lepsiom intervale (samozrejme to neznamena ze by sa nemohli realizovat prenosy voz-dopravca, to by si uz kazdy dopravca riesil vo vlastnej rezii podla toho co chce). Moja skusenost z Londyna je ze vsetko nabehlo do hodiny (aj z busov), ta hodina by podla mna bola akceptovatelna aj tu.

Ono to IT riesenie BID kartoveho systemu je dost nestastne...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.