Wiener-Linien-Abfahrtsmonitor mit Raspberry Pi gebastelt
http://mobil.derstandard.at/2000034622153/Wiener-Linien-Abfahrtsmonitor-mit-Raspberry-Pi-gebastelt
http://mobil.derstandard.at/2000034622153/Wiener-Linien-Abfahrtsmonitor-mit-Raspberry-Pi-gebastelt
zavinacsk
Ďalšia vec - ako často je synchronizovaná informácia o čerpaní a dopĺňaní kreditu medzi prepravcami, t.j. použitý terminál vo vozidle vs prepravca vs IDSBK vs prepravca vs terminály vo vozidlách? Akým spôsobom a ako často je synchronizovaná informácia z a do označovačov (terminálov)?
Tiež prepokladám, že karta si načítava informácie z terminálov a zároveň si uchováva detailnú informáciu o poslednej transakcii (napr. aktuálny lístok).
Aspoň čiastočná odpoveď na položenú otázku - niektoré synchronizácie je možné robiť v rozumných časových intervaloch, niektoré by bolo možné robiť aj okamžite (online). Závisí to od konkrétneho systému a jeho súčastí, tiež od objemov prenášaných dát. Tiež ide o to nepreťažiť systém - samotný alebo prenosovú časť.
Naše systémy (mimo dopravy) sú synchronizované podľa odkonzultovaných požiadaviek klientov. Väčšina z nich každých 60 minút odosiela z klientskych systémov transakcie na server a o niekoľko minút neskôr si k sebe klientske systémy sťahujú aktuálne dáta zo servera - opozdenie je tam kvôli tomu, aby server dovtedy "stihol" zozbierať dáta od všetkých klientov, t.j. klienti si sťahujú až aktuálne dáta.