Reakcia na: Peon #216576:
Ľudia IT znalí, je šanca, že by https://konto.idsbk.sk mohlo niekedy začať zobrazovať informácie o stave kreditu a transakciách online (v reálnom čase)? Teraz v čase existencie eCL bez papierových potvrdeniek by to určite bolo užitočné. ? Dnes tam vidím ako poslednú transakciu navýšenie kreditu o 1 € (v novom automate na ŽST Nové Mesto) čo bolo ešte 1. 9. 2016 a tomu aj zodpovedá tam uvedený stav kreditu, ktorý je neaktuálny.Možno to nie je presné porovnanie (po technickej stránke), ale na predplatenej karte EASY mám kredit vždy online, a to nielen po vyvolaní sieťového kódu *111# keď sa mi zobrazí na displeji smartfónu, ale aj na www.telekom.sk a v ich mobilnej aplikácii. Navyše po každej spoplatnenej akcii mi príde flash SMS s uvedením ceny posledného hovoru / SMS / dátového prenosu a zostávajúca výška kreditu. Aj pri SMS lístku
Podobne aj banky zobrazujú stav na účte online. Pri platbe kartou / výbere z bankomatu je uskutočnená transakcia obvykle 2 dni v blokovaniach ako nezaúčtovaná, ale je viditeľná v internet bankingu a zahrnutá do disponobilného zostatku. Pri prevode na účet v inej banke sa mi čiastka okamžite odúčtuje z disponobilného zostatku. Akurát, že peniaze sú na ceste a príjemca ich dostane obvykle až v nasledujúci pracovný deň. Pri prevode v rámci jednej banky je to celé online [minimálne v internetových bankách].
Online je takisto aj konto pre Kreditový lístok na komerčné linky dopravcu RegioJet. Ako je to pri Kreditnom konte ZSSK? Online je napr. aj eshop Wiener Linien, ktorý dokonca umožňuje navýšenie kreditu aj cez PayPal.
Peon