Ja som tam samozrejme ešte nebol ale z odkazovanej fotky od Solidera som sa počítaním stĺpov dopracoval k tomu, že sekcia by pri dvojičke 29/30T bola medzi vozmi.
K PS 2 - telefónna ústredňa s GSM modulom, v ktorom je SIM karta s uvedeným číslom. V ústredni je DISA karta, ktorá zabezpečuje spustenie hlásky a spojenie s operátorom. Ak je to IP ústredňa, zabezpečuje to namiesto DISA karty interný software.
Sekcia je v strede zastávky, takže pri zastavení pri označníku bezpečne za zberačom. Skôr by som to videl tak, že zastavil tam, kde boli ľudia. Nie je to síce podľa predpisu ale je to prozákaznícke a v Nemecku by to bolo podľa predpisu - označník je v strede zastávky a zastavuje sa pri ňom stredom vlaku, takže sólo 29 R zastaví v strede zastávky, dvojička až čelom vedúceho HDV na konci ostrovčeka.
A) DPB spravuje nielen tie multifunkčné červené automaty v obchodoch (Billa, Tesco...) a na letisku, ale aj tie na železničných staniciach Nemôžem nájsť na ktorých staniciach sú? Videl som v DNV vo vestibule, na obrazovke svietil nápis, že ho pripravujú do prevádzky.
Rád by som to zhrnul: Klasické oranžové na zastávkach MHD spravuje DPB [rieši reklamácie a čo ešte?] a po technickej stránke servisuje zmluvná firma Mikomat, tak? Tie červené multifunkčné tiež spravuje DPB a servisuje TransData?
C) A ako je to s multifunkčnými dotykovými označovačmi vo vozidlách MHD? Spravuje DPB a servisuje TransData? Tie v prímestských autobusoch spravuje Slovak Lines a servisuje TransData?
D) Tie multifunkčné dotykové označovače na železničných staniciach prešli (neviem kedy) zo správy BSK do správy BID. Tá ich spravuje v akom rozsahu? Po technickej stránke ich servisuje TransData?
A ešte na iné témy:
PS 1: V Malackách pri nemocnici - to aj v minulosti tam bola zastávka (označník, tabula s CP a prístrešok) iba v smere na Rohožník? ? V smere do centra mesta tam nie je ani označník! A ani chodník. Som myslel, že takéto niečo je v súčasnosti iba v niektorých obciach...
PS 2: Zaujímavé, že tá nonstop linka DPB (sťažnosti) aj keď je to mobilné číslo 0917 101 102, tak po zatelefonovaní to ihneď zdvíha automatická hláska, ktorá hovorí "Dovolali ste sa na dispečing". ? Zároveň hovory aj tam zaznamenávajú.
Takže ak to nie je niečo operatívne v čom pomôže dispečing, tak oni sťažnosť zaznamenajú a prepošlú na oddelenie kontroly, ktoré to zas (v prípade sťažnosti na vodiča) preposiela na danú prevádzku ALEBO je to jednoduchšie? ?
Aj Jesenskeho vyzerala byt neuzavreta.
Ale ina vec mi napadla - nebolo by mozne na Kamennom tie semafoty uz demontovat? Skor, nez zas nejakeho *** ci uz z radov "dopravnych expertov" alebo z KDI napadne ich spustit do prevadzky.
Btw. Na zastavke Sad bezne zastavuju tak daleko od oznacnika? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zavinacsk