Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #216128:
Ten jav co popisujes sa na cestach vacsinou tyka len dlhsich prazdnin, napr. jesenne to v zasade negeneruju. Preto sme uz aj tu viac krat diskutovali ci by nebolo vhodne aby boli prazdninove CP v MHD redukovane menej a na letne a zimne prazdniny sa vyhlasovali uplne ine, viac redukovane CP. Napokon, DPB uz v minulosti musel pristupit aj k tomu ze na niektorych linkach prazdninovy CP cez prazdniny neplatil, prave preto ze na "kratke" prazdniny nie je dimenzovany.
Reakcia na: 810zssk #216126:
Akékoľvek pár dní trvajúce prázdniny relevantným spôsobom vidíš aj na cestách, takže o tom to nie je - keď sú prázdniny, väčšinou si aj rodičia berú dovolenku a intenzita dopravy (prímestskej) klesá. Práve tie chrípkové prázdniny ale ukazujú, že aj keď globálny pokles dopravy nie je, tak v autobusovej doprave je pokles úplne zásadný. No ale musíme si asi prejsť tým, čím ostatní. Boli časy aj v Nemecku (a trebárs vo Francúzsku či USA trvajú dodnes), keď obce, neležiace na železnici, okrem školských autobusov žiadnu inú verejnú dopravu nemali.
Reakcia na: Ámos #216120:
Vďaka Belfimu? Rozveď, nechápem.
Reakcia na: Ámos #216119:
Myslel som to tak ze ked ti AKEKOLVEK par dni trvajuce prazdniny rozhodia pocet cestujucich relevantnym sposobom, tak to naznacuje kto tvori tvoju primarnu klientelu.

Staci si porovnat CP SL pre skolsky rok vs. pre prazdniny. Ten pokles vykonov je brutalny, prave preto ze dlhodobou likvidaciou regionalnej dopravy z nej spravili socialnu sluzbu pre tych co nemaju auto - a najvacsia skupina co nema auto su studenti SS (lebo tam je bez auta 100%).
Reakcia na: Ámos #216120:
keby bol miesto neho riaditeľom niekto iný, mohli sme tu mať minimálne 26Tr a 27Tr ?
Reakcia na: Ámos #216120:
On to sponzoroval, či ako?
Reakcia na: Ámos #216120:
Síce ani to nie úspešne na prvý pokus, ale predsa sa to podarilo prihrať vybranému víťazovi... ?
Reakcia na: Ámos #216119:
Skôr, že ponukou dopravy a cenami dokážu osloviť len tých, ktorých cestovanie je pri vyhlásení chrípkových prázdnin najviac ovplyvnené - žiaci a študenti. ?
Reakcia na: Joyki #216111:
Zrovna tento týždeň som sa snažil lúskať cestovný poriadok Slovak Lines. Tak niečo komplikované som už dlho nevidel. ?
Reakcia na: zakaznik #216118:
Vidis to. A vdaka tomu Belfimu sa mohli nakupovat 29/30T a trolosory.
Reakcia na: 810zssk #216112:
Akoze iba socialne slabi dostavaju chripku? Alebo ako si to myslel?
V tejto súvislosti najväčšia drzosť bola, keď za "krízového manažéra" Belfiho* (Ámos, 2011) namiesto zrušenia nabytočných pracovných miest zrušili niektoré záložáky. Totálny výsmech daňovým poplatníkom.

😉 rozumej kde príde tam urobí krízu
Reakcia na: zakaznik #216115:
Ja sa obávam, že väčšina z tých ľudí, o ktorých sa bavíme, je na vodiča nerekvalifikovateľná.
Reakcia na: kecho #216114:
Ja som ešte nevidel cieľ Nemocnica Sv. Michala a ani ŽST Železná studienka.
Reakcia na: S499.1023 #216113:
Myslím, že ak by sa nadbytočnej pracovnej sile dalo na výber medzi výpoveďou a rekvalifikáciou na pozíciu vodič, tak aj tá menšina, čo by súhlasila, by vyriešila momentálne nedostatky. ?
Reakcia na: Ike #216108:
Tuším tento týždeň bola na niektorej 205 aj Rajská...
Reakcia na: zakaznik #216104:
Nezabudni, že DPB je mestský podnik, takže odkladisko rôznych príbuzných a známych, na manažérskych pozíciách určených na tunelovanie podniku, na nižších zasa inde nezamestnateľných.
Reakcia na: Joyki #216111:
To ze im dokazu chripkove prazdniny spravit relevantny pokles poctu cestujucich len potvrdzuju ze prevadzkuju socku ktoru nepouziva nikto kto nemusi. Kto moze, uteka od nich pri prvej prilezitosti do auta.
Reakcia na: gejza #216107:
"Uplynulý rok hodnotíme celkovo pozitívne. Podarilo sa nielen dosiahnuť, ale aj prekročiť plánované výsledky, ... Medziročne sme prepravili o 3 % menej osôb, čo je mierne viac ako je dlhodobý trend.
K horšiemu výsledku prispeli chrípkové prázdniny na školách začiatkom roka, iné rozloženie prázdnin
a niektorých sviatkov počas roka motivujúce k dlhším dovolenkám, a tiež „vlaky zadarmo“ resp.
prideľovanie vyššej frekvencie vlakov na jestvujúcich tratiach."

Čistý Slovak Lines - každoročný pokles prepravených cestujúcich o 3 % (takže od zavedenia IDS BK v roku 2013 podiel prepravených poklesol približne o 7 až 8 %, a to čoraz zrýchlujúcim tempom), ale nadávajú na vlaky zadarmo, na chrípkové prázdniny (wtf?) a iné rozloženie prázdnin (tak tie hádam dve predlžené víkendy sa určite odrazia v objeme prepravy), no a vlaky sa ani moc nepridávali v roku 2014 v okolí Bratislavy. ... Ale hodnotia to celkom pozitívne. ?

A kraj zas vypustí do smečka potešenie, že tržby narástli o 1 % a aj podiel prepravených cestujúcich o 1 %... áno, lenže to sa dialo v rámci mesta v MHD, čo nemá v správe, a doprava v regióne čoraz rýchlejšie upadá.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.