Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #216099:
Mas pocit ze 450 ludi na 950 vozidiel je malo? Mas pocit, ze vsetci pracuju ako vcelicky?

Ano ryba smrdi od hlavy a za ten stav moze manazment. Ak sa vobec toto slovo v pripade DPB da pouzit.

Bolo by celkom zaujimave zistit kolko ludi pracuje na pozicii udrzba kolajovych trati a co ti ludia vykazuju ako cinnost.
Reakcia na: david1 #216092:
Vidíš, tam niekde plán trasy linky 61 napísaný? Vidíš tam niekde slovo "Súhvezdná"? ?
Reakcia na: Ámos #216098:
Hej a vyrábať autá na páse je ako opravovať autobusy na kanáli.
Reakcia na: S499.1023 #216084:
Clovekohodina ako clovekohodina.

Pripravuju sa nejaké novinky pri dlhodobo odstavených vozidlách ...?
Reakcia na: Viliam22 #216094:
Vsak ten Slavik vypada ako muzska radikalna feministka ?

A to uz ked mi nepresiel TenT tunel tak sa rozhodol, ze bude buzerovat ludi vsade s niecim inym? ?
Reakcia na: david1 #216092:
avionu ☺
Reakcia na: moloth #216089:
jasne
61 by zachádzala na Súhvezdnú s celým osadenstvom z letiska , Avionu a L63 pri svojej krátkej trase k Soravii...?
Reakcia na: zakaznik #216090:
Keby si rozmýšľal, tak by si vedel, že na úkor liniek 53, 39 a 96! A aj trolejbusy by museli sa prispôsobiť tomu aby pobrali časť za 53, 39 a 96. ?
Reakcia na: moloth #216089:
"nevyužíva sa potenciál trolejbusových tratí naplno"
"keby sa rozmýšľalo, tak by linky 61 a 63 zhustili"
diagnóza F20.3
Reakcia na: Petto #216088:
No patrilo by sa to linkovanie a intervaly 39,53,61,63,96,204 a 205 prekopať lebo takto to jazdí kadejak a nevyužíva sa potenciál trolejbusových tratí naplno, navyše linka 61 jazdí oveľa menej než je po nej dopyt. Reálne keby sa rozmýšľalo, tak by linky 61 a 63 zhustili a vedeli by tak nahradiť linky 39 a 53 na Trnavskej.
Reakcia na: moloth #216079:
Islo o to ze sa naparil rovnaky jednotny interval na linkach, rano 10, potom 15 . 207 ale je v pracovne dni klbova. A 204 205 presli sice na zhorseny CP ale v useku s 61,63 maju spolocne 15 minutovy interval co robi fajn preklad na spolocnom useku. Len ta 39 tam robi bordel v spicke ?
Reakcia na: Ámos #216082:
O škatuľkách by som nehovoril, keďže na čistenie majú navyše externú firmu. ? ? ?
Dobrá pripomienka je, že miešaš hrušky z jablkami. Primeanejšie porovnanie je, že Avto VAZ vyrobí cca 9 áut ročne na zamestnanca. Still better than DPB. ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #216083:
Venuj sa konečne doprave provokatér alebo si daj prášky na hlavu. Nebaví ma čítať tvoje žvásty. Keby si zapol mozog, tak vieš, že medzi dopytom počas pracovných dní a víkendom je rozdiel. Alebo aj to si ochotný klamať, lebo to píše niekto kto ti nie je po chuti? Tak si diletant zaslepený vlastným egom potom.
Reakcia na: Ámos #216082:
Ten údaj o počte zamestnancov je už neaktuálny a netreba zabúdať že počet údržbárskych pracovníkov nieje až tak smerodajný lebo ryba vždy smrdí od hlavy!
Reakcia na: Ámos #216082:
Jablká ako hrušky, všetko je ovocie, čo?
Reakcia na: moloth #216079:
Nechceš ísť zase udieľať svoje kniežacie rady do Trenčína, Dunčo?
Reakcia na: 810zssk #216081:
DPB flaka svoju robotu dlhodobo a kto sa urazi, tak je pravdepodobne zamestnany v DPB a flaka ju tiez.

http://www.dpb.sk/_media/file/Vyrocna_sprava_2015_web.pdf - najzaumavejsie su tie pocty pracovnikov (s vinimkou vodicov) Mat 450 udrzbarov na novy vozovy park a vozidla v takom stave v akom su. Vychadza to cca 1 urdzbar na 2 vozidla. Mali by byt ako zo skatulky. NIE SU.

500 pracovnikov na jednej zmene dokaze vo VW zmontovat za 8 hodin 200 SUV ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.