Zdravím, prosím vás, v piatok doobeda sa potrebujem dostať k Tatrabanke v ulici Na riviére. Pôjdem z Jungmannovej, len neviem ako sa presne volá najbližšia zastávka a ktorá električka ma na ňu dovezie. Ďakujem za rady ?
Obehy majú nakreslené zvlášť, aj tie MÁV do Břeclavi sú kreslené, dosť často samozrejme dispečer rozhodne a potom je vidieť všeličo všelikde.
Zaujímavosť sú/boli rakúske 1116 prenajaté Gysevu (iné ako 5 ks 1047 patriacich Gysevu) spätne vyrovnávajúce výkony ÖBB - to som trochu nepochopil, či nie je jednoduchšie rovno zaplatiť za výkony ÖBB na Gysev. Ale to už je výsledkom zvlášť vystupujúcich ÖBB Traktion, ÖBB PV, RCA...
Nič sa nemení, vlaky pod hlavičkou ÖBB a na niektorých vlakoch vozidlo Gysev v rámci vyrovnávky Gysev-ÖBB. Myslím, že aj teraz na niektorých vlakoch je Taurus Gysev do Petržalky turnusovaný.
Od decembra myslím, že už tohoto roku bude Marchegg aj v poschoďákoch ÖBB.
Petržalka by už od septembra mala mať aj Desiro ML Gysev na spojoch do Viedne, neskôr aj Desiro ML ÖBB.
Trošku sa to po rokoch posunie, čo sa týka vozidiel.
Stare vozne - houby, je tam aj 1xBdteer, v lete 2xBdteer co je super vozen. Aj tie rakuske su fajn, stale komfortom radovo lepsie ako tlacit sa v buse.
Ziadne sluzby - Sluzbou je doprava ? V busoch mam ake sluzby? Mineralku v hodnote 39 centov, v RJ ani to nie.. Hrozna strata.
Absencia wifi - Zdaleka nie kazdy ju vyzaduje.
Vyssia cena - Ano, prave preto ze ide o kvalitnejsiu sluzbu. Bolo by cudne ak by bol vlak lacnejsi nez bus.
Na trase cez DNV a Marchegg býva jeden (teraz v lete asi znova dva) novší slovenský vozeň, ktorý je klimatizovaný.
Na trase z Petržalky cez Kittsee sú nasadzované rôzne vlaky. Talenty aj dvojposchodové sú [ak sa nemýlim] klimatizované. Iba spoje so starými rakúskymi vozňami sú neklimatizované.
Navyše tie vlaky nie sú povinne miestenkové (ani neviem či sa tam dá kúpiť miestenka), takže v špičkách sa tam prepravia aj stojaci cestujúci. Pokiaľ viem, ani jeden autobusový dopravca neprepravuje stojacich cestujúcich. Iba v úseku "Bratislava - Hainburg" Slovak Lines.
Cena denného spiatočného lístka (v prepočte za jednosmerný lístok) Bratislava - Viedeň bus RegioJet vs. vlak ZSSK / OBB nie je doslova dvojnásobná, ale iba takmer dvonásobná - konkrétne 4 € vs. 7 €.
PS: Prosím, opravte ma ak sa v niečom mýlim.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo
Zaujímavosť sú/boli rakúske 1116 prenajaté Gysevu (iné ako 5 ks 1047 patriacich Gysevu) spätne vyrovnávajúce výkony ÖBB - to som trochu nepochopil, či nie je jednoduchšie rovno zaplatiť za výkony ÖBB na Gysev. Ale to už je výsledkom zvlášť vystupujúcich ÖBB Traktion, ÖBB PV, RCA...