A čo, keď zaklamem, že nefunguje? Sprievodca si to nevie overiť, či naozaj.
Zrejme nič sa meniť nebude, kto chce, môže cez EP za tarifu IDS na vlak, ale samozrejme drvivá väčšina si bude naďalej kupovať za tarifu ZSSK či už v pokladnici, alebo vo vlaku, keďže vo vlakoch platí duálna tarifa. Alebo v označovačoch na neobsadených zastávkach bude aj ZSSK software so ZSSK tarifou?
Fíha a toto prebieha ako "Platby na diaľku (MO/TO platby)"? To sa operátorovi Kontaktního centra ČD nahlasuje číslo karty, jej platnosť aj CV kód? Hovory si ČD nahráva. Nie je to rizikové z hľadiska možného zneužitia platobnej karty? http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/jak-koupit/-3575/
Haha a poplatok za nákup po telefóne je až 50 Kč. ? Za nákup lístka u průvodčího sa pripláca iba 40 Kč.
Inak nerozumiem jednej veci: Cestujúci s nárokom na bezplatnú prepravu na území SR si SMS lístok za príplatok 0,80 € môžu objednať telefonicky cez Kontaktné centrum ZSSK. Prečo sa to nedá kúpiť tak ako v MHD to umožňuje DPB - odoslaním SMS požiadavky na nákup lístka?
"Bezhotovostně můžete zaplatit prostřednictvím elektronické peněženky na In Kartě nebo elektronické peněženky IDS. Pokud jste nastupovali ve stanici, ve které nebylo možné u pokladny zaplatit z elektronické peněženky, zaplatíte u průvodčího jízdné bez manipulační přirážky." http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/jak-koupit/-3573/
Máš pocit, že z Viedne do Bratislavy je vnútroštátna preprava? Ty sa niekedy nad tebou kladenými otázkami pokúsiš zamyslieť aj sám alebo to zo zásady rovno tresneš sem hneď ako ťa to napadne?
Je pekné, že diskutuješ o niečom, o čom nič nevieš a ani sa nobťažuješ UTFG alebo sa na ich web pozrieť. Lufthansa to má tiež v CZK a češtinu hádam na nákup letenky npotrebuješ. Si úplne mimo. Podstatný dôvod je agregácia - všetko na jednom ieste.
Veď ale oni majú 50 ročné skúsenosti (so strácaním cestujúcich). Podľa nejakých údajov, ktoré sú samozrejme prísne tajné, údajne tento rok po veeeľmi dlhom čas zaznamenal SL medziročný nárast cestujúcich...
Takže doprava do Viedne je na úrovni 21. storočia s čo najnovšími vozidlami a palubným full servisom, ale doprava do Regiónu je na úrovni 60-80 rokov 20. storočia (cp prirpôsobovaný vodičom, označníky iba na jednej strane ak vôbec, zastavovanie plusmínu 150 metrov podľa zvykového práva..)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki
Zrejme nič sa meniť nebude, kto chce, môže cez EP za tarifu IDS na vlak, ale samozrejme drvivá väčšina si bude naďalej kupovať za tarifu ZSSK či už v pokladnici, alebo vo vlaku, keďže vo vlakoch platí duálna tarifa. Alebo v označovačoch na neobsadených zastávkach bude aj ZSSK software so ZSSK tarifou?