Ak jazda nejakých 4 súprav z Dúbravky do Jurajovho dvora a späť stojí toľko, ako 5 hodinový výkon SBSkara, objednávam si každý pracovný deň u DPB električku, ktorá ma individuálne odvezie do práce a späť.? ? ?
Zaujimave inak je, ze pri nastaveni prislusnych tras (napr. Wolfsthal - Hainburg) to uvadza platnost PCL aj na linke 1195, co je lajnisticka linka Bratislava - Vieden. Predpokladam ze ide len o bug.
Nieco take. Nejasne mi je ako presne sa pocita to cestovne, kedze listok A-B stoji jednotnu sumu bez ohladu na pouzitu trasu.. tak ze ci to je zavisle od najkratsej trasy, alebo co.
PCL maju uplne inak definovanu uzemnu platnost. Najprv si navolis trasu A-B a system sam stanovi trasy/linky ktore je zmysluplne pouzivat pre cestu medzi danymi bodmi a z tych vytvori tvoju "osobnu siet" v ktorej ti bude platit PCL. Ak sa ti zda nedostatocna, vies manualne pridat este najviac dva ciele (do ktorych to doplni trasy a linky podla vyssie spomenutych principov).
Ak som správe pochopil, tak zónový systém nahradili relačným podľa zadanej trasy (s tým, že cestovné v Kernzone Wien sa nemenilo a pri kúpe lístka do Viedne sa cena automaticky zahrnie do relácie, resp. sa zohľadní, že cez Viedeň len prechádzaš).
A napr. lístky z Kernzone už nemožno použiť pri cestách do regiónu. Čo sa ale na tých PCL zmenilo, to som nepostrehol.
Obcan Svajciarska ma v kazdom pripade narok na SeniorPas. Co sa tyka docasnej prepravy zdarma na zaklade dokladu totoznosti, to by asi malo platit tiez.
Bezplatna preprava na zeleznici nie je viazana na EU/EEA obcianstvo, takze to je irelevantne.
Dobry den, chcela by som sa opytat, ci obcan Svajciarska nad 70 rokov moze v linkach MHD v
Bratislave cestovat zadarmo len na zaklade preukazu totoznosti? Svajciarsko sice nie je v EU, ale ma uzavrete vsetky asociacne zmluvy s EU a viem, ze na Zelezniciach SR moze cestovat zadarmo, tak ako aj obcan EU, ak si vybavi prislusny preukaz.
Dakujem za odpoved!
V istom podniku zaoberajúcim sa prepravou cestujúcich som k tomuto počul jednoduché stanovisko, zjednodušene povedané pochvalu - uzatvorením tejto časti trate dôjde k skráteniu času potrebného na prepravu medzi CMO a Karlovou Vsou, rovnako aj v opačnom smere z Karlovej Vsi do CMO, Rače, Ružinova a Vajnor.
Čiže nemáme nadávať na to, že v uzatvorenej časti centra bude fungovať len bezplatný pešibus, ale máme sa tešiť z toho, že sa električkami (asi štvorkami) rýchlejšie dostaneme cez centrum. Bude to ale niekde zohľadnené v cestovnom poriadku a budem môcť časový lístok využiť o pár zastávok ďalej?
No na druhej strane - na kerého oného mi to je platné, keď bežne nastupujem a vystupujem na Jesenského a potrebujem sa dostať do oblasti pri Garáži Opera... ? ? ?
Mimochodom, do Vajnor už jazdia električky? Iba ak Vajnory = Zlatí Pejsci
Zavadza sa moznost zakupovat si celodenny listok na akukolvek trasu, pricom pri cisto regionalnych tasach plati ten tradicny germansky princip, ze celodenny listok je v cene dvojnasobku jednorazoveho cestovneho (napr. Wolfsthal - Hainburg jednorazovy 2,20, celodenny 4,40) - toto neplati pre trasy z/do Viedne, kde je cena celodenneho listka o cosi vyssia.
keď si v buse označím lístok tak sa mi celkom často stáva, že mi to zle označí, napríklad že všetky čiselka je vidieť len minúty kedy bol označený nie... Myslite si žeby to prešlo pri revízorovi? Lebo mne sa to moc nezdá, ale zas za farbu v označovači ja nemôžem
Čo na to hovoríte? či to jednoducho treba "vyhádať" s revízorom? Díky
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos