Reakcia na: Petto #214441:
Boli vykonané skúšky v rýchlostiach 30, 20 a 15 km/h a ako najbezpečnejšia a najvhodnejšia rýchlosť sa určila rýchlosť 15 km/h. V prvom rade, ako spomínaš, je to z kopca, čiže na jeseň alebo na začiatku dažďa by zhoršené adhézne podmienky mohli mať vplyv na bezpečné zastavenie vozidla pred križovatkou, pred hranicou ktorej sú ešte priechody pre chodcov a cyklistov. Okrem toho je na zlome nivelety TK za posledným mostným poľom umiestnené zastavovacie miesto, kde vodič musí zastaviť s vozidlom, podľa toho, či to bude aj bezpečnostné zastavovacie miesto, aj vyskúšať činnosť koľajnicovej brzdy. Rozbiehať sa z nuly do 30 km/h na tak krátkom úseku je neúčelné. Nakoniec, preferencia na križovatke by mala byť nastavená na rýchlosť 15 km/h z tohto zastavovacieho miesta. Z opačnej strany je 30 km/h a dokonca aj úsekový izolátor je zjazdný.
Mopy
Tak ja uz som vol ztoho cislovania, pretoze poobede medzi 13h az 16h idu do Stupavy 215ky, ktore vobec nejdu cez Marianku, ale priamo do Stupavy (to su tie vybrane spoje?) Pokial ano, tak urcite by sa to zislo precislovat resp. upratat a jasne stanovit, toto cislo ide tam, toto druhe iba tam a podobne.
Co riadne nasere je, ze vidis cislo busu, ked aj dobiehas a vodic ti zahlasi sak on tade nejde, ale cislo tomu nasvedcuje..
Co sa tyka precislovania a usporiadania - Cakaju kym DPB precisluje T-Busove linky?
Chalani, co ste pisali, ako vidim bordel linkovanie je asi v celom SL, kedze ako vidim hodne liniek pod rovnakym cislom ide uplne podobne alebo takmer uplne podobne ale inakade..