opvnkarte.de je jeden z mnohých výstupov mapovej databázy OpenStreetMap.org (OSM.org). Dáta aktualizujú jednotliví registrovaní používatelia, niektoré z údajov o bratislavskej MHD som nahadzoval pred x rokmi aj ja ?
Kto čo upravoval sa dá pozretím histórie konkrétnej relácie, napr. pre linku 23 https://www.openstreetmap.org/relation/3245441
No, ak nieco ide z Bratislavy rovno do Stupavy (teda nie cez Marianku), tak by to 215 byt nemala, to je chybne nastavenie v systeme.
Ziadne precislovanie PAL sa pokial viem neplanuje a rozhodne nesuvisi s precislovanim trolejbusovych liniek, ktore sa (chvalabohu) pravdepodobne ani neuskutocni.
Tak ja uz som vol ztoho cislovania, pretoze poobede medzi 13h az 16h idu do Stupavy 215ky, ktore vobec nejdu cez Marianku, ale priamo do Stupavy (to su tie vybrane spoje?) Pokial ano, tak urcite by sa to zislo precislovat resp. upratat a jasne stanovit, toto cislo ide tam, toto druhe iba tam a podobne.
Co riadne nasere je, ze vidis cislo busu, ked aj dobiehas a vodic ti zahlasi sak on tade nejde, ale cislo tomu nasvedcuje..
Co sa tyka precislovania a usporiadania - Cakaju kym DPB precisluje T-Busove linky?
Chalani, co ste pisali, ako vidim bordel linkovanie je asi v celom SL, kedze ako vidim hodne liniek pod rovnakym cislom ide uplne podobne alebo takmer uplne podobne ale inakade..
Tak ale v niektorých prípadoch by naozaj bolo na zváženie rozdelenie linky na viac čísiel (keďže normálneho CP sa asi nedočkáme). Ako príklad je taká 620, ktorá aj v rámci označenie slovak lines je označená ako 2 linky. V podstate ide o 3 linky s /6 trasami a rôznymi zachádzkami pod jedným číslom, ktoré zodpovedá iba jednej z trás.
620 - BA - IpD- Bernolákovo - Nová Dedinka/1 (vybrané spoje cez Zálesie)/2
pozn. cez Zálesie idú len spoje končiace v ND
620- BA - IpD- Bernolákovo - Nová Dedinka - Tureň - Senec/3 ( vybrané spoje končia v Turni/4 vybrané spoje premávajú v úseku Tureň - Senec/5 - táto linka by mala mať už označenie 63X (Tureň aj SC patria pod zónu 630) a nie 620
620 - BA - IpD- Bernolákovo - Nová Dedinka - Tureň - Hrubý Šúr - Hurbanova Ves/6
pozn. spoje idúce do HV nikdy nejdú cez SC. Označenie linky je 620 pričom pokračuje ešte cez ďalšie 3 zóny 630, 649, 740 kde má konečnú, takže označenie by malo byť 74X.
Naproti tomu linka z BA do SC cez južné obce (3 spoje za deň) má samostatné číslo 720, pričom ide o predĺženú linku 729 SC-Tomášov resp. 729 je skrátená 720.
V prvom buse ti nemôže vodič zadať cieľovú zastávku, lebo tam ten spoj nejde. Dá ti len úsek, ktorý tým spojom absolvuješ + dodatočne ti tam dodáva číslo cieľovej zóny. V druhom spoji oznamuješ svoju cieľovú zastávku, ktorá teda musí byť a je v zóne, kt. máš na CL z prvého spoja.
Dnes som to 1. krát v živote využil aj ja (prestup z jedného busu SL do druhého). Vodičovi 1. busu vždy treba hlásiť číslo zóny kam pocestujem 2. busom? To mu strojček nenájde automaticky podľa cieľovej zastávky číslo zóny? Ja som mu radšej povedal číslo zóny a musel som aj druhý krát, lebo pri uisťovaní sa potom povedal susedne číslo zóny [inú zónu] - ešteže som ho opravil. ?
Zaujímavé bolo, že pri ceste do regiónu aj späť vodiči 2. busov pozorne pozerali CL z 1. busu pred vydaním registračnej potvrdenky. Škoda, že to nie je nejak zautomatizované napr. načítanie QR kódu alebo 2D kódu ako pri CL podľa tarify ZSSK...
Výborne! ? Konkrétne je to linka 269 "Bratislava - Stupava - Rohožník" a po diaľnici D2 idú niektoré spoje cez pracovné dni v úseku "Lozorno - Patrónka".
215 priamo do Stupavy nejde. 215 je linka z Bratislavy do Marianky, ktorej vybrane spoje pokracuju do Stupavy. 219 je linka Bratislava - Stupava, ktorej vybrane spoje pokracuju do Borinky.
Zachadzku spojov BA-Stupava do Marianky treba zrusit a nie im vymyslat samostatne cislo ? To ze spoje BA-Stupava maju rovnake cislo ako BA-Stupava-Borinka za problem nepovazujem, zas nepotrebujeme mat milion dvesto liniek. Aj na MHD zvladame to ze cast spojov ide cast trasy a nemame specialne cislo pre 79ky iduce az na Topolove.
to Miro - skor narocny na inteligenciu toho co vymyslel cislovanie v IDS BK. Ciselny rad velky ako hovado, ale oni vyrobia pomaly 4 variace a 5 derivacii pod jednym cislom ?
Uz som im pisal, cií by nemohli zmenit cislovanie, lebo napr. 215 ide iba priamo do Stupavy ale aj iba do Marianky, alebo aj do Stupavy cez Marianku.
Mohli to oznacit napr. 215 - iba Marianka, 216 - Stupava cez Marianku, 217 - priamo iba do Stupavy az po 219 - co ide do Borinky cez Stupavu samozrejme.. Dokonca je aj variant 219ky do Borinky cez Stupavu a Marianku.. ?
Podobne by to mohli aj so 727kou spravit.. Kto sa v tom ma vyznat.. Napr. 727, 728, 729 atd..
Ako to tak čítam, tak ten IDS BK je náročný na inteligenciu vodičov aj cestujúcich ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Technopol
620 - BA - IpD- Bernolákovo - Nová Dedinka/1 (vybrané spoje cez Zálesie)/2
pozn. cez Zálesie idú len spoje končiace v ND
620- BA - IpD- Bernolákovo - Nová Dedinka - Tureň - Senec/3 ( vybrané spoje končia v Turni/4 vybrané spoje premávajú v úseku Tureň - Senec/5 - táto linka by mala mať už označenie 63X (Tureň aj SC patria pod zónu 630) a nie 620
620 - BA - IpD- Bernolákovo - Nová Dedinka - Tureň - Hrubý Šúr - Hurbanova Ves/6
pozn. spoje idúce do HV nikdy nejdú cez SC. Označenie linky je 620 pričom pokračuje ešte cez ďalšie 3 zóny 630, 649, 740 kde má konečnú, takže označenie by malo byť 74X.
Naproti tomu linka z BA do SC cez južné obce (3 spoje za deň) má samostatné číslo 720, pričom ide o predĺženú linku 729 SC-Tomášov resp. 729 je skrátená 720.