V prvom rade pri takej dlhej vyluke nema byt nutne nahadzovat odklon, ma to byt nahrate v palubaku. Ked v Brne dokazu do palubakov (a vyhladavacov spojenia) nahrat 5-hodinovy odklon pocas polmaratonu, zvladol by to aj DPB pocas trojtyzdnovej vyluky. Len by to nesmeli mat na haku.
A kedže virtualka bere dáta z palubaku, tak jeden cestuúci by s toho bol ...... inač včera som si nevšimol ziaden oznam že ani nič na zastavke ani vo vozidlách.
Hmm tak prečo pri kúpe cez amsbus.sk je lístok nutné tlačiť keď cez web Slovak Lines a Eurolines, web Flixbus a mobilnú aplikáciu Slovak Lines to nie je potrebné? Navyše pri niektorých linkách iných dopravcov ani na amsbus.sk nie je nutné lístok tlačiť.
Používali sa pevné závesy, takže trolej samotná bola omnoho menej napnutá. Akiste nebol na každej konečnej službukonajúci vrchár, ktorý by uvoľňoval a napínal trolej.
Igor, výška troleja a rozpätie prevesov neumožňujú "pretiahnuť" lýru bez jej poškodenia.
Schoerling má pojazdné obe stanovištia. Chýba nám už len jedno sklo reflektora od firmy Bosch, ktoré nevieme zohnať, zatiaľ nahradené sklom.
Obojsmerné vozidlá sú:
Ganz 104, ale asi to nepôjde, kvôli lýrovému zberaču.
BMEŽ 18, vlek SGP 135 a Schoerling.
Vozidlá BEÚS 31, 38 sú jednosmerné, neprichádzajú do úvahy.
31 je jednosmerná ale myslím, že 104 je obojsmerná.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk