Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #214209:
V prvom rade pri takej dlhej vyluke nema byt nutne nahadzovat odklon, ma to byt nahrate v palubaku. Ked v Brne dokazu do palubakov (a vyhladavacov spojenia) nahrat 5-hodinovy odklon pocas polmaratonu, zvladol by to aj DPB pocas trojtyzdnovej vyluky. Len by to nesmeli mat na haku.
Reakcia na: Volodaaaa #214207:
A to ešte nie všetci si na Hodžku nahodia odklon ?
Reakcia na: Volodaaaa #214207:
A kedže virtualka bere dáta z palubaku, tak jeden cestuúci by s toho bol ...... inač včera som si nevšimol ziaden oznam že ani nič na zastavke ani vo vozidlách.
Reakcia na: 810zssk #214205:
Máš to správne - Jeden Feik Kecá ?
Reakcia na: 810zssk #214204:
* JFP, pardon, moc sa dnes venujem politike ?
Reakcia na: Pajo #214200:
Netreba verit vsetkemu co vypusti agentura JFK (Jeden Feik povedal).
Reakcia na: SiHo #214199:
Ma to byt skolaudovane v maji, potom je mesacna lehota na odvolanie a teoreticky na prelome juna/jula by sme sa mohli dockat.
Reakcia na: Valec #214188:
Hmm tak prečo pri kúpe cez amsbus.sk je lístok nutné tlačiť keď cez web Slovak Lines a Eurolines, web Flixbus a mobilnú aplikáciu Slovak Lines to nie je potrebné? Navyše pri niektorých linkách iných dopravcov ani na amsbus.sk nie je nutné lístok tlačiť.
Neviete, kedy bude jazdiť električka do Petržalky?
Reakcia na: Miro #214197:
Používali sa pevné závesy, takže trolej samotná bola omnoho menej napnutá. Akiste nebol na každej konečnej službukonajúci vrchár, ktorý by uvoľňoval a napínal trolej.
Reakcia na: Sanos #214195:
Tak treba povolať vrchárov, nech na chvíľu kvôli preklopeniu lýry uvoľnia trolej. Ako sa to robilo kedysi v čase bežnej prevádzky?
Reakcia na: Sanos #214195:
Ajaj. Skúste spraviť otočnú základňu 🙂. Reflektor zháňam, zatiaľ neúspešne, Düwagy mali menšie reflektory.
Reakcia na: S499.1023 #214194:
Igor, výška troleja a rozpätie prevesov neumožňujú "pretiahnuť" lýru bez jej poškodenia.
Schoerling má pojazdné obe stanovištia. Chýba nám už len jedno sklo reflektora od firmy Bosch, ktoré nevieme zohnať, zatiaľ nahradené sklom.
Reakcia na: Sanos #214192:
Prečo by to kvôli lýre nešlo? Však je preklápacia. Schörling je pojazdný z oboch stanovíšť?
Reakcia na: Sanos #214192:
Alebo spravia historicaky v PX rezime ?
Reakcia na: Miro #214189:
Obojsmerné vozidlá sú:
Ganz 104, ale asi to nepôjde, kvôli lýrovému zberaču.
BMEŽ 18, vlek SGP 135 a Schoerling.
Vozidlá BEÚS 31, 38 sú jednosmerné, neprichádzajú do úvahy.
Reakcia na: Mike #214190:
31 je jednosmerná ale myslím, že 104 je obojsmerná.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.