"Stromy na zastávke Žilinská majú zostať. Vyzval som Bratislavský samosprávny kraj, aby upustil od pomienky výrubu a trať Radlinského Štefanovičova skolaudoval podľa platného povolenia vydaného jeho stavebným úradom. Stavebný úrad BSK totiž vydal stavebné povolenie ešte v roku 2010, v ktorom uviedol, že pri rekonštrukcii električkovej trate nesmie dôjsť k výrubu drevín, ani k ich poškodeniu. Rovnako vydal podmienku, že pri realizácii rekonštrukcie je potrebné zabezpečiť jestvujúce dreviny pred poškodením. Pri vydaní rozhodnutia o skúšobnej prevádzke dňa 31.8.2015 však BSK názor zmenil a výrub 5 kusov stromov na zastávke Žilinská stanovil ako podmienku pre dokončenie kolaudačného konania. Mesto nariadilo Dopravnému podniku, aby na zastávke Žilinská zastavovala vždy iba jedna súprava podľa schváleného projektu. Takéto riešenie nespôsobuje žiadne prekážky v plynulej prevádzke električkovej trate. Stromy by tak pre BSK nemali byť prekážkou v kolaudačnom konaní. IvoN"
Tieto projekty zrealizuje Bratislava z Občianskeho rozpočtu: Buspruhy vyhrali
"V kategórii Doprava, ulice, nábrežia a verejné priestranstvá podporila verejnosť najviac zriadenie bus pruhov, napríklad na Štefánikovej, Gagarinovej, Popradskej, Lamačskej ulici či na Patrónke. Tento nápad podporilo 1082 hlasujúcich."
Suhlasim ze implementacia systemu na akceptaciu platobnych kariet vydavanych bankami (ale V ZIADNOM PRIPADE nie len kreditnych, tymi u nas disponuje podstatne menej ludi ako debetnymi) je ovela lepsia ako kreacie s elektronickou penazenkou, ktore su davno prekonane. Na to ale nepotrebujes tlaciaren potvrdeniek, su systemy kde je akceptacia kariet implementovana bez toho aby sa cokolvek tlacilo a rozhodne by sa to malo riesit tym sposobom. Nevidim pri takejto platbe dovod tlacit papier pri kazdej jednotlivej ceste.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA