Takže predchádzajúca aktualizácia toho z 2007 ani neprebehla...
Sa už teším na bojkot zo strany SL. Aspoň by sa dalo na nich tlačiť aj vypracovaným plánom.
No práve z dôvodu toho, že neexistuje poriadny PDO, ktorý by všetci akceptovali, sa tieto veci na poslednú chvíľu nezmenili. To koniec koncov v článku skonštatovala aj Kratochvílová. Preto sa ten PDO ide robiť. Či ho budú všetky strany následne aj akceptovať, je už druhá vec. Ale zatiaľ nemajú akceptovať čo. ?
Ak to X znamená rímske číslo, tak asi áno. Lebo ten súčasný má už 10 rokov. A koľko štvrtí sa medzičasom postavilo už len na takej Čiernej Vode, koľko školákov ubudlo....?
No evidentne žiadne nútenie nebolo ani zo strany MinDop, od nikoho... celý funkčný mestský región trpí pre VUC a mafiánsku firmu Slovak Lines. To je tak nemožné ich prebiť? Darmo tu budeme mať šesťtisíc plánov obslužnosti, keď každý zdatnejší si vie už logicky, pohľadom jediným na mapu vyvodiť, kde sú najsilnejšie väzby, kde by sa dali vytvoriť prestupy, návozy, odvozy, redší a hustejší interval. Tie toky sú radiálne, koncentrujú sa do mesta. severo-južné ťahy sú málo vyvinuté. Ale ani po vypracovaní sa nič nedeje, k čomu to bude dobré teraz zase? Samé haluzy čítam v dopr. prostriedkoch MHD na tom plagáte o IDS, ako už prebehli a v prvom polroku 2016 prebehnú reorganizácie regionálnych busov, ako v každom ich CP sú jednoducho znázornené prestupové väzby, časy, ako super jazdí železnica už tri roky, aké super sú tie regionálne zapamätateľné intervaly atď. a konkrétne z toho absolútne nič nefunguje, ale ani sa neschyľuje k tomu, že by to malo fungovať. Toto je ten háčik. A potom sa každý kopetentný čuduje, že 800 tisíc ľudí je rozhorčených. No bodaj by ... zdražením lístka tak akurát sa vyhnali ďalšie tisíce primárne z regiobusov - ako prvý krok k IDS. To je hádam svetový unikát...
luky133: treba strčiť hlbšie, pustiť lístok, určite to označí.
ZSSK si lepí nálepky na dvere vlakových súprav: do prostredného vozňa je povolený nástup bez lístka, do prvého a tretieho nie (poschodové).
Podstata je ale zhruba taka ista. Mna by zaijimalo ci sa bude PDO vypracovavat kazdych X rokov az kym s nim nebudu spojni na juhozapadnom kraji Ruzinova?
Inak nie sú nejaké problémy s novými označovačami, ktoré boli namontované do starých vozidiel? Neviem či mám len smolu, ale už dva krát sa mi stalo, že svietil nápis "Prosím vložte cestovný lístok", ale označovač lístok neoznačil napriek tomu, že nebol pokrčený/poškodený. Staré označovače však fungovali bez problémov. Preto ma napadlo či nie sú nejaké problémy s komunikáciou so starým palubným počítačom...
Ešte že nie je prístupného viac, ako nadpis. Jednoducho SMEti.., za taký bulvárny nadpis by sa nemusela hanbiť ani Pluska. Nazvať plán dopravnej obslužnosti analýzou. ?
Ten interný predpis myslím káže čakať, do istej hranice, predpokladám, že cca 3 min.
Isto, operatívnejšie nasadenie dispečingu do konktrétnych situácií by mohlo pomôcť, taktiež online informácie pre vodičov.
Ale paradoxne práve v poobednej špičke má 64 rýchlejší obeh ako cez sedlo, pri Centráli má len 3 min. na vyrovnanie meškania + obrat... takže nemôže si dovoliť ísť z Lovinského zmeškaná.
Celkovo pri akejkoľvek snahe je zrejmé, že tento prestup nemôže počas špičiek veľmi dobre fungovať a je to násilné riešenie.
A čo keby DPB, obec, BID sa obrátili na VUC? To ešte nikomu nenapadlo ich donútiť konečne niečo aspoň s Čhorv. Grobom spraviť, keď už celý kraj je obsluhovaný katastrofálne?
Cez pracovný deň školský rok tie spoje, čo doteraz boli na 153, sa predĺžia na Čiernu vodu triangel. to sú tie opoznámkované v smere zo Shopping palace. Z Ch. Grobu majú poznámky iba spoje cez víkend - tie ranné že nepremávajú 25.12 a 1.1. a večer nepremáva 24.12
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk